abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61989337
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

daarbij nog komt dat al die topmensen bij de genationaliseerde of overgenomen bedrijven mogen blijven of miljoenen en nog eens miljoenen krijgen als dank je wel.
Dat blijf ik apart vinden. Als ik mijn werk niet goed doe wordt ik ontslagen zonder zo'n bonus, maar die gasten krijgen miljoenen mee voor hun slechte werk

Ik zou zeggen, ontslaan en laat hem maar ergens anders een baan zoeken. Eentje die de persoon wel aan kan qua capaciteiten. Zoals het nu gaat houd je de rotte appels (lees: slechte managers) in het bedrijfsleven. Als je het niet kan moet je maar wat anders gaan doen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_61989393
Ja, ik kan het ook wel vergeten, kut-werk afleveren is gewoon optiefen he..
pi_61989398
volgens mij kunnen in 9/10 gevallen topmannen helemaal niet zo veel doen. Ligt aan het economische klimaat, ze moeten maar met de stroom mee. En als ze een contract hebben, zitten ze mooi gebakken
Life sucks
pi_61989432
Ze zijn toch godverdomme wel verantwoordelijk? Waar ben je anders topman voor, om de vuinisbakken te legen? My ass!
pi_61989441
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:07 schreef mr.marcus het volgende:
volgens mij kunnen in 9/10 gevallen topmannen helemaal niet zo veel doen. Ligt aan het economische klimaat, ze moeten maar met de stroom mee. En als ze een contract hebben, zitten ze mooi gebakken
Ik kan er ook niets aan doen dat ik de loterij niet win, krijg ik nu ook een bonus?
Men krijgt al betaald omdat men een verantwoordelijke baan heeft, als men dan de boel verneukt vind ik het raar dat je nog eens miljoenen meekrijgt. En vaak mogen de medewerkers bij een bedrijf het meest inleveren, maar meneer moet zijn miljoenen krijgen.

Nou ja, blijkbaar kunnen bedrijven niet meer terug, want anders krijg je geen managers meer. Die gaan wel naar zo'n bedrijf waar ze snel kunnen cashen, met welke resultaten dan ook.
pi_61989466
ze doen heus wel hun best
Life sucks
pi_61989493
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:12 schreef mr.marcus het volgende:
In mijn ogen niet. Vrijdag zeggen dat er niets aan de hand is en zondag genationaliseerd en uit elkaar getrokken worden is niet je best doen, maar is een pure economische misdaad, misleiding en wat al nog niet meer. Daar ben je verantwoordelijk voor als topman.
pi_61989510
Aah de DNB erkent in ieder geval dat er problemen zijn (/waren) bij Fortis, iets wat vrijdag, enkele dagen geleden 100% ontkent werd door Fortis. Ja ja... lekker betrouwbare bank!

DNB: Problemen bij Fortis opgelost
quote:
De problemen bij Fortis nv/sa zijn volgens de Nederlandsche Bank (DNB) opgelost. Dit meldt DNB maandag in een persbericht naar aanleiding van de reddingsactie van de Nederlandse, Belgische en Luxemburgse overheid ter waarde van EUR11,2 miljard.

"Volgens het Ministerie van Financien en DNB biedt de oplossing een solide waarborg voor de bescherming van de belangen van rekeninghouders bij Fortis en ABN Amro Bank, en voor de financiele stabiliteit", aldus DNB in zijn persbericht.
pi_61989524
Ik zou mijn centen er in ieder geval weg halen, niet omdat ik bang ben voor mijn geld, maar omdat ik kei-hard voorgelogen ben door alles en iedereen bij Fortis.
pi_61989562
ING dump -6% en freeze.
pi_61989574
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:12 schreef mr.marcus het volgende:
Waarom zouden ze? Ze krijgen hun geld toch wel? De beste man van Fortis vertelde ons nota bene constant dat er niets aan de hand was. Ik ken een irakees die hetzelfde deed terwijl de bommen achter hem insloegen

Laat ze een bonus krijgen als ze een bedrijf goed leiden, moet je opletten of het dan beter zou gaan.
pi_61989595
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Waarom zouden ze? Ze krijgen hun geld toch wel? De beste man van Fortis vertelde ons nota bene constant dat er niets aan de hand was. Ik ken een irakees die hetzelfde deed terwijl de bommen achter hem insloegen

Laat ze een bonus krijgen als ze een bedrijf goed leiden, moet je opletten of het dan beter zou gaan.
Ik ontken dat ik die ken.
pi_61989617
ING -9%
pi_61989619
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
FOR +14%, matigjes dus.
+4%
pi_61989654
Bos hangt alweer in de telefoon geloof ik. ING moet gered worden volgende week zondag... ze zijn nu de agenda's aan het vergelijken voor een goed vergadermoment.
  maandag 29 september 2008 @ 09:25:23 #171
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_61989676
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
AEX -2%
ING @ -8%
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_61989691
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Bos hangt alweer in de telefoon geloof ik. ING moet gered worden volgende week zondag... ze zijn nu de agenda's aan het vergelijken voor een goed vergadermoment.
Mja, dat paniekvoetbal. Er is onrust op de markt, die hebben ze nu weggenomen voor Fortis, maar helaas zijn zij niet de enige bank met problemen. Misschien dat de uitkomst van de deal die ze in Amerika aan het bekokstoven zijn wat uit gaat maken?
pi_61989724
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mja, dat paniekvoetbal. Er is onrust op de markt, die hebben ze nu weggenomen voor Fortis, maar helaas zijn zij niet de enige bank met problemen. Misschien dat de uitkomst van de deal die ze in Amerika aan het bekokstoven zijn wat uit gaat maken?
Als ING een bail-out krijgt, dan... dan... nou verzin maar iets heel geks.
pi_61989734
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

korte termijn vast wel, lange termijn niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')