Hij is van huis uit muzikant en toevallig presentator geworden. Dat verklaart al een hoop. Verder is het gewoon een toffe, relaxte vent.quote:Op zondag 28 september 2008 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
Telkens als die kale weer op de radio is erger ik me aan het feit dat hij het leuk schijnt te vinden om platen te verneuken met zijn kutgitaar.
Ja je speelt gitaar![]()
Ja je verneukt platen![]()
Waarom doet die mongool dat eigenlijk ? Kan me niet voorstellen dat iemand dat mooi vind.
A-muzikale rotzak
Eddy Wally? Eddy Merckx bedoel je!quote:Op zondag 28 september 2008 13:42 schreef Nikmans het volgende:
Eddy Zoey
Eddy Wally is wat we moeten hebben
Waarom hij dat doet is niet zo moeilijk, in zijn wereld is hij de enige die echt bestaat en alle anderen zijn er alleen om hem geweldig te vinden. Als hij zichzelf zou kunnen klonen dan heeft hij gelijk zijn ideale partner gevonden.quote:Op zondag 28 september 2008 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
Telkens als die kale weer op de radio is erger ik me aan het feit dat hij het leuk schijnt te vinden om platen te verneuken met zijn kutgitaar.
Ja je speelt gitaar![]()
Ja je verneukt platen![]()
Waarom doet die mongool dat eigenlijk ? Kan me niet voorstellen dat iemand dat mooi vind.
A-muzikale rotzak
Lol, ben jij z'n verbitterde tweelingbroer ofzo?quote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef aggeloog het volgende:
[..]
Waarom hij dat doet is niet zo moeilijk, in zijn wereld is hij de enige die echt bestaat en alle anderen zijn er alleen om hem geweldig te vinden. Als hij zichzelf zou kunnen klonen dan heeft hij gelijk zijn ideale partner gevonden.
Als presentator moet hij af en toe een plaatje draaien, eigenlijk is dat onzin en zou je alleen naar hem en zijn gitaar moeten luisteren. Het gaat er dan ook niet om of iemand dat mooi vindt, hij vindt het mooi en dat is het enige wat telt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |