Ik ga voor de 4 - 1quote:Op zondag 28 september 2008 11:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik hoop iig op 'n leuke pot. De "normale" basisspelers zullen wel weer spelen en Luciano in de goal.![]()
Denk dat 't 2-0 wordt en de 3 punten toch weer hier blijven. Misschien dat ik daarna nog wel ff naar de Martiniplaza ga. Zal zo 's opzoeken tot hoe laat dat duurt..
quote:
Heb 't programma gezien. Zou op zich wel kunnen om daar ook nog ff heen te gaan. Ligt er 'n beetje aan hoe snel 't verkeer rond de Euroborg weg is na de wedstrijd. Zonnetje komt al door dus daar ligt 't niet aan.quote:
Om 17:30 is er in elk geval een wedstrijd tegen het Duitse Cuxhaven.. volgens mij wel een sterke tegenstander. Veel plezier @ Euroborg.. !
't is in elk geval uitverkocht dus het zal heerlijk druk zijn @ de Euroborg. Gaat een topwedstrijd worden.quote:Op zondag 28 september 2008 12:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Prima!!
[..]
Heb 't programma gezien. Zou op zich wel kunnen om daar ook nog ff heen te gaan. Ligt er 'n beetje aan hoe snel 't verkeer rond de Euroborg weg is na de wedstrijd. Zonnetje komt al door dus daar ligt 't niet aan.
Leuk interview idd...quote:Op zondag 28 september 2008 12:49 schreef -Hans- het volgende:
Mooi interview met Domien Verschuuren op RadioFreak.nl Titel: Domien Verschuuren: "3FM is mijn droomvrouw"
quote:Op zondag 28 september 2008 13:17 schreef on_air het volgende:
Gelukkig komt Creep hierna.
Voor het laatst dat ik in mijn Aussie kon meehakken op de plaat want na vandaag gaat 'ie na 12 (of nog langer) jaar trouwe dienst de prullenbak in want er zit een te groot gat in.quote:
Wel een beetje, maar kon het toch niet laten..quote:Op zondag 28 september 2008 13:23 schreef on_air het volgende:
Maar meehakken op DJ Paul is toch al discutabel?
En nog 200 anderen... ik stem niet, want 1 lijstje is niet voldoende.quote:Op zondag 28 september 2008 13:48 schreef borisz het volgende:
Nou ja komt die dan voor de jaren 90.
Dit was jouw lijstje:
AIR - ALL I NEED
CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
MADONNA - FROZEN
MOBY - GO
UNDERWORLD - BORN SLIPPY
Dat dus, inderdaadquote:Op zondag 28 september 2008 14:06 schreef on_air het volgende:
[..]
En nog 200 anderen... ik stem niet, want 1 lijstje is niet voldoende.
Teveel slechte platen. die me wel dierbaar zijn en teveel goede platen die er gewoon in moeten.
quote:Op zondag 28 september 2008 13:23 schreef on_air het volgende:
Maar meehakken op DJ Paul is toch al discutabel?
Ik dien op andere computers nog andere lijstjes inquote:Op zondag 28 september 2008 14:06 schreef on_air het volgende:
[..]
En nog 200 anderen... ik stem niet, want 1 lijstje is niet voldoende.
Teveel slechte platen. die me wel dierbaar zijn en teveel goede platen die er gewoon in moeten.
Sterk. ik wil gewoon in categoriën. Dan is het al makkelijker.quote:Op zondag 28 september 2008 14:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik dien op andere computers nog andere lijstjes in.
Ik ken het nog niet, maar misschien heb je het weleens uitgelegd..quote:Op zondag 28 september 2008 14:35 schreef on_air het volgende:
Had ik hier mijn "neger" gebruik al eens tentoongesteld, danwel verhelderd?
Ah, okay. Niets bijzonders, alleen dat ik at random dingen, mensen neger noem. Of homos. Hoer.quote:Op zondag 28 september 2008 14:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ken het nog niet, maar misschien heb je het weleens uitgelegd..
Blof- www.erwordteenmp3gestart.nl
Ach zoquote:Op zondag 28 september 2008 14:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Ah, okay. Niets bijzonders, alleen dat ik at random dingen, mensen neger noem. Of homos. Hoer.
Stopwoordjes. No pun intended. Take no offense. Zoiets.
Lekker nummer inderdaad..quote:
Ik moet zeggen dat het ook niet mijn ding is. Tijdje stil geweest, dan kun je dat verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat we zo onderhand wel van A.C. af waren, maar helaas
Blof hebben we net gehad, dus je zal waarschijnlijk gelijk hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 16:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik moet zeggen dat het ook niet mijn ding is. Tijdje stil geweest, dan kun je dat verwachten natuurlijk.
Binnenkort: Anouk en Kane
Vodafone...quote:Op zondag 28 september 2008 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Vodafone godverdomme bijna 1000 euro afgeschreven voor dataverkeer![]()
. En dat terwijl ik Internet Blox heb
![]()
.
Hoor daar ook verschillende geluiden over. Van heel positief tot wat minder positief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |