Zeg Hans, kun je nokken? Een erg domme fout van Ferrari, maar jouw Hamilton heeft niks hoeven doen om eerste te worden.quote:Op zondag 28 september 2008 14:39 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoop echt dat er niets in is gegaan
Ja, hij duwde inderdaad ook nog die Force India bijna de muur in.quote:Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef Atreidez het volgende:
Unsafe release straf voor Massa, of de stewards maken zich echt belachelijk voor altijd
Eensquote:Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef Atreidez het volgende:
Unsafe release straf voor Massa, of de stewards maken zich echt belachelijk voor altijd
Dan hoort Massa een Drive Trough Penalty te krijgen, want hij sneed Sutil er bijna af.quote:Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Dit is geen fout van massa. DIE LAMPJES WERKEN NIET
Ik hoop ook dat er niets is ingegaan.quote:Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zeg Hans, kun je nokken? Een erg domme fout van Ferrari, maar jouw Hamilton heeft niks hoeven doen om eerste te worden.
Dit lijkt mij het moment om dat systeem ook maar de prullenbak in te gooien. Want dit werkt niet echt.quote:Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Dit is geen fout van massa. DIE LAMPJES WERKEN NIET
Ach, laat Ferrari hun systeem van de discolampjes eerst maar eens fixen want dit is de zoveelste keer dat het systeem niet werkt. "groen, rood, groen".quote:Op zondag 28 september 2008 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zeg Hans, kun je nokken? Een erg domme fout van Ferrari, maar jouw Hamilton heeft niks hoeven doen om eerste te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |