Dat blijf ik apart vinden. Als ik mijn werk niet goed doe wordt ik ontslagen zonder zo'n bonus, maar die gasten krijgen miljoenen mee voor hun slechte werkquote:Op maandag 29 september 2008 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daarbij nog komt dat al die topmensen bij de genationaliseerde of overgenomen bedrijven mogen blijven of miljoenen en nog eens miljoenen krijgen als dank je wel.
Ik kan er ook niets aan doen dat ik de loterij niet win, krijg ik nu ook een bonus?quote:Op maandag 29 september 2008 09:07 schreef mr.marcus het volgende:
volgens mij kunnen in 9/10 gevallen topmannen helemaal niet zo veel doen. Ligt aan het economische klimaat, ze moeten maar met de stroom mee. En als ze een contract hebben, zitten ze mooi gebakken
In mijn ogen niet. Vrijdag zeggen dat er niets aan de hand is en zondag genationaliseerd en uit elkaar getrokken worden is niet je best doen, maar is een pure economische misdaad, misleiding en wat al nog niet meer. Daar ben je verantwoordelijk voor als topman.quote:
quote:De problemen bij Fortis nv/sa zijn volgens de Nederlandsche Bank (DNB) opgelost. Dit meldt DNB maandag in een persbericht naar aanleiding van de reddingsactie van de Nederlandse, Belgische en Luxemburgse overheid ter waarde van EUR11,2 miljard.
"Volgens het Ministerie van Financien en DNB biedt de oplossing een solide waarborg voor de bescherming van de belangen van rekeninghouders bij Fortis en ABN Amro Bank, en voor de financiele stabiliteit", aldus DNB in zijn persbericht.
Waarom zouden ze? Ze krijgen hun geld toch wel? De beste man van Fortis vertelde ons nota bene constant dat er niets aan de hand was. Ik ken een irakees die hetzelfde deed terwijl de bommen achter hem insloegenquote:
Ik ontken dat ik die ken.quote:Op maandag 29 september 2008 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Ze krijgen hun geld toch wel? De beste man van Fortis vertelde ons nota bene constant dat er niets aan de hand was. Ik ken een irakees die hetzelfde deed terwijl de bommen achter hem insloegen
Laat ze een bonus krijgen als ze een bedrijf goed leiden, moet je opletten of het dan beter zou gaan.
Mja, dat paniekvoetbal. Er is onrust op de markt, die hebben ze nu weggenomen voor Fortis, maar helaas zijn zij niet de enige bank met problemen. Misschien dat de uitkomst van de deal die ze in Amerika aan het bekokstoven zijn wat uit gaat maken?quote:Op maandag 29 september 2008 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Bos hangt alweer in de telefoon geloof ik. ING moet gered worden volgende week zondag... ze zijn nu de agenda's aan het vergelijken voor een goed vergadermoment.
Als ING een bail-out krijgt, dan... dan... nou verzin maar iets heel geks.quote:Op maandag 29 september 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat paniekvoetbal. Er is onrust op de markt, die hebben ze nu weggenomen voor Fortis, maar helaas zijn zij niet de enige bank met problemen. Misschien dat de uitkomst van de deal die ze in Amerika aan het bekokstoven zijn wat uit gaat maken?
korte termijn vast wel, lange termijn niet.quote:Op maandag 29 september 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat paniekvoetbal. Er is onrust op de markt, die hebben ze nu weggenomen voor Fortis, maar helaas zijn zij niet de enige bank met problemen. Misschien dat de uitkomst van de deal die ze in Amerika aan het bekokstoven zijn wat uit gaat maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |