Je bent niet goed, van Hanegem heeft sowieso het meeste verstand van voetbal. Maar hij wacht tot Been ontslagen wordt, kan die weer lekker trainen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij wil zeker de kromme weer?Zelfs Hans heeft nog meer verstand van voetbal.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je bent niet goed, van Hanegem heeft sowieso het meeste verstand van voetbal. Maar hij wacht tot Been ontslagen wordt, kan die weer lekker trainen.
En Hans kan alleen maar feitjes opnoemen en quasi-interessant bleren. Oja, en hij denkt ook nog dat hij altijd heel ziek nieuws heeft, wat iedereen al weet of wat complete bullshit is.
Whehehe is goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan je zo gaan doen, maar je weet dat het waar is.
Ga lekker asielzoekers steunen ofzo vent.
Gisteren werd gezegd dat hij er vrijdag bij is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef TargaFlorio het volgende:
De uitzending op vrijdag is alleen met Genee, Derksen en een derde gast (b.v. Feyenoord fan Wouter Bos). Dus helaas zonder Van der Gijp.
prachtigquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef PabloLopez het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)n-voor-Feyenoord.htm
van der gijp en VI bijzonder geestig!
Ik moet elke keer weer lachen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:12 schreef EddyAlbena het volgende:
YouTube maar geraadpleegd voor wat vermaak. . Die gozer is echt niet wijs joh.
Prachtigquote:
Ik kom lucht tekortquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:12 schreef EddyAlbena het volgende:
YouTube maar geraadpleegd voor wat vermaak. . Die gozer is echt niet wijs joh.
Staat meteen op Rtl-gemist dus geen paniek.quote:
Het is vakantietijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:09 schreef ASroma het volgende:
die kijkcijfers zijn wel bizar.... 238k voor de wedstrijd en 270k voor voetbal international... dat gaat na dit jaar weer geschrapt worden..
En hoe zit dat met dat RTL uitzending gemist geleuter?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:09 schreef ASroma het volgende:
die kijkcijfers zijn wel bizar.... 238k voor de wedstrijd en 270k voor voetbal international... dat gaat na dit jaar weer geschrapt worden..
Hoezo? Het is op RTL 7, het een na best bekeken programma van de avond, en VI koopt zichzelf in (of dat op vrijdag ook zo is weet ik niet) dus inkomsten heeft RTL sowieso wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:09 schreef ASroma het volgende:
Het is toch bij de NOS vanavond?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:27 schreef Bevin het volgende:
Hij is vanavond analist bij Ajax en PSV, gast gaat helemaal los![]()
"wat een kutwedstrijden zijn dat, kom ik lekker thuis vanavond "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |