abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 29 juli 2011 @ 12:52:55 #251
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100084395
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 08:01 schreef livelink het volgende:
Het boek is ook in Nederland verkrijgbaar zie hier

Dankjewel :*
Are you fokking to me?
pi_100107427
Het boek is erg ophelderend.

Ik liet me erg meeslepen met de media, logisch, andere verhalen hoorde ik gewoon niet.
Maar veel dingen die ik dacht dat zijn gebeurd is dus niet zo of waren heel anders als wat er ooit is geschreven.

Ik vind dat ze veel rare keuzes hebben gemaakt, tijdens dat hun gingen eten waren de balkon deuren bijv niet op slot ??
Ook na de ontvoering elke x de tweeling naar de opvang gebracht,het lijkt mij dat je je kinderen na zoiets verschrikkelijks 24/7 in t oog wil houden.... sowieso waren de kinderen veel bij de opvang die gehele vakantie... erg raar vind ik dat, maar dat kan aan mij liggen.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 23:01:21 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_100107598
Mja, ik hecht weinig waarde aan een boek door hen geschreven, eigenlijk.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_100132390
Ik ook Harajuku. Ondanks dat zou ik het boek weleens (kritisch) willen lezen en dan het boek van Amaral ernaast. Dan kun je iig de gegevens uit de eerste hand met elkaar vergelijken, want er is zoveel bullshit geschreven in de pers omtrent deze zaak dat je niet meer weet wat nou wel en wat geen hout snijdt..
  zaterdag 30 juli 2011 @ 21:48:48 #255
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_100138256
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:58 schreef Chelle23 het volgende:
Het boek is erg ophelderend.

Ik liet me erg meeslepen met de media, logisch, andere verhalen hoorde ik gewoon niet.
Maar veel dingen die ik dacht dat zijn gebeurd is dus niet zo of waren heel anders als wat er ooit is geschreven.

Ik vind dat ze veel rare keuzes hebben gemaakt, tijdens dat hun gingen eten waren de balkon deuren bijv niet op slot ??
Ook na de ontvoering elke x de tweeling naar de opvang gebracht,het lijkt mij dat je je kinderen na zoiets verschrikkelijks 24/7 in t oog wil houden.... sowieso waren de kinderen veel bij de opvang die gehele vakantie... erg raar vind ik dat, maar dat kan aan mij liggen.
Ik heb me indertijd toch wel afgevraagd wat de tweeling er nou allemaal van meegekregen heeft. Zij hebben misschien wel gezien wat er gebeurd is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2011 @ 23:57:24 #256
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100143452
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 21:48 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik heb me indertijd toch wel afgevraagd wat de tweeling er nou allemaal van meegekregen heeft. Zij hebben misschien wel gezien wat er gebeurd is.
Die waren te klein en lagen zeer vast te slapen. Zo vast, dat ze niet eens wakker werden van Kate haar geschreeuw, de politie, alle mensen en commotie bij opmerking vermissing... nog een reden waarom ik altijd gedacht heb dat die kids gedrogeerd waren (of eventueel werden op regelmatige basis).

[ Bericht 2% gewijzigd door Marie30 op 31-07-2011 00:02:51 ]
Are you fokking to me?
pi_100143534
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
Mja, ik hecht weinig waarde aan een boek door hen geschreven, eigenlijk.
Me too... :)

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat die ouders er achter zitten. Kijk hoeveel geld ze inmiddels hebben vergaard met die donaties en dat boek.

It's all about the money.
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 31 juli 2011 @ 12:01:19 #258
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_100152116
Over dat gedrogeerd zijn, daar schijnt Kate iets in haar boek over te hebben geschreven.
Zie onder een stuk van een criminal profiler hierover.

Kate McCann has a new book out, Madeleine, an incredible self-serving propaganda pieces which leads me to believe she must have read my letter (below from October 4, 2007). But, as can happen to people who may have a narcissistic personality disorder, they just don't know when to SHUT UP. For, in the book, Kate's explanations further lead me to doubt the McCann's claims of innocence in the disappearance of their daughter. One simple example is the most peculiar speculation of Kate that all her children may have been drugged by Madeleine's 'abductor' both the night she went missing and the previous night. First of all, Kate, this would serve no purpose to the 'abductor' except to waste time and it would be difficult to accomplish. You must know that, so the only rational reason you are claiming the children were drugged would be to explain away the fact that, indeed, they may have been drugged and that, indeed, the only ones likely to do this would be you and Gerry.

Any good lawyer will tell you to SHUT UP, but, no, you keep talking, Kate, and we thank you for it.

bron
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_100480624
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:06 schreef galtfactory het volgende:
Ik vrees dat dit een zoektocht zonder einde wordt.
Inderdaad. Af en toe zal er iemand in het nieuws komen die haar ergens meent gezien te hebben of iemand met een krankzinnige tip, maar geloof niet dat ze haar nog ooit gaan vinden. :{
pi_100588091
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:09 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat de ouders er achter zitten.....
Ik heb er niet zo heel veel van meegekregen, alleen in het begin, maar als ik het me goed herinner hadden die mcanns toch ook een auto gehuurd en zou er bloed zijn gevonden op de achterbank? Kan zijn dat ik nu wel erg oude koeien uit de sloot trek, maar als dat verhaal klopt dan denk ik gewoon dat die ouders, al dan niet met opzet, dat kind hebben "vermoord" en het lijk ergens hebben gedumpt ofzo. Dat denk ik trouwens sowieso, of dat verhaal nu klopt of niet. Maar dat kind gaan we nooit meer terugzien in ieder geval, daar kun je donder op zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')