Dat heb ik nou nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:38 schreef Rozevla het volgende:
vorige keer ging hij ook op de grond zitten omdat hij zo hard moest lachen![]()
We zeggen ook al meerdere keren per dag " Peter hou je bek is! "quote:
duidelijk, het is dus erfelijk.....hij deed het met z'n zusje!!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:38 schreef Rozevla het volgende:
49 jaar, dik en achterlijk.
Ze zoontje heb ook het syndroom van down dus dat verklaard een hoop![]()
Ik moest lachen!quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:38 schreef Rozevla het volgende:
Hee ninja turtle hoe is het met de power rangers ??![]()
'eens'quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
We zeggen ook al meerdere keren per dag " Peter hou je bek is! "
'luistert'quote:En een andere collega heb altijd ruzie met hem dan hoor je weer van " Gore dikke pad dat je ben hou je smoel ik wil je echt een klap op je muil geven "
haha![]()
maar hij luisterd nooit
quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:30 schreef jordeeeh het volgende:
Aan jouw taalgebruik te zien ben jij dus zijn zoon.
Waarschijnlijk pallets sorteren.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:11 schreef dabadbass het volgende:
Wij zijn nu razend benieuwd wat voor werk je doet, dat collega's zo met elkaar communiceren.
Zijn zoontje is ook een Mongool Freek Willemquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:38 schreef Rozevla het volgende:
en jij bent heel normaal ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:38 schreef Rozevla het volgende:
49 jaar, dik en achterlijk.
Komt vorige week binnen
Goeiemoggel !!! hahaha![]()
--
of in een keer uit het niets
Hee ninja turtle hoe is het met de power rangers ??![]()
--
En dan ook als hij lacht eerst begint het van
ha.... haha......hahaha... HAHAHAH...... HUHU HU HU HU ( net zoals een zeeleeuw ) vorige keer ging hij ook op de grond zitten omdat hij zo hard moest lachen![]()
En ook al sta je 30 cm van hem af dan schreeuwt hij nog zo hard dat de bakker aan de overkant het nog kan horen![]()
Maar als nog hij is vet irritant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |