Rode ogen zijn wel hot btwquote:Op zondag 28 september 2008 14:43 schreef stofzuierslang het volgende:
kon mijn ogen niet eens meer open doen, helemaal rood en tranen gek! Was net pepperspray.
TS kun je opvegen.quote:Op zondag 28 september 2008 @ 14:59 schreef Biogarde het volgende:
Straks komt er een klant die met z'n afgezaagde dubbelloops een geintje met jullie gaat uithalen. Mij kun je oprapen.
Dat dus.quote:Op zondag 28 september 2008 15:04 schreef Beauregard het volgende:
Waarom voer je uberhaupt druiven aan de klanten van de palletsorteer-centrale? Doe gewoon normaal.
No shit, Sherlockquote:Op zondag 28 september 2008 14:43 schreef stofzuierslang het volgende:
kon mijn ogen niet eens meer open doen, helemaal rood en tranen gek! Was net pepperspray.
... Heeft geen bal meerquote:Op zondag 28 september 2008 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
iets van wie de bal kaatst......
quote:Op zondag 28 september 2008 15:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
joh, waarom denk je dat ze het pepperspray noemen
heb je het meegemaakt dan pepperspray?quote:Op zondag 28 september 2008 14:43 schreef stofzuierslang het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |