abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:15:28 #1
151075 Aboutaleb
Geen fan van de politicus
pi_61952701

Iraqi MP makes opening remarks at anti-terror conference in Herzliya
quote:
Iraqi parliament member Mithal al-Alousi delivered the opening statements at the Herzliyah Institute for Counter-Terrorism (ICT) Conference Wednesday, in which he called for stronger relations between Iraq and Israel.

Al-Alousi also called for stronger cooperation between Iraq and Israel in fighting terror, and issued a harsh condemnation of Iran, which he accused of meddling in Iraqi affairs.

The Iraqi parliamentarian has spoken at the ICT conference two previous times. His visit in 2004 elicited harsh criticism in Iraq and several attacks were launched against them, including one that left his two sons dead.

Al-Alousi attained German citizenship after he lived there for several years, where he was an activist in the movement of Iraqi dissidents seeking the overthrow of Saddam Hussein. After Hussein's regime fell as a result of the U.S.-led invasion of Iraq, Al-Alousi returned to his country, and was elected to the parliament in 2005.
Al-Alousi heeft een tijdje als politieke vluchteling in Duitsland gewoond. Kort voor de invasie van Irak heeft hij samen met een paar handlangers de Iraakse ambassade (lees: Saddam's ambassade) in Berlijn bezet en de ambassadeur en werknemers gegijzeld maar gaf zich na een tijdje zonder bloedvergieten over.

Hij ging na de val van Saddam terug naar Irak en verwierf faam door zijn extremistische pro-Westerse uitspraken. Dit soort uitspraken zijn natuurlijk ongehoord in die regio. Dat heeft hem en zijn nieuwopgerichte onbekende partij uiteindelijk 1 zetel opgeleverd bij de verkiezingen waardoor ie nu een Iraakse parlementlid is. Zijn eerste bezoek aan Isral was in 2004. Hij kreeg toen veel kritiek te verduren van de Arabische Oemmah en het resultaat was dat zijn twee zonen voor zijn ogen werden geliquideerd:

Al-Alousi naast de lijken van zijn twee zonen.

Amerikanen bij de plek des onheils.

Al-Alousi wordt gecondoleerd door Amerikaanse soldaten.

Al-Alousi tijdens de begrafenis van zijn twee zonen.

Mithal Al-Alousi heeft al verschillende keren laten weten dat ie ten dode is opgeschreven, maar hij zal niet zwichten voor de terroristen en vrolijk doorgaan met waar ie mee bezig was. Er is veel ophef ontstaan in Irak om zijn tweede bezoek aan Isral twee weken geleden. Het Iraakse parlement heeft enkele dagen geleden zijn onschendbaarheid als politicus ongedaan gemaakt en hij wordt binnenkort waarschijnlijk aangeklaagd wegens verraad. (dit is mede-mogelijk door de wetten van Saddam die stellen dat Isral de vijand van Irak is)

Al-Alousi claimt dat Iran en Saoedi-Arabi voor alle ellende zorgen in die regio en hij wilt zij aan zij samen met het Westen en Isral strijden tegen de terroristen. Al-Alousi kreeg tijdens zijn speech een staande ovatie van de Isralirs maar is niet erg geliefd in de Arabische wereld. Al-Alousi trekt zich niets aan van "die hypocrieten" en claimt dat hij wordt gestraft vanwege zijn eerlijkheid omdat hij in tegenstelling tot andere politici openlijk toegeeft dat ie naar Isral is gegaan en niet stiekem zoals de meeste politici in de Arabische landen doen. Hij heeft al meerdere malen hard uitgehaald naar de Arabische buurlanden die "hypocriet" reageren op het bezoek van Al-Alousi aan Isral, dit terwijl de "Isralische vlag wappert in Cairo (Egypte) en Amman (Jordani) en de Emir van Qatar om de paar weken met een Isralir wordt gespot".

Ik vond dat deze spraakmakende man wat meer aandacht verdiende aangezien ie wordt doodgezwegen in de Nederlandse media en dus fungeer ik vandaag eenmalig als de Nederlandse versie van Memri.

zaterdag 27 september 2008 @ 16:18:39 #2
165633 eriksd
The grand facade...
pi_61952764
Je moet de topictitel wat verduidelijken,
verder belachelijk dat dit soort verhalen niet wat meer in het nieuws komen, om wat perspectief te creeren
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:29:48 #3
130955 Floripas
Blast from the past
pi_61952987
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:15 schreef Aboutaleb het volgende:Hij kreeg toen veel kritiek te verduren van de Arabische Oemmah en het resultaat was dat zijn twee zonen voor zijn ogen werden geliquideerd:

[ afbeelding ]
Al-Alousi naast de lijken van zijn twee zonen.

pi_61953069
En dan samen oorlogvoeren tegen Iran?
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:58:50 #5
151075 Aboutaleb
pi_61953621
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Te schokkend?
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:33 schreef DemonRage het volgende:
Nope. Irak heeft al aangegeven dat ze niet willen dat de Amerikanen Iran vanuit Irak aanvallen.
pi_61953650
Nee, niet samen oorlogvoeren. Proberen duidelijk maken dat er naast extremisten en pan nationalisten ook nog mensen met gezond verstand zijn in het kruitvat van de wereld. Die worden namelijk altijd weggeblazen door de hoon van de blaaskaken met de grootste waffel, en de raarste mening.
pi_61954159
Goed topic TS. D'r zijn te weinig Mithal al-Alousi's in de Arabische wereld en wij maken het hun ook niet gemakkelijker als we hun actie's doodzwijgen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 28 september 2008 @ 01:00:59 #8
130955 Floripas
Blast from the past
pi_61962875
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:58 schreef Aboutaleb het volgende:

[..]

Te schokkend?
Ja. Vind jij dat geen diepe tragiek, ongeacht iemands standpunten, dat-ie naast de lijkzakken van zijn twee zoons moet staan?
  zondag 28 september 2008 @ 02:51:00 #9
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_61964167
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:33 schreef DemonRage het volgende:
Dan hebben ze goed gekeken naar de Tweede Wereldoorlog.
pi_61976461
Waarom zou je vriendschap willen met een wrede bezetter .
In Nederland had je dat soort mensen ook , NSBers.
pi_61979105
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:47 schreef Reraise het volgende:
Waarom zou je vriendschap willen met een wrede bezetter .
In Nederland had je dat soort mensen ook , NSBers.
Het is ook nooit goed he.

Schokkend inderdaad ook.
pi_61992378
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed he.

Schokkend inderdaad ook.
Jawel hoor als deze man riep dat hij vriendschap wil met Israel als ze een einde maken aan het bezettings en nederzettingen beleid.

Schokkend nee niet echt worden dagelijks mensen vermoord in Iraq dat heb je in een oorlog nu eenmaal.
pi_61995047
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:15 schreef Aboutaleb het volgende:

Ik vond dat deze spraakmakende man wat meer aandacht verdiende aangezien ie wordt doodgezwegen in de Nederlandse media en dus fungeer ik vandaag eenmalig als de Nederlandse versie van Memri.

Dat is omdat deze man niet politiek correct is als vriendje van israel
Dit soort lui wordt door de linkse pro hamas media en de natte slipjes stijve pikkies SP/MAO Lenin aanhanger brigade liever stil gehouden.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_61995530
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:48 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Dat is omdat deze man niet politiek correct is als vriendje van israel

Nee het was ook niet politiek om als Nederlander vriendje te worden met Nazi Duitsland.

NSBers waren aardig NIET Politiek Correct.
  maandag 29 september 2008 @ 16:24:04 #15
151075 Aboutaleb
pi_61999344
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:47 schreef Reraise het volgende:

[..]

Jawel hoor als deze man riep dat hij vriendschap wil met Israel als ze een einde maken aan het bezettings en nederzettingen beleid.
Al-Alousi is een Irakees en niet een Palestijn dus hij is geen NSB'er als ie vriendjes wordt met Isral
pi_62000187
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef Aboutaleb het volgende:

[..]

Al-Alousi is een Irakees en niet een Palestijn dus hij is geen NSB'er als ie vriendjes wordt met Isral
Em zelfs al was ie wel een pallestijn.....
De pallestijnenhebben nooit een eigen land gehad omdat ze daar
A) te dom
B) te lui
voor waren

Als ze niet door Tut-An_wetikwie ge-owned worden dan wel door Moos en Saar.

Klassiek underdog volk.
net geschikt voor een sociale werkplaats
pi_62000795
Het lijkt erop dat deze man vooral met de Amerikaanse agenda bezig is in plaats met die van zijn eigen volk. Dat eigen volk heeft natuurlijk niet zoveel met hun bloeddorstige en roofzuchtige bezetter en het religieus fundamentalistische beleid van Israel. Ik zie niet in waarom daarvoor geklapt zou moeten worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 29 september 2008 @ 17:22:02 #18
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_62001017
quote:
Op zondag 28 september 2008 01:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja. Vind jij dat geen diepe tragiek, ongeacht iemands standpunten, dat-ie naast de lijkzakken van zijn twee zoons moet staan?
Ja, maar kom op zeg, je hebt toch wel erger gezien op het internet?
[KNE]-Mod
pi_62001423
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:22 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Iinderdaad
Het is toch alleen maar erg als het de lijkzakken zijn met de inhoud van het zoveelste uitgeperse fundmentalistische gedrocht van Mehmeds derde woestijnsnol.

Deze man die zijn standpunten duidelijk kan maken zonder bloedvergieten zoals hij al eerder bewees

nee het werkloose maostisch tuig alhier is nu alweer aan het vergoeilijken dat de mans kinderen vermoord zijn

Wat een stelletje helden zijn het toch.....
pi_62001506
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef Aboutaleb het volgende:

[..]

Zijn toch moslims gaan we nu ineens onderscheid maken.
pi_62001549
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Iinderdaad
Het is toch alleen maar erg als het de lijkzakken zijn met de inhoud van het zoveelste uitgeperse fundmentalistische gedrocht van Mehmeds derde woestijnsnol.

Deze man die zijn standpunten duidelijk kan maken zonder bloedvergieten zoals hij al eerder bewees

nee het werkloose maostisch tuig alhier is nu alweer aan het vergoeilijken dat de mans kinderen vermoord zijn

Wat een stelletje helden zijn het toch.....

Ik zou er geen probleem mee hebben gehad als kinderen van NSBers door het verzet in de oorlog werden vermoord.
pi_62001672
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:40 schreef Reraise het volgende:

[..]

Ik zou er geen probleem mee hebben gehad als kinderen van NSBers door het verzet in de oorlog werden vermoord.
Wat jou dus nog een partijtje erger maakt dan een Nazi
Kinderen van terroristen (voor onze ogen verzetshelden) werden door de duitsers namelijk niet bij regel als target neergezet. Kinderen en Familieleden van geallieerden waren net zo veilig als ieder ander.

maar jouw stalininistische denkwijze is duidelijk

Jij behoort nog niet eens tot dezelfde biologische soort.

[ Bericht 13% gewijzigd door desiredbard op 29-09-2008 17:51:53 ]
pi_62004215
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:45 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Wat jou dus nog een partijtje erger maakt dan een Nazi
Kinderen van terroristen (voor onze ogen verzetshelden) werden door de duitsers namelijk niet bij regel als target neergezet. Kinderen en Familieleden van geallieerden waren net zo veilig als ieder ander.

maar jouw stalininistische denkwijze is duidelijk
[ afbeelding ]
Jij behoort nog niet eens tot dezelfde biologische soort.

Ja de Nazi`s vielen helemaal geen burger doelen aan. Rotterdam London
En werden er helemaal geen kinderen afgemaakt door de Nazi`s . Aushwitz Dachau etc etc
En ik behoor niet tot het dezelfde biologisch soort.??? Ik ben untermensch???

Raar dat je wreedheden van de Nazi`s goedpraat .
Maar ja aangezien je net als de Nazi begint over biologische mens soorten (Uber Untermench)
Is jou gedachtengoed mij wel duidelijk.

1 vraagje nog was je Pa soms een NSBer?

En ja mijn denkwijze is dat iedereen die heult met de gene die mijn vrijheid ontneemt mijn vijand is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Reraise op 29-09-2008 19:37:49 ]
pi_62018360
Hoe kun je een kind de schuld gevenvan de daden die hun ouders doen.
Dus als jou vader een verader is mag ik jou vermoorden?
Dat zeg je nu.
Sorry maar van kinderen blijf je af zeker als ze nog minderjarig zijn.
pi_62018752
Goh hebben ze in die tering tent eindelijk door dat je samen moet werken.
pi_62019029
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:26 schreef paul280 het volgende:
Hoe kun je een kind de schuld gevenvan de daden die hun ouders doen.
Dus als jou vader een verader is mag ik jou vermoorden?
Dat zeg je nu.
Sorry maar van kinderen blijf je af zeker als ze nog minderjarig zijn.

Zeg dat tegen Israel die de palestijnse kinderen slachtoffer heeft gemaakt van hun bezettings en nederzettingen beleid en die veel palestijnse kinderen in gevangenissen hebben opgesloten.

In die regio geld oog om oog....

En ja een verrader vind ik erger dan de bezetter zelf en ook de kinderen van een bezetter vind ik een legitiem doel, ook omdat deze bezetter kinderen van de palestijnen als slachtoffer van de bezetting en nederzettingen beleid koos.

Ik bedoel toen wij 2 atoombommen op Japan gooiden en vele kinderen van de japanse bezetter vermoorden om ons doel te behalen (vrijheid) heb ik toch niemand horen janken.

Kijk dat is het risico wat Bezetters zoals Israel en destijds Japan en Duitsland lopen.
pi_62019953
We hebben het hier over een Iraki
niet Over een Israeli

verder evrschuilen de Israelis zich niet achter kinderterroristjes of starten ze vijandigheden uit woonwijken om dekking te hebben van een menselijk schild.

Als bovenstaansde zich nu alleen maar op blies in de woestijn waar niemand er last van heeft is de wereld weer een beetje beter
pi_62020044
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:29 schreef Reraise het volgende:

[..]

Ja de Nazi`s vielen helemaal geen burger doelen aan. Rotterdam London
En werden er helemaal geen kinderen afgemaakt door de Nazi`s . Aushwitz Dachau etc etc
En ik behoor niet tot het dezelfde biologisch soort.??? Ik ben untermensch???

Raar dat je wreedheden van de Nazi`s goedpraat .
Maar ja aangezien je net als de Nazi begint over biologische mens soorten (Uber Untermench)
Is jou gedachtengoed mij wel duidelijk.
Rotterdam was aangekondigt evenals Londen
Men had kunnen evacueren

Echter dresden was een Vrijstad voor vrouwen en kinderen en werd aangevallen om te demoraliseren
quote:
1 vraagje nog was je Pa soms een NSBer?
Dit gaat onder flamen, maar nee mijn pa zou daar te jong voor geweest zijn
quote:
En ja mijn denkwijze is dat iedereen die heult met de gene die mijn vrijheid ontneemt mijn vijand is.
Er wordt helemaal niet geheuld...er wordt geprobeert een vreedzame oplossing te vinden
Echter de islamfundi's zijn niet gelukkig tot de laatste jood van de aardbodem verdwenen is .
De pallestijnen hebben net als de koerden ooit een eigen land gehad
Het domme volk had het te druk onder elkaar te bakkelijen om de handen in een te slaan en te presteren.
pi_62020085
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:47 schreef desiredbard het volgende:
verder evrschuilen de Israelis zich niet achter kinderterroristjes of starten ze vijandigheden uit woonwijken om dekking te hebben van een menselijk schild.
quote:
The Israeli army says it has suspended a commander after the unit he led was accused of using Palestinians as human shields in a West Bank raid.

Amateur video footage shot earlier this week showed Israeli soldiers apparently forcing Palestinians to stand in front of their armoured jeep.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6554487.stm
pi_62020266
Dus wat gebeurde er ...die man komt voor de krijgsraad.

Echter vanuit woonwijken in lebanon worden dagelijks raketten afgevuurd...zich verschuilen achter je eigen kinderen.......

De Israelis zijn nauwkeuriger in hun liquidaties dan de yanks .... echter als je jdus als Dappere Moslim bij scholen bejaardentehuizen en creches verstopt.....

En als die creches vol zitten met bovenstaand gepeupel.........
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:22:06 #31
111528 Viajero
Who dares wins
pi_62020603
Er zouden veel meer van dit soort mensen in de regio moeten zijn. Helaas worden mensen die naar vrede zoeken vaak vermoord door mensen uit eigen volk, ook Koning Abdullah de eerste van Jordanie werd vermoord door een Palestijn toen hij vrede met Israel zocht. Sadat werd vermoord door Egyptenaren omdat hij vrede met Israel sloot. Rabin werd vermoord door een Jood toen hij vrede met de Arabieren zocht.

Ik heb heel veel respect voor deze mensen die hun leven wagen om voor vrede te ijveren.

Aboutaleb, bedankt voor dit bericht, dit soort mensen verdienen veel meer aandacht

[ Bericht 0% gewijzigd door Viajero op 30-09-2008 12:27:11 ]
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_62020660
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:22 schreef Viajero het volgende:
ook Koning Abdullah van Jordanie werd vermoord door een Palestijn toen hij vrede met Israel zocht.
Huh?, dacht ik, die is een jaar of tien geleden rustig gestorven. Maar Wikipedia heeft het over Abdoellah I, die vermoord is in 1951. Wist ik niet.
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:30:06 #33
111528 Viajero
Who dares wins
pi_62020786
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Huh?, dacht ik, die is een jaar of tien geleden rustig gestorven. Maar Wikipedia heeft het over Abdoellah I, die vermoord is in 1951. Wist ik niet.
Ik had duidelijker moeten zijn, is nu aangepast. Overigens leeft en regeert Abdullah de tweede nog steeds, jij denkt aan Koning Hussein, een van de beste koningen die de regio ooit gehad heeft.

Hij heeft als kind overigens van dichtbij gezien hoe zijn opa Abdullah de eerste vermoord werd.

It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_62021330
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:51 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Rotterdam was aangekondigt evenals Londen
Men had kunnen evacueren

Echter dresden was een Vrijstad voor vrouwen en kinderen en werd aangevallen om te demoraliseren
[..]

Dit gaat onder flamen, maar nee mijn pa zou daar te jong voor geweest zijn
[..]

Er wordt helemaal niet geheuld...er wordt geprobeert een vreedzame oplossing te vinden
Echter de islamfundi's zijn niet gelukkig tot de laatste jood van de aardbodem verdwenen is .
De pallestijnen hebben net als de koerden ooit een eigen land gehad
Het domme volk had het te druk onder elkaar te bakkelijen om de handen in een te slaan en te presteren.
Ik denk dat die man en andere toekomstige `NSBers` aardig gedemoraliseerd zijn en wij hadden ook totaal geen moeite toen we honderdduizenden japanse kinderen en burgers vermoorden in Hirshima en Nagasaki.

De oplossing is eral.
Dat Israel zich terug trekt achter zijn eigen grenzen.
Maar we weten dat Israel Oost-Jeruzalem en grote Nederzettingen op de west-oever wil behouden.
Dus gaat de bezetting door en het verzet ertegen ook.

En dan vind ik elke vorm van verzet tegen de bezetter en de gene die met hen mee heulen gerechtvaardigd.
Ook een Atoombom bijvoorbeeld.
pi_62021400
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:03 schreef desiredbard het volgende:
Dus wat gebeurde er ...die man komt voor de krijgsraad.

Echter vanuit woonwijken in lebanon worden dagelijks raketten afgevuurd...zich verschuilen achter je eigen kinderen.......

De Israelis zijn nauwkeuriger in hun liquidaties dan de yanks .... echter als je jdus als Dappere Moslim bij scholen bejaardentehuizen en creches verstopt.....

En als die creches vol zitten met bovenstaand gepeupel.........

Ja als de de israelische propaganda gelooft wel.

CNN bewijst het tegendeel
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:03:25 #36
111528 Viajero
Who dares wins
pi_62021495
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:55 schreef Reraise het volgende:

[..]

Ik denk dat die man en andere toekomstige `NSBers` aardig gedemoraliseerd zijn en wij hadden ook totaal geen moeite toen we honderdduizenden japanse kinderen en burgers vermoorden in Hirshima en Nagasaki.

De oplossing is eral.
Maar we weten dat Israel Oost-Jeruzalem en grote Nederzettingen op de west-oever wil behouden.

En dan vind ik elke vorm van verzet tegen de bezetter en de gene die met hen mee heulen gerechtvaardigd.
Je bent een radicale haatzaaier met je eenzijdige propaganda. Olmert zegt nu ook dat Israel zich moet terugtrekken:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/7642090.stm

Ook Rabin en Barak hebben gezegd dat ze de Westbank (incl Oost Jerusalem) en Gaza moeten opgeven.

Het probleem is dat ze wel garanties willen dat de Palestijnen dan ophouden met aanvallen, en die garantie kunnen de Palestijnen niet geven. Ze gaan niet verder dan een wapenstilstand waarin ze kunnen herbewapenen. De resultaten van terugtrekking uit Zuid Libanon en Gaza zijn in deze ook niet bemoedigend.
pi_62022441
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:03 schreef Viajero het volgende:

[..]

Je bent een radicale haatzaaier met je eenzijdige propaganda. Olmert zegt nu ook dat Israel zich moet terugtrekken:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/7642090.stm

Ook Rabin en Barak hebben gezegd dat ze de Westbank (incl Oost Jerusalem) en Gaza moeten opgeven.

Ik zaai geen haat ik toon u feiten en dat u daarna op de persoon moet spelen om u gelijk te halen zegt genoeg

Olmert is ex-premier en gaat zo de bak in en in Politiek Israel en ook bij Olmert gaat het hier om een gedeeltelijke terugtrekking ze willen de grote nederzettingen op de West-oever behouden. Dat heeft de nieuwe premier (Lidvi die vrouw) al duidelijk gemaakt.

Toekomstige garanties afgeven gaat niet, maar zowel PLO en HAMAS bieden Israel een langdurige wapenstilstand aan als Israel zich volledig terug trekt.
En dan kan men over langdurige vrede en wederzijdse erkenning praten.

Maar ja in Israel is er geen regering die volledig wil terug trekken uit de bezettegebieden.

Dus hebben de palestijnen geen gesprekspartner voor vrede.
pi_62022445
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:40 schreef Reraise het volgende:

[..]

Heb je nou weer een andere schuilnaam?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:53:02 #39
111528 Viajero
Who dares wins
pi_62022707
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:42 schreef Reraise het volgende:

[..]

Ik zaai geen haat ik toon u feiten en dat u daarna op de persoon moet spelen om u gelijk te halen zegt genoeg
Je accepteert alleen feiten die je uitkomen.
quote:
Olmert is ex-premier en gaat zo de bak in en in Politiek Israel en ook bij Olmert gaat het hier om een gedeeltelijke terugtrekking ze willen de grote nederzettingen op de West-oever behouden. Dat heeft de nieuwe premier (Lidvi die vrouw) al duidelijk gemaakt.
Met compensatie voor het gebied dat bij Israel komt. Compromis heet dat.
quote:
Toekomstige garanties afgeven gaat niet, maar zowel PLO en HAMAS bieden Israel een langdurige wapenstilstand aan als Israel zich volledig terug trekt.
En dan kan men over langdurige vrede en wederzijdse erkenning praten.
Die wapenstilstanden hebben in het verleden alleen geleid tot herbewapening. Waarom niet gewoon israel erkennen? Israel erkent al sinds 1994 de Palestijnse Autoriteit. Dat ze Hamas niet erkennen heeft andere redenen, ze erkennen Abbas wel.
quote:
Maar ja in Israel is er geen regering die volledig wil terug trekken uit de bezettegebieden.

Dus hebben de palestijnen geen gesprekspartner voor vrede.
Je negeert heel makkelijk dat ook Rabin en Barak dit al hebben aangeboden terwijl ze premier waren. Deze opmerking ga je ook weer negeren of ontkennen, waarna je weer dat stuk over apartheid in Israel gaat copy/pasten. je bent zo voorspelbaar.
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:53:59 #40
111528 Viajero
Who dares wins
pi_62022739
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:42 schreef Apropos het volgende:

[..]

Heb je nou weer een andere schuilnaam?
Ja, Dit is overduidelijk IFU/LeroyBig.
pi_62024800
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:55 schreef Reraise het volgende:

[..]

Yep lang leve de yanks maar niet heus.
dat was ook een enorme heldendaad...
quote:
De oplossing is eral.
Is dat de oplossing
quote:
Gaan die leeglopers van palestijnen zich aan die grenzen houden.
[quote]
vanuit twee redenen.
Een Zionistisch landjepik...google eens op de hidden history of zionism zou ik zeggen...dat is een stukkie grond waar je U tegen zegt.
Een bufferzone
quote:
Israel is geen bezetter.
Israel heeft dat stukkie grond van Egypte "gekregen"
Dat een stelletje nuttelozen zich daar al sinds de opriching druk over maakt....is wat anders

Andere Arabische landen hebben al lang een muur om die ratten van pallestijnen buiten de deur te houden
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:15:56 #42
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62028148
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:22 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')