Wat een lief pakje Marlieske, stoer en toch zacht tegelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef marlieske het volgende:
Ik heb afgelopen week dit gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lijkt me dat ook speciaal en bijzonder, 2 van die mooie flensjes mee naar huisquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gingen niet zo mee naar huis,
maar wel zo...![]()
, met z'n 2-en op het aankleedkussen in maat 44..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
12 mei 2007 !
geen idee hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:25 schreef Carmella het volgende:
Wat een lief pakje Marlieske, stoer en toch zacht tegelijkWordt dat "het" 1e pakje?
Ja die had ik ook al op de site van H&M gezien, zijn erg lief!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:25 schreef pinquit het volgende:
omg, ik wil dit jaar nog zwanger worden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja ik ga er een beetje van uit dat we geen flinke kerel gaan krijgen aangezien Isa ook zo'n friemeltje was maar dit is een maatje 56 en leek me wel te doen.... ach en als hij het 2x aan kan ofzo dan is het geinige er ook wel vanafquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef cattie het volgende:
Marlieske, dat "it's a boy" shirt hebben wij gekregen (maar dan girl natuurlijk) maar kreeg ik niet aan bij Fee. Het valt klein en smal. Een extra pakje meenemen voor als die niet past lijkt mij wel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |