quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:09 schreef Rozevla het volgende:
Daar heb ik dus nu last van.
Ik moet schijten maar ik heb nog geen zin en als ik nu een scheet laat heb ik echt een stront lucht. Normaal laat je een scheet en heb je nog wel zoiets van ja ok dat kan wel.
Maar als je moet schijten dan heb je echt stront lucht scheten.
Kut is dat !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:09 schreef Rozevla het volgende:
Normaal laat je een scheet en heb je nog wel zoiets van ja ok dat kan wel.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:12 schreef Metalfrost het volgende:
Bah, op een verjaardag scheten laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
Hihihiquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:33 schreef Biogarde het volgende:
Ja, kan eik best wel open.
Verkering met Biogarde.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hihihi
je vind me leuk![]()
Nu hebben we verkering
Of hij zit in zijn eentje (natuurlijk, hoe anders) in de WC in het huis van die gozer die zijn verjaardag viert, te schijten.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
In de tijd die je nodig had om deze topic te openen had je ook even naar de wc kunnen gaan. Of je hier je tijd verdoet of in dat kamertje....
DAT HEB IK ZO VAAK HE !!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:16 schreef B.E.D het volgende:
Zo op je werk een zachte scheet laten, en dat er dan net een collega iets bij je komt vragen.
Staat ie zo in jouw stank, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |