Wel voor de xbox 360 !quote:Op zondag 28 september 2008 01:51 schreef geniuxx het volgende:
FF voor de duidelijkheid, Rockband is dus niet voor de xbox360? (kan me namelijk niet herinneren dat Rockband voor de 360 een draadloze gitaar erbij had zitten). En het is dus geen complete set (geen mic)?
heb net mijn set verkocht (wel compleet) op markplaats, was erg veel belangstelling voor, dus succes ermee!
hmm ok, mijn toen ik em kocht waren er alleen maar bedrade controllersquote:
Microfoon zat er niet bij toen ik hem kocht, dus ik heb hem zelf nooit gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Stomme vraag misschien maar wat is er met de rockband microfoon gebeurd? vriend van me heeft wellicht interesse, maar dan moet de set wel compleet zijn.
wtfquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:00 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb zojuist de Rockband gitaar op guitar hero getest en die doet het gewoon perfect.
180 voor rockband met drumstel en twee gitaren en dat is zeker niet aan de grove kant. Setje is echt schaars.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:22 schreef Nimke het volgende:
Mmm interesse in een verkoop van rock band, 2 guitars +drums ?
150E vind ik trouwens nogal aan de heel grove kant voor een rockband-set, zeker omdat er geen mic bij zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |