Dragonforce zorgt toch wel voor een opleving hier. Dat is altijd vol. Maar over het algemeen is het nog steeds gebrul en gekrijs hier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
als die lui die klagen dan ook 's daadwerkelijk naar powermetal bands gaan....
Enige bands die wat volk trekken zijn Blind Guardian en Hammerfall, bij de rest is de zaal leeg.
Precies. En dat geldt voor mij eigenlijk voor elke band. Ik vind een live optreden van een band een heel stuk minder boeiend als ik de muziek niet kan herkennen. Daarom maak ik ook liever kennis met een nieuwe band door naar albums van hen te luisteren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Want Priest is alleen leuk wanneer je de nummers kan meelallen?
o ja, Dragonforce ook nog. Dan zijn er toch wel 3 bands die nog wat publiek trekken. Helloween doet dat ook niet echt meer namelijk, Edgay in NL ook niet, en over de kleinere bandjes zullen we het maar helemaal niet hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dragonforce zorgt toch wel voor een opleving hier. Dat is altijd vol.
Ieder zijn/haar ding. Er zijn ook zat toonaangevende bands die ik geen hol aan vindquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:24 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Precies. En dat geldt voor mij eigenlijk voor elke band. Ik vind een live optreden van een band een heel stuk minder boeiend als ik de muziek niet kan herkennen. Daarom maak ik ook liever kennis met een nieuwe band door naar albums van hen te luisteren.
En het is heiligschennis, maar ik heb tot nu toe eigenlijk nog niet zo heel veel Priest of Testament gehoord...
Als ze dat soort bands nu ook eens in een fatsoenlijke zaaltje boeken in plaats van één of andere kroeg in Friesland of de Achterhoek dan wil ik daar nog wel eens over na denken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
als die lui die klagen dan ook 's daadwerkelijk naar powermetal bands gaan....
Enige bands die wat volk trekken zijn Blind Guardian en Hammerfall, bij de rest is de zaal leeg.
ja, idd, hoewel we het eigenlijk in Nederland wel zo luxe hebben dat alles te bereiken is, alleen de terugweg is niet altijd te doen met OV.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:55 schreef Djaser het volgende:
[..]
Als ze dat soort bands nu ook eens in een fatsoenlijke zaaltje boeken in plaats van één of andere kroeg in Friesland of de Achterhoek dan wil ik daar nog wel eens over na denken.
En ik word nu al een beetje moe van de kaartverkoop procedure ...quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:26 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit leuke showtje komt op 22 maart naar Brussel en 23 maart naar Amsterdam
Ik zou denken dat presale een letterlijke vertaling is van voorverkoop, maar ja.......quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:11 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En ik word nu al een beetje moe van de kaartverkoop procedure ...
Een presale én een voorverkoop?
Ja, idd, precies wat jij zegt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik zou denken dat presale een letterlijke vertaling is van voorverkoop, maar ja.......
een voor-voorverkoop dus in dit geval.
Maar vandaag begint de Pre-Sale (17:00h), ik heb het ook niet verzonnen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef thedeedster het volgende:
Zaterdag as. begint voorverkoop "Priestfest", gaat gotverdikkie wel lekker 55 euries kosten!
Gelukkig kun je je dus wel aanmelden als je echt een bestelling doet, dus 2 tickets zijn in de pocket voor BlackTulip en mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:37 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb net gebeld, omdat wordt aangeraden je van te voren in te schrijven, maar dat kan dus niet.
Ze weten zelf ook niet waarom die mogelijkheid er niet is, maar ze "gaan er naar kijken".
22,- voor Megadeth vind ik niet duur.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:36 schreef Djaser het volgende:
66 euro voor een kaartje!
Het is niet anders.
Voor de mensen die net zo fan zijn van Morbid Angel als ik van Megadeth, is dat geweldig nieuws natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:53 schreef Trashcanman het volgende:
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=79485&disciplineid=muziek'
Werd tijd dat Morbid Angel weer eens in Nederland op gaat treden.
66?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:36 schreef Djaser het volgende:
66 euro voor een kaartje!
Het is niet anders.
Het bovendien maar 4 euro voor MA.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor de mensen die net zo fan zijn van Morbid Angel als ik van Megadeth, is dat geweldig nieuws natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |