maar wel gezellig toch?quote:Op zondag 28 september 2008 06:32 schreef Enchanter het volgende:
Ik moest vanavond in de kroeg werken (feestcafe op een bekend plein in Amsterdam met kut skihutmuziek)
Ik dacht ik ga niet veel drinken omdat ik morgen (eigenlijk zo meteen) om half 10 op moet ivm met m'n 'normale' baan.
Alles ging goed , tot rond een uur of 4 een paar Schotten aan m;n bar kwamen , die de hele tijd shooters gingen bestellen en ik moet meedrinken.
Elke keer die tering Chivas, nu ben ik thuis en toch lam en zo meteen over 3 uur moet ik weer op
![]()
Klacht 1 : Kutschotten
Klacht 2 : Chivas
Klacht 3 : Koopzondag
Ik zal jullie vast voorgaan
TS kan er niet mee omgaan![]()
TS kan niet tegen drank![]()
TS is homo
Een halve liter maar? Jemig, ik sla elke avond wel een fles of 5 achteroverquote:Op zondag 28 september 2008 09:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Nooit gedronken, maar ik voel me kiplekker na een halve liter pure vodka.Wordt je niet zo gaar van als van bier.
mensen die drinken om lam te worden.quote:Op zondag 28 september 2008 09:37 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Een halve liter maar? Jemig, ik sla elke avond wel een fles of 5 achterover.
_!
quote:
Je bent de trots van onze samenleving.quote:Op zondag 28 september 2008 10:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel , nu wat minder![]()
ik moetover 5 minuten op m'n werk zijn, gaat niet lukken
Mensen die gaar gaan typen omdat ze zogenaamd dronken zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Je schrijft nog redelijk foutloos dus 't valt nog mee.
Maar straks wel ontslagen bij het baantje van vandaagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |