So true.quote:
quote:
Het lijkt meer op deze smiley:quote:Op zondag 28 september 2008 00:07 schreef BrtM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hem net niet, maar komt wel in de buurt toch?
quote:Op zondag 28 september 2008 00:13 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het lijkt meer op deze smiley: [ afbeelding ]
Waarom zou die op de bus naar Haarlem wachten?quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Terechte klacht, heb het zelf ook.
Soms heb je echt van die-momenten.
TS draai je om!!!!quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 04:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb al last van mn schouder, ik blijf lekker stil zitten!
Neen.quote:Op zondag 28 september 2008 04:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
Doe bist gwoon een emo
quote:Op zondag 28 september 2008 04:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij surft altijd volkomen onderbewust naar Fok?
Ik denk altijd aan FOK!.quote:
Ik ook, als het dan aan het begin van de dag gebeurd ben ik de hele dag aan het hopen dat ik niet het KLB-topic vergeet te openen als ik thuis benquote:Op zondag 28 september 2008 04:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan FOK!.
In elk ding dat ik beleef zit een potentieel KLB-topic verstopt.
quote:Op zondag 28 september 2008 23:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ook, als het dan aan het begin van de dag gebeurd ben ik de hele dag aan het hopen dat ik niet het KLB-topic vergeet te openen als ik thuis ben
Ik zet hem ook altijd in smsjesquote:Op zondag 28 september 2008 23:18 schreef RealZeus het volgende:Ik heb het ook.
![]()
En niet alleen in gedachten, maar ik heb ook altijd de neiging het ding in smsjes te zetten.
Of nog erger: in de boordcomputer-berichtjes naar de planning.
En dan denk ik:"Oh, kut, ze hebben geen idee wat ik bedoel."![]()
WTFquote:Op zondag 28 september 2008 04:56 schreef Vodkadruppel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Software is like sex. It's better when it's free.
pics or didnt happenquote:Op maandag 29 september 2008 12:26 schreef Skaff-a het volgende:
ik ben er btw echt keihard niet op tegen en gebruik hem ook vaak zatvooral bij vragen waarop het antwoord fcking voor de hand liggend is
![]()
* Skaff-a heeft ook een tijdje het geicht proberen na te doen van de huillach smiley op faal momenten
Godverdomme tering bus 73. Ik moet er elke keer mee naar haarlem NS.quote:
Idd, hij past bijna overal bij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:01 schreef Prosac het volgende:is de beste smiley die ik ooit ben tegenkomen. Toepasbaar bij vele momenten van de dag
xD hoe is het met je Breezer afgelopen??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |