Ow die foto's... dacht in een krant of zo.quote:Op maandag 29 september 2008 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar die zinnetjes gingen specifiek over de site.
Je staat op de foto (link naar google picasa staan op de reunie-site, die jij gemaakt hebt).
Ik wist heul niet van 't bestaan afquote:Op maandag 29 september 2008 18:37 schreef -J-D- het volgende:
Het is me nog steeds onduidelijk waarom jullie niet op http://irc.fok.nl en dan kanaal Nijmegen zitten.
Maar goed
Tsssssssquote:Op maandag 29 september 2008 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wist heul niet van 't bestaan af. Zit nog wel eens op IRC
.
LG ik zou hier niet je hyves zomaar posten, je weet nooit wie er meeleest.quote:
quote:
foto en prijsquote:Op maandag 29 september 2008 19:03 schreef Nielez het volgende:
Joepie.
iPod Touch V3 16GB + Hoesje besteld.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
LG ik zou hier niet je hyves zomaar posten, je weet nooit wie er meeleest.
http://store.apple.com/nl(...)od_touch?mco=MTE3MzIquote:
Wat een chickquote:Op maandag 29 september 2008 19:09 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens!![]()
Vrijdag fietste ik naar de HAN, en ik nam de bocht iets te kort, toen raakte m'n pedaal de grond, ik dacht dit moet ik meteen posten voor CP
Kon je nog wel slapen ondanks de adrenalinerush?quote:Op maandag 29 september 2008 19:09 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens!![]()
Vrijdag fietste ik naar de HAN, en ik nam de bocht iets te kort, toen raakte m'n pedaal de grond, ik dacht dit moet ik meteen posten voor CP
morgane heeft allang een suggestie gedaanquote:Op maandag 29 september 2008 19:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar is pietje ? TT post post komt er over 10 posts aan
Neem nog een biertjequote:Op maandag 29 september 2008 19:13 schreef swarmahoer het volgende:
nog 33 posts joh pietje heeft nog tijd zat
Pabo-test nog gehaald trouwens?quote:Op maandag 29 september 2008 19:13 schreef swarmahoer het volgende:
nog 33 posts joh pietje heeft nog tijd zat
Ik was er gelukkig 's avonds al wel overheen, heb het met de auto nog geprobeerd na te doen maar dat geeft toch niet dezelfde kick!quote:Op maandag 29 september 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kon je nog wel slapen ondanks de adrenalinerush?
spelling wel!quote:Op maandag 29 september 2008 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pabo-test nog gehaald trouwens?
Niemandquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 19:27 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij heb ik mijn lolbroek aan
ok, leukquote:Op maandag 29 september 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat hoofd van dat meisje als ze weggeknalt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |