abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62044485
Dag Lis, Veel plezier als peutertje!

Wat een lekker meisje Karin..

Wij hebben Chris zijn haar nu een paar keer geknipt, even de puntjes bijwerken, en achter de oortjes. En nu komt er eindelijk echt haar door. Op zijn achterhoofd rond zijn kruin (en wervelwind?) zit nu dikker en meer haar. Hij heeft alleen nog wat stro-ig haar op zijn achterhoofd, maar dat zal wel van het slapen komen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:12:16 #102
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62044486
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:48 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
...Wat doen die lui op het KDV ??? Kinderen groot maken ? Zelfstandig worden ??
Ja, en "weerbaar". Ook zoiets..

Meike is echt om op te vreten. En wat wordt haar haar lang!

Lis, een hele fijne verjaardag!

Hier een slechte nacht achter de rug...
Om 12 uur werd Anna wakker, gillend en krijsend, om kwart over twaalf maar even gaan kijken. Poepbroek, verschoond, weer neergelegd....maar daar dacht Anna anders over. Ze heeft ons tot 2 uur bezig gehouden. En ik ben al zo vreselijk moe, ik kan de hele dag wel slapen. En het is nog k**-weer ook.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:20:28 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62044671
Haha die Thies!

En Floor en Pien, zijn zo leeeeuuuuk!

Dag lieve Lis, gefeliciteerd en tot morgen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62045529
Dag lief klein Lissemeisje Veel plezier op je verjaardag
pi_62045657
Memmel..wat een nacht!
*hoe kom jij zo moe? *
pi_62045804
Hahaha Marit dat dacht ik ook meteen
Memmel je moet toch juist heel uitgerust zijn na zo'n lange vakantie?
pi_62045835
whahaha
wat érg zijn wij ! Zou 't ?!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:21:04 #108
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62045994
Lis! Gefeliciteerd kleine grote! Snoop, van harte!
Memmel, ik leef met je mee. Hier 1 met doorkomende tandjes. Om 3.30 heb ik met matrassen mijn bed ombouwd zodat ze er niet uit kon vallen. Uiteindelijk viel ze in slaap. Pfff. Vannacht slapen we weer thuis, kan lief me afwisselen .
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62046070
oeh Lishe, ook al zo'n slopende nacht !
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:22:44 #110
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62049887
Ik denk dat Anna ook wat last had van de wind die rond het huis gierde. Ik moet nog wennen aan die nieuwe roosters die we in de ramen hebben en die maken een beetje een fluitend geluid wanneer ze dicht zijn, misschien vond ze dat eng. Vanavond maar een deken erbij en het rooster op een kiertje, dan fluit 'ie in ieder geval niet meer.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62050005
Jeetje Lis ook alweer 2! gefeliciteerd mooie meid en mama ook natuurlijk!

Memmel, Meikes haren worden idd lang, daarom wordt ze 13 okt geknipt
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:41:12 #112
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62050480
Daaaag lieve Lis
pi_62051631
Hier 2 ziekige flenzenkinderen. Net opgehaald van het kdv....enorm hoesten/proesten, gevolgd met wel en geen koorts...

* KP haat kiezen krijgen *

dag mooie lieve LIs ! Gefeliciteerd !
pi_62051712
Ai beterschap voor Pien en Floor
(ik blijf het toch verbazingwekkend vinden dat tweelingen ook alles tegelijk doen, zoals ziek zijn en vallen enzo)
pi_62051878
Ze doen natuurlijk ook alles samen. Ook met eten..gaat van de ene mond in de ander. Lepels gaan over en weer, net als de tandeborstel etc etc..Ze voeren elkaar nu ook hapjes..zo leuk !

Ik heb het liever allebei tegelijk, dan hebben we het maar weer gehad !
pi_62052243
Agossie de flensjes ziek

Bij gebrek aan een tweelingzus deelt Linde al haar ziektekiemen met mama Ik ben nu al sinds zondag grieperig, koortsig en snotterig. Linde is natuurlijk na 2 daagjes alweer helemaal de oude en ik zit al de hele week ziek thuis. Ik hoef maar een klein dingetje te doen (vaatwasser uitruimen ofzo) en het zweet staat alweer op mijn rug

Gelukkig is Linde vandaag naar de opvang. Ben benieuwd wat voor bacterie ze nu weer voor me meeneemt
pi_62052246
Ik wacht met smart op een eetfilmpje van die twee!!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:45:50 #118
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62052298
Wel allemaal snel beter worden he?!!

't valt nou wel op dat ik niet zo'n zin heb om te werken,he?
pi_62052395
ik wil ook wel een filmpje zien van die twee ja !

en memmel..het is al bijna 16uur joh
kan nooit lang meer duren die werkdag !?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:57:53 #120
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62052619
Ik ga naar huis, ja, ik ben het zat. Maar thuis - nog steeds - geen Internet en fokken is toch ook wel leuk
pi_62052648
hihi
morgen weer lekker werken ?!
pi_62055496
Lis van harte!

Beterschap allemaal!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62055749
Wat een leuke foto's komen er voorbij.

Lis en snoopy van harte gefeliciteerd!

Stiemie beterschap!

Damian is ook ziek, sinds maandag. Koorts, verkouden en 2 ontstoken ogen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:57:24 #124
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62056072
beterschap zieken....
Lis, hoe smaakt de taart?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62060990
Dag lieve dreumesjes en mama's

@ Lishe:

[ Bericht 11% gewijzigd door snoopy op 01-10-2008 21:11:58 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62061215
Oh Lis zo te zien was je taart heel erg lekker

Wat een regen zeg op de achtergrond Snoopy
pi_62061503
Snoop! Ze is prachtig mooi die dochter van jullie !!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:11:55 #128
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62063138
Snoopy en Lis gefeliciteerd! Ging het een beetje, taart eten met een lepel?

Beterschap voor alle zieken. Devin hoort daar niet meer bij maar snotverkouden is hij nog wel. Maar wie eigenlijk niet met dit rotweer?
Dinsdagmiddag gingen we langs mijn moeder die een aantal vriendinnen op de koffie had. Zelfgemaakte cake en koekjes op tafel, allemaal vrouwen in de oma-leeftijd/fase en dus heeeeeel veel aandacht voor mijn kleine jochie. Hij werd geknuffeld, gekieteld en had het prima naar zijn zin!
Wij hebben ook weer gerommel met tandjes. Zure poepluiers die volledig overstromen en meneer loopt overal op te knagen en kwijlt als een gek. Hoeveel tanden hij al heeft weet ik niet zeker, maar minimaal 1 kies en hoektand zijn al een tijdje door. Nu worden zijn bovenste voortanden steeds meer zichtbaar waardoor hij zo groot lijkt Een heel ander gezichtje vergeleken met 3 maanden terug.
Hij is nu zo heerlijk knuffelig (tussen de driftbuien door), deelt natte hap-kusjes uit waarbij hij kirrend zijn armpjes om je heen slaat, superlief

Leuk om te lezen over de nieuwste ontwikkelingen in de levens van jullie (net)-dreumesjes en bijna-peuters. Zo herkenbaar en soms zo enorm ver-van-mijn-show!
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:20:32 #129
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62063461
Dag allemaal, over een paar uurtjes steekt Simon over naar de peuters! Hoewel het (nog) niet zo indrukwekkend is als vorig jaar, doet het toch wel weer wat.
Naar een andere groep op het kdv, steeds meer praatjes en streken en dús opvoeden , maar eigenlijk stiekem ook nog een minimanneke!

Dag lieve koelbloedige klauterkabouters, vrolijke vriendjes, mooie mammaknuffelaars, lieve lekkerbekken, wereldse wakkerhouders, super slaapkoppen, gigantische groeiers, kerngezonde kleintjes ( ), prachtige praters, dwarse deugnietjes, beresterke branieschoppers en schattige superdreumessen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62063576
Sjeetje, Simon ook alweer 2 jaar! Wat vliegt de tijd!
Van Meike en mij dikke verjaardagszoenen en klaaien maar met die taart!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:56:32 #131
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62070133
Dag Simon, fijne verjaardag !
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:01:53 #132
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62070241
Lis en Simon!

Heel veel plezier bij de peuters!

Zieke kindjes en bijbehorende mama's, beterschap!

Memmel, volgens mij wordt een insinuatie van Marit genegeerd...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:05:14 #133
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62070305
Ik weet niet waar je het over hebt.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:09:04 #134
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62070382
Gefeliciteerd Simon en PM-Girl, veel plezier bij de peuters!

*leest terug naar betreffende insinuatie*
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62072777
Wat zouden jullie doen?
Droog blijven en op het potje plassen is hier geen enkel probleem meer. Maar voor een grote boodschap kan je twintig keer mee naar het potje lopen en komt hij er meteen weer af, om dan steeds vervelender te worden. Dus uiteindelijk doe ik hem dan toch een pamper aan en dan is het zo klaar. Maar eignlijk vind ik dat een beetje stom...
pi_62073010
ach bass-miss, geef 'm de tijd. ik vind 't al zo knap van fons dat 't zo goed gaat met plassen! hier heeft anna (met haar 3,5 jr!) hetzelfde probleem (dus misschien kun je mijn advies beter in de wind slaan). maar ze mag van mij vragen om een luier als 't niet lukt met poepen. ik hoop huhhuh maar dat 't over is voor ze naar school moet, maar ik weet gewoon geen manier om dit af te dwingen.

ik heb wel eens gehoord dat 't kan helpen om samen met je kind op de wc te gaan zitten. jij erachter (gewoon met kleren aan ), hij voor. dat zou een wat veiliger gevoel geven. hier werkte 't niet en bovendien past 't maar nauwelijks.
pi_62073165
Dylan was nog net geen 3,5 toen hij voor het eerst op de wc poepte. Hij vond het gewoon eng denk ik. We hebben echt peptalks moeten houden van hier tot Tokio

Lis en Simon, tot over 4 maanden
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_62073380
Ja, blijkbaar is het iets griezeligs.
Nochtans zit hij bij iedere plas te glunderen van: ''ook kaka?''
Nu ja, het zal ook wel vanzelf komen. Ik ga iig eens proberen met een luier in het potje te leggen of zo, misschien dat dat helpt.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:21:26 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62073407
Volgens mij is dat echt een kwestie van afwachten BM.
Ik ken ook een jongetje die dat heeeeeeel lang heeft volgehouden, ver na de kleuterschool zeg maar.
En die kon dat echt dagenlang volhouden als z'n moeder hem geen luier gaf.
pi_62073477
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:21 schreef Brighteyes het volgende:

En die kon dat echt dagenlang volhouden als z'n moeder hem geen luier gaf.
Fons wacht meestal gewoon tot zijn middagdutje, ook handig.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:05:47 #141
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62074548
Dag lieve Simonster van Maud

@BM die truuk met de luier in de pot zou kunnen helpen. Weet van de oppas dat die ook een kindje had die het eng vond, maar met luier in de pot ging het goed. Hopelijk werkt het bij jullie ook.

En ik zeg hier nog even dat ik een hele lieve meid heb. (EIgenlijk 2 lieve meiden). Waarom... ach te veel om op te noemen, maar voor vanochtend was het omdat ze zo ontzettend lief aan de oppas vroeg om de speen van de baby die daar was.... Ik had Y. op de arm en die was aan het huilen en Maud rende naar de keuken en ik hoorde:
Ada, peeees Y? peeees blief Ada?
En toen kwam ze terug met de speen en gaf die aan mij....aje mama!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:06:20 #142
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_62074568
Hai Mensen,

Even een simpel vraagje: Ik heb vanavond voor het eerst een 15 min. gesprek over mn zoontje op het Kinderdagverblijf. Eigenlijk heb ik niet echt specifieke vragen ofzo... (alleen over het altijd vreselijke huilen bij het wegbrengen) verder vind ik het gewoon eens leuk om te horen hoe hij zich gedraagt. Maar misschien hebben jullie 'ervaring' en weten jullie nog goede vragen? Dat niet het gesprek na 4 min dood loopt
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_62074662
Mijn ervaring is dat die 15 minuten al goed gevuld zijn met de standaard waarnemingen die de leidsters doen en waar ze over vertellen. En ik denk dat je over dat wegbrengen ook zo al een kwartier zou kunnen praten!
pi_62074985
Simon wat gaat het toch hard allemaal

Hier een oeps momentje daarnet Jet had vanmorgen heerlijk peer met kiwi op en daarna een pakje appelsap ........ zojuist poepte ze alles onder
Un heb ik gelijk weer buikpijn omdat ik bang ben weer de buikgriep te krijgen met zijn alle misschien was de combi toch niet zo goed achteraf gezien ..... oeps dus

Memmel, hoeveel kindertjes zijn er volgende week?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_62075084
hihi beaker zoveel laxerend fruit is ook wel vragen om moeilijkheden.

Pepijn had laatst ook 3 pruimen en een kiwi op. Dat was wat ook wat teveel van het goede

Ja, dinsdag Wij zijn er!!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:26:06 #146
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62075221
Even tellen.....ik geloof 7.
Dat wordt een dolle boel mensen!

P_iglet...ga je nog wat bakken toevallig??
pi_62075227
Pepijn live zien !!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_62075286
heb je je huis al beveiligd?
pi_62075332
7!! Wat leuk!

Als het oke is slaapt Jet nog bij jullie en daarna gaan we weer huiswaarts
Ik kom vanauit Ridderkerk, moet ik nog iemand ophalen onderweg??
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_62075362
mijn PM inbox zegt net dat Beaker dat bakken van plan is, mijn agenda zegt dat ik er deze keer ff geen tijd voor heb. Ik wil nog steeds 36 uur per dag!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')