Die was er ook en maakte ie niet belachelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Idd, volgens mij had 'ie het ook over 'Tennis' Bergkamp als ik het goed verstond
Klopt, maar het ging mij om het droge woordgrapjequote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was er ook en maakte ie niet belachelijk.
Daar keek ie vol bewondering naar
inderdaad hij is echt fantastisch bij VI.. Het programma is er een stuk leuker op geworden..quote:Op maandag 11 mei 2009 23:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Echt wie gijp er bij gevraagd heeft wat een koning is dat. Gewoon de beste transfer van dit seizoen.
Nou vooral hoe hard ie er zelf om moest lachen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Die Fats Domino opmerking was ook geweldig
hij is zo'n type die de grappen verzint in de kroeg en ze op de achterkant van een bierviltje schrijftquote:Op maandag 11 mei 2009 23:34 schreef w00h00 het volgende:
Jezus, hij praat ook echt alsof hij de halve dag in de kroeg heeft gehangen. En dat zou me trouwens niets verbazen.
er staan wel geweldige quotes tussenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:54 schreef fetss het volgende:
hier staan quote's van hem: http://nl.wikiquote.org/wiki/Ren%C3%A9_van_der_Gijp
Scheringa: Daar vergis je je in Rene, Dembele is een hele goeie spits en kan zelfs een wereldspits worden.
Van der Gijp:Joh, Dirk dat begrijp ik. Hij pak gewoon een bal op het middenveld en gaat rennen en probeert het gewoon.
Scheringa: nou, nou, nou....
Van der Gijp: Je denkt toch niet dat dat in de internationale top gebeurd. Dat zo'n dembele de bal oppakt en dan tegen Gerrard oploopt en dat Gerrard dan zegt : "Joh, tik em effe af."
sjeeerard![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:54 schreef fetss het volgende:
hier staan quote's van hem: http://nl.wikiquote.org/wiki/Ren%C3%A9_van_der_Gijp
Op een dag moest ik heel nodig poepen,quote:
quote:Boekingen René van der Gijp
Natuurlijk is René te boeken. Een lezing op uw bedrijf of sportvereniging. René kan elk evenement opsieren. René vertelt zijn levensverhaal.. Een motiverende, zeer humoristische peptalk, doorspekt met anekdotes, herinneringen en mooie voetbalverhalen, waarin hij op zijn onnavolgbare wijze het bedrijfsleven vergelijkt met het profvoetbal. Hoe motiveert U uw medewerkers? René geeft zijn visie op intermenselijke relaties en arbeidsverhoudingen, waarbij de lijn wordt doorgetrokken naar zijn eigen ervaringen in de topsport met goede en minder goede beslissingen. In zijn presentatie komen onder meer aan bod: teambuilding, motivatie, betrokkenheid en respect. Dit alles met een grote dosis zelfspot en relativeringsvermogen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |