quote:Op zondag 28 september 2008 01:59 schreef Olep het volgende:
Pfff, irritant die vraag als het 30 secondes stil is in een msn ( ) gesprek.
quote:hou dan gewoon je beide kaken op elkaar
Je kan ook te ver gaan natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2008 02:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
maar Olep, ik vind je maar een naar mannetje
Doet t altijd goed ja.quote:Op zondag 28 september 2008 02:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mits mooi meisje: "Denken aan jou"
Dat mag ik hopen, als dat een serieuse user is gaat fok! wel heel snel achteruit.quote:Op zondag 28 september 2008 02:21 schreef Olep het volgende:
Een kloon denk ik!
Onzin aan het posten?quote:Op zondag 28 september 2008 02:22 schreef SHE het volgende:
Wat ben ik aan het doen?
Niet echt, maar ik kan je zelfverzekerdheid op waarde schatten.quote:
slet!quote:Op zondag 28 september 2008 02:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik kan je zelfverzekerdheid op waarde schatten.
Kom maar mee naar achteren, dan zuig ik het levenslicht uit je ogen.
Hop, hop!
Een vampier!quote:Op zondag 28 september 2008 02:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik kan je zelfverzekerdheid op waarde schatten.
Kom maar mee naar achteren, dan zuig ik het levenslicht uit je ogen.
Hop, hop!
Veel plezier! Ze is ook best knap.quote:Op zondag 28 september 2008 02:28 schreef Olep het volgende:
* Olep loopt mee naar achteren
Tot zo mensen!
Uit FB blijkt dat het best MILF is.quote:Op zondag 28 september 2008 02:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Op haar avatar is t net een afrikaan.
Wat jij hebt geslikt, dat wil ik ook.quote:Op zondag 28 september 2008 02:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Op haar avatar is t net een afrikaan.
Mijn sperma.quote:Op zondag 28 september 2008 02:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat jij hebt geslikt, dat wil ik ook.
Het zit in in een flesje en je kan het per krat kopen.quote:Op zondag 28 september 2008 02:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat jij hebt geslikt, dat wil ik ook.
van de 300 die je voor gingenquote:Op zondag 28 september 2008 02:35 schreef Olep het volgende:
She, dat was lekker.![]()
Bedankt. Waar je dat geleerd hebt...
Serieus?quote:Op zondag 28 september 2008 02:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het zit in in een flesje en je kan het per krat kopen.
quote:Op zondag 28 september 2008 02:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
van de 300 die je voor gingen
If only...quote:Op zondag 28 september 2008 02:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2008 02:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
je zou het verschil nog niet merken als je je ogen dichtdoet en je moeder het deedquote:Op zondag 28 september 2008 02:40 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, maar jij kunt er wel wat van zeg!
quote:Op zondag 28 september 2008 01:59 schreef Olep het volgende:
Nou onzekere sufkut, ik ben me aan het afberen terwijl ik al mango-etend kijk naar een geestelijk gehandicapt debieltje dat een beer aan het knippen is terwijl hij z'n gebit van dichtbij mag bekijken...
Dan kan je hier maar beter weg gaan, anders lig jij straks net als tante Truus onder de zoden.quote:Op zondag 28 september 2008 21:11 schreef Dreamzilla het volgende:
ik vraag het ook altijd als ik aandacht te kort heb
Sterke pwnquote:Op zondag 28 september 2008 02:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Hmm mango! lekker!quote:ik ben me aan het afberen terwijl ik al mango-etend kijk naar een geestelijk gehandicapt debieltje dat een beer aan het knippen is terwijl hij z'n gebit van dichtbij mag bekijken...
Je bent jezrlf aan het aftrekkenquote:Op zondag 28 september 2008 01:59 schreef Olep het volgende:
Pfff, irritant die vraag als het 30 secondes stil is in een msn () gesprek.
"Wat ben je aan het doen?"
Nou onzekere sufkut, ik ben me aan het afberen terwijl ik al mango-etend kijk naar een geestelijk gehandicapt debieltje dat een beer aan het knippen is terwijl hij z'n gebit van dichtbij mag bekijken...
Echt, als je net zoveel inspiratie bezit als een straatveger van 60 jaar met een knobbel op z'n oogkas, hou dan gewoon je beide kaken op elkaar en ga weer bedenken of je je wenkbrauwen morgen misschien moet kammen en in een permanent moet zetten omdat de 45-jarige leraar die je na schooltijd altijd even een tijd van genot geeft het misschien ook wel doet.
Mijn topic was serieusquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
maargoed, alle gekheid op een stokje, wat ben je aan het doen?
Ik ben grappig,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:35 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind die "kijk-mij-eens-een-grappige-zin-kunnen-bedenken-zin" in de OP niet zo grappig
Lul.quote:Op zaterdag 29 november 2008 03:07 schreef Gabbylicious het volgende:
Hey Olep, wat ben je aan het doen?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:37 schreef Caspian het volgende:
Okay, ik ben nu dus Fallout 3 aan het installeren, die klaar is met downloaden... Ik kwam daar achter toen ik net terugkwam van een houseparty, en daarvoor had ik een clubparty, en daarvoor had ik een kitchenparty (ik woon momenteel in een studentenflat op de campus van een Engelse universiteit)...
Shiiit... typen is moeilijk nu.![]()
![]()
![]()
Niet echt, ik ga gewoon mee met de hype dat KLB de nieuwe Onzin is.... fuck it... ik ben dronken, I don't give a shit.quote:
Stoer doen door als dronken te acteren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:53 schreef Caspian het volgende:
[..]
Niet echt, ik ga gewoon mee met de hype dat KLB de nieuwe Onzin is.... fuck it... ik ben dronken, I don't give a shit.
Fallout 3 is klaar met installeren, dus ik ga gamen. Au revoi (of whatever, ik ben echt sleeeecht in Frans.).
+1quote:Op zondag 28 september 2008 02:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
maar Olep, ik vind je maar een naar mannetje
quote:Op zaterdag 29 november 2008 03:07 schreef Gabbylicious het volgende:
Hey Olep, wat ben je aan het doen?
kutkickquote:
Daar hebben ze de bezet optie voor uitgevondenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:31 schreef Noortje. het volgende:
Het is erger als ze je een 'buzzer' sturen.
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar hebben ze de bezet optie voor uitgevonden
Verder: terechte klacht [ afbeelding ]
Mental image.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef J.Herrer het volgende:
Zo herkenbaar als Crane in een Onur jasje
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hey olep wat ben je aan het doen>?
Dat wilde ik net zeggen!quote:
Doe eens niet zo irritant.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef jordeeeh het volgende:
K vraag me eigenlijk wel af wat TS aan het doen is.
Jij moet altijd doorgaan als het niet meer leuk is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef jordeeeh het volgende:
K vraag me eigenlijk wel af wat TS aan het doen is.
Jij moet altijd posten terwijl geen enkele post van je leuk is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet altijd doorgaan als het niet meer leuk is.
Die post viel anders ook tegen, J.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij moet altijd posten terwijl geen enkele post van je leuk is.
Jammer dat je dan zelf niet meer kunt buzzerenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buzzers uitschakelen doet wonderen
Ik beweeg dan altijd heel snel mijn laptop heen en weer, lijkt het ook op buzzeren....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:59 schreef Xu het volgende:
[..]
Jammer dat je dan zelf niet meer kunt buzzeren
Je kon met zo'n add on van MSN toch ook zoveel buzzers sturen als je wilde? Dat was nog wel eens grappigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik beweeg dan altijd heel snel mijn laptop heen en weer, lijkt het ook op buzzeren....![]()
Bel ik de MSN-er op wat hij aan het doen is, doet hij niks, vraag ik of hij hetzelfde wil doen.....
Dude !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik beweeg dan altijd heel snel mijn laptop heen en weer, lijkt het ook op buzzeren....![]()
Bel ik de MSN-er op wat hij aan het doen is, doet hij niks, vraag ik of hij hetzelfde wil doen.....
Je kan nog altijd snel het gesprek wegklikken of wegdrukken (Esc) en dan snel aanklikken en nog een keer buzzer drukkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 03:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kon met zo'n add on van MSN toch ook zoveel buzzers sturen als je wilde? Dat was nog wel eens grappig
Niet dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 03:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kon met zo'n add on van MSN toch ook zoveel buzzers sturen als je wilde? Dat was nog wel eens grappig
Van die kneusjes zoals jij die dan helemaal gingen flippen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef Olep het volgende:
\
[..]
Niet dus.
Wat is er zo grappig aan dan?
En is dat niet irritant?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef hoppla het volgende:
Dit vraagt mijn nieuwe huisgenote (vrouw) ook tig keer per dag
Dat maakt het niet minder irritant.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:12 schreef NRaider het volgende:
Die mensen leven er gewoon voor om 20 msn schermpjes tegelijk open te hebben. Ze hebben het al moeilijk genoeg.
Ik ben aan het nadenken wat de gevolgen zijn van overmatig drankgebruik, nou goed?quote:
Dat is wel irritant, vooral als je als antwoord Fok'en moet gevenquote:
Dat klinkt ook niet erg stoer.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:24 schreef hoppla het volgende:
[..]
Dat is wel irritant, vooral als je als antwoord Fok'en moet geven
Ga je dit topic nog vaak kicken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoi Olep, heb je nog updates over je leven? Wat heb je allemaal gedaan in de laatste paar uurtjes?
Uh... Hoi.quote:Op maandag 30 maart 2009 02:39 schreef m0nkm0nk het volgende:
gvd ik plaats net een FIPO krijg ik een POST ban of whatever.
net of al die andere fipo's zo nuttig zijn tering he
quote:Op maandag 30 maart 2009 02:39 schreef m0nkm0nk het volgende:
gvd ik plaats net een FIPO krijg ik een POST ban of whatever.
net of al die andere fipo's zo nuttig zijn tering he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |