Nou post eens wat leuks, Keesquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
NSFS is het dan hè
En het is weekend, dus dan kan het
Tja, dat is vaak wel weer zo.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee maar de meeste sporters zijn lelijker...
Boobs for Belgium.... om de eenheid te bewaren.. Rare lui, die Belgen..quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:43 schreef mash_ het volgende:
er zijn toch wel leuke belgen
[ afbeelding ]
ja die site stond laatst in de weblogquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Boobs for Belgium.... om de eenheid te bewaren.. Rare lui, die Belgen..
Boobs for Holland?quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja die site stond laatst in de weblogvolgens mij ga ik ook maar zo`n site aanmaken voor nederland
Nu nog iets om voor acties te voeren.. Post je tieten als iets voor de files wil doen ofzo.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
zo iets! dan krijg je allemaal tieten fotos gestuurd
Met welke smoes?quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
zo iets! dan krijg je allemaal tieten fotos gestuurd
titsfortrafficquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu nog iets om voor acties te voeren.. Post je tieten als iets voor de files wil doen ofzo.
Zoiets jaquote:
klinkt nog goed ookquote:
Ik faal weer hèquote:
U riep?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:04 schreef PieterBas het volgende:
Zo, nu nog de website bouwen.... en laat de blote tieten maar komen
Ja, bouw jij eens een website voor ons idee.. Tits for Traffic.quote:
Het gaat nu over tieten en verkeer...quote:
Ik kan niet designenquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, bouw jij eens een website voor ons idee.. Tits for Traffic.
Het eerste paar zal van haar zijn. Dat kunnen we wel aan Bart overlatenquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan niet designen![]()
Yesse wel, maar voor dit onderwerp heb ik m'n twijfels![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het eerste paar zal van haar zijn. Dat kunnen we wel aan Bart overlaten
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het eerste paar zal van haar zijn. Dat kunnen we wel aan Bart overlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |