quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef TUFKAL het volgende:
elli nu weet ik ook waarom hij zo genoemd wordt, als je met 2 oorbellen loopt is dat logisch. Over Elia
laat er een paar horen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
Hij was gisterenavond bij onze amateurclub. Wat een geweldige avond heb ik gehad zeg!
Compleet cabaret deze man! Geweldige anekdotes en grappen
René = held
hij moest zeker weer zo verschrikkelijk hard om zichzelf lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:40 schreef Damzkieee het volgende:
Pff ik kan dat lang niet zo leuk vertellen als hij
Probeer hetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:40 schreef Damzkieee het volgende:
Pff ik kan dat lang niet zo leuk vertellen als hij
hehehe ja, maar dat hoort bij zn appearance denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:48 schreef fetss het volgende:
[..]
hij moest zeker weer zo verschrikkelijk hard om zichzelf lachen
Haha, geweldigquote:Op maandag 25 mei 2009 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
hehehe ja, maar dat hoort bij zn appearance denk ik
Was wel mooi though. Zoals hij bij Hans altijd zn arm vastpakt, zo deed ie dat ook nog een keer bij mij
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:19 schreef De_kromme het volgende:
Tis weer lachen met Gijpie bij radio veronica![]()
![]()
Klopt. Gijp heeft overal gelijk inquote:Op maandag 25 mei 2009 09:49 schreef sezten het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk wat betreft Olsen
Oh dat Ajax een of andere rare Deen ging halen die niet eens normaal Nederlands spreekt enzo.quote:
Maar wel het laatste echte overtuigende kampioenschap in Nederland met Ajax heeft gehaald.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:44 schreef sezten het volgende:
[..]
Oh dat Ajax een of andere rare Deen ging halen die niet eens normaal Nederlands spreekt enzo.
Dat is wel weer zo.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar wel het laatste echte overtuigende kampioenschap in Nederland met Ajax heeft gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |