quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:06 schreef Pietklaaso het volgende:
Idd fokking irritand dat
Verder : Hyves(
)
Aha. Heel de handel uitgezet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:03 schreef santax het volgende:
Ja dus: Mijn menu - instellingen (algemeen) - berichten en notificaties.
Dat klopt. Ik bel of sms ze, of ga er langs, of mail. Maar niet via 'krabbels'.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:02 schreef santax het volgende:
Als het vrienden waren zou je ze toch op zijn minst een hand gaan geven. En volgens mij kun je die zooi bij 'notificaties' uitzetten.
Stel deze vraag op Hyves zelf en val dit forum er niet mee lastig.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
<persoon> wordt op 30 september <zoveel> jaar!
Zou er een feestje zijn? Of wil je weten wat <persoon> wil hebben?
Krabbel <persoon> of stuur een kaartje!
Vanwege de gigantisch hoeveelheid vriendjes in mijn Hyves komt dat bericht dus soms meerdere keren per week... bleh.
Hoe irritant, alsof ik iedereen die jarig wordt ga krabbelen.![]()
Is dat uitschakelbaar?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
een verkapte: kijk mij veel vrienden op hyves hebben topic??
Gewoon zijn hele profiel verwijderen (als dat mogelijk is).quote:
Nee, ik had een klacht.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stel deze vraag op Hyves zelf en val dit forum er niet mee lastig.
ik heb nergens op geklikt maar ik krijg ook al die kankermailtjesquote:Op zondag 28 september 2008 01:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Lololol dat staat automatisch uit dus je hebt gewoon op AANVINKEN geklikt zodat je nog eens wat mailtjes krijgt he!
Gmail -> filterquote:Op zondag 28 september 2008 00:41 schreef BigKahuna het volgende:
Idd, elke dag zo'n kankermailtje. Sowieso kan Hyves wel ff dimmen met een mailtje sturen voor elke kankerdebiel die een bericht stuurt of wat dan ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |