quote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef Sethje het volgende:
Ik ben ook fanwat een heerlijke gozer
Theo "Schiffmacher" Janssenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:06 schreef sjimz het volgende:
Theo Janssen van Vitesse?
Ajax - Volendam op Zaterdag?
Wat heeft hij gegeten?
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat Lindgren de druk van de ArenA niet aan kan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:56 schreef TvhN het volgende:
Lindgren een beperkte voetballer vinden.
Dan slaat het nog steeds nergens op.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat Lindgren de druk van de ArenA niet aan kan.
Vind je dat hij het goed doet dit seizoen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dan slaat het nog steeds nergens op.
Na de winterstop 1 van de weinige die wel een voldoende haalt bij Ajax. (in de wedstrijden waarin hij fit was)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind je dat hij het goed doet dit seizoen?
Het kan beter, maar hij heeft al vaak laten zien dat het een uitstekende voetballer is. Hopelijk krijgt ie nu wel voor een langere periode het vertrouwen van de trainer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind je dat hij het goed doet dit seizoen?
Ontzettend, maar om hem kan ik gewoon niet lachen. Overdreven gedoe allemaal.quote:
Vooral altijd makkelijk en goedkoop scoren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ontzettend, maar om hem kan ik gewoon niet lachen. Overdreven gedoe allemaal.
Geniaal, die opmerking over Lato en zijn fles shampooquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef Coin het volgende:
Even een kickje. Kwam deze scans uit een oude (1983) VI nog tegen![]()
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik vind Rene's verhalen in VI helemaal fantastisch, maar dit had hij van mij niet hoeven doenquote:
Dan onderschat je hemquote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:20 schreef Merkie het volgende:
Wat een held. Voetbalverstand heeft 'ie niet echt, maar het maakt VI wel een stuk amusanter
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |