Al-Alousi heeft een tijdje als politieke vluchteling in Duitsland gewoond. Kort voor de invasie van Irak heeft hij samen met een paar handlangers de Iraakse ambassade (lees: Saddam's ambassade) in Berlijn bezet en de ambassadeur en werknemers gegijzeld maar gaf zich na een tijdje zonder bloedvergieten over.quote:Iraqi parliament member Mithal al-Alousi delivered the opening statements at the Herzliyah Institute for Counter-Terrorism (ICT) Conference Wednesday, in which he called for stronger relations between Iraq and Israel.
Al-Alousi also called for stronger cooperation between Iraq and Israel in fighting terror, and issued a harsh condemnation of Iran, which he accused of meddling in Iraqi affairs.
The Iraqi parliamentarian has spoken at the ICT conference two previous times. His visit in 2004 elicited harsh criticism in Iraq and several attacks were launched against them, including one that left his two sons dead.
Al-Alousi attained German citizenship after he lived there for several years, where he was an activist in the movement of Iraqi dissidents seeking the overthrow of Saddam Hussein. After Hussein's regime fell as a result of the U.S.-led invasion of Iraq, Al-Alousi returned to his country, and was elected to the parliament in 2005.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:15 schreef Aboutaleb het volgende:Hij kreeg toen veel kritiek te verduren van de Arabische Oemmah en het resultaat was dat zijn twee zonen voor zijn ogen werden geliquideerd:
[ afbeelding ]
Al-Alousi naast de lijken van zijn twee zonen.
Te schokkend?quote:
Nope. Irak heeft al aangegeven dat ze niet willen dat de Amerikanen Iran vanuit Irak aanvallen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:33 schreef DemonRage het volgende:
En dan samen oorlogvoeren tegen Iran?
Ja. Vind jij dat geen diepe tragiek, ongeacht iemands standpunten, dat-ie naast de lijkzakken van zijn twee zoons moet staan?quote:
Dan hebben ze goed gekeken naar de Tweede Wereldoorlog.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:33 schreef DemonRage het volgende:
En dan samen oorlogvoeren tegen Iran?
Het is ook nooit goed he.quote:Op zondag 28 september 2008 18:47 schreef Reraise het volgende:
Waarom zou je vriendschap willen met een wrede bezetter .
In Nederland had je dat soort mensen ook , NSBers.
Jawel hoor als deze man riep dat hij vriendschap wil met Israel als ze een einde maken aan het bezettings en nederzettingen beleid.quote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he.
Schokkend inderdaad ook.
Dat is omdat deze man niet politiek correct is als vriendje van israelquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:15 schreef Aboutaleb het volgende:
Ik vond dat deze spraakmakende man wat meer aandacht verdiende aangezien ie wordt doodgezwegen in de Nederlandse media en dus fungeer ik vandaag eenmalig als de Nederlandse versie van Memri.
quote:Op maandag 29 september 2008 13:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat is omdat deze man niet politiek correct is als vriendje van israel
Al-Alousi is een Irakees en niet een Palestijn dus hij is geen NSB'er als ie vriendjes wordt met Isralquote:Op maandag 29 september 2008 11:47 schreef Reraise het volgende:
[..]
Jawel hoor als deze man riep dat hij vriendschap wil met Israel als ze een einde maken aan het bezettings en nederzettingen beleid.
Em zelfs al was ie wel een pallestijn.....quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef Aboutaleb het volgende:
[..]
Al-Alousi is een Irakees en niet een Palestijn dus hij is geen NSB'er als ie vriendjes wordt met Isral
Ja, maar kom op zeg, je hebt toch wel erger gezien op het internet?quote:Op zondag 28 september 2008 01:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja. Vind jij dat geen diepe tragiek, ongeacht iemands standpunten, dat-ie naast de lijkzakken van zijn twee zoons moet staan?
Iinderdaadquote:Op maandag 29 september 2008 17:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg, je hebt toch wel erger gezien op het internet?
quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef Aboutaleb het volgende:
[..]
Al-Alousi is een Irakees en niet een Palestijn dus hij is geen NSB'er als ie vriendjes wordt met Isral
quote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Iinderdaad
Het is toch alleen maar erg als het de lijkzakken zijn met de inhoud van het zoveelste uitgeperse fundmentalistische gedrocht van Mehmeds derde woestijnsnol.
Deze man die zijn standpunten duidelijk kan maken zonder bloedvergieten zoals hij al eerder bewees
nee het werkloose maostisch tuig alhier is nu alweer aan het vergoeilijken dat de mans kinderen vermoord zijn
Wat een stelletje helden zijn het toch.....
Wat jou dus nog een partijtje erger maakt dan een Naziquote:Op maandag 29 september 2008 17:40 schreef Reraise het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben gehad als kinderen van NSBers door het verzet in de oorlog werden vermoord.
quote:Op maandag 29 september 2008 17:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wat jou dus nog een partijtje erger maakt dan een Nazi
Kinderen van terroristen (voor onze ogen verzetshelden) werden door de duitsers namelijk niet bij regel als target neergezet. Kinderen en Familieleden van geallieerden waren net zo veilig als ieder ander.
maar jouw stalininistische denkwijze is duidelijk
[ afbeelding ]
Jij behoort nog niet eens tot dezelfde biologische soort.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:26 schreef paul280 het volgende:
Hoe kun je een kind de schuld gevenvan de daden die hun ouders doen.
Dus als jou vader een verader is mag ik jou vermoorden?
Dat zeg je nu.
Sorry maar van kinderen blijf je af zeker als ze nog minderjarig zijn.
Rotterdam was aangekondigt evenals Londenquote:Op maandag 29 september 2008 19:29 schreef Reraise het volgende:
[..]
Ja de Nazi`s vielen helemaal geen burger doelen aan. Rotterdam London
En werden er helemaal geen kinderen afgemaakt door de Nazi`s . Aushwitz Dachau etc etc
En ik behoor niet tot het dezelfde biologisch soort.??? Ik ben untermensch???
Raar dat je wreedheden van de Nazi`s goedpraat .
Maar ja aangezien je net als de Nazi begint over biologische mens soorten (Uber Untermench)
Is jou gedachtengoed mij wel duidelijk.
Dit gaat onder flamen, maar nee mijn pa zou daar te jong voor geweest zijnquote:1 vraagje nog was je Pa soms een NSBer?
Er wordt helemaal niet geheuld...er wordt geprobeert een vreedzame oplossing te vindenquote:En ja mijn denkwijze is dat iedereen die heult met de gene die mijn vrijheid ontneemt mijn vijand is.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:47 schreef desiredbard het volgende:
verder evrschuilen de Israelis zich niet achter kinderterroristjes of starten ze vijandigheden uit woonwijken om dekking te hebben van een menselijk schild.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6554487.stmquote:The Israeli army says it has suspended a commander after the unit he led was accused of using Palestinians as human shields in a West Bank raid.
Amateur video footage shot earlier this week showed Israeli soldiers apparently forcing Palestinians to stand in front of their armoured jeep.
Huh?, dacht ik, die is een jaar of tien geleden rustig gestorven. Maar Wikipedia heeft het over Abdoellah I, die vermoord is in 1951. Wist ik niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:22 schreef Viajero het volgende:
ook Koning Abdullah van Jordanie werd vermoord door een Palestijn toen hij vrede met Israel zocht.
Ik had duidelijker moeten zijn, is nu aangepast. Overigens leeft en regeert Abdullah de tweede nog steeds, jij denkt aan Koning Hussein, een van de beste koningen die de regio ooit gehad heeft.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Huh?, dacht ik, die is een jaar of tien geleden rustig gestorven. Maar Wikipedia heeft het over Abdoellah I, die vermoord is in 1951. Wist ik niet.
Ik denk dat die man en andere toekomstige `NSBers` aardig gedemoraliseerd zijn en wij hadden ook totaal geen moeite toen we honderdduizenden japanse kinderen en burgers vermoorden in Hirshima en Nagasaki.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:51 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Rotterdam was aangekondigt evenals Londen
Men had kunnen evacueren
Echter dresden was een Vrijstad voor vrouwen en kinderen en werd aangevallen om te demoraliseren
[..]
Dit gaat onder flamen, maar nee mijn pa zou daar te jong voor geweest zijn
[..]
Er wordt helemaal niet geheuld...er wordt geprobeert een vreedzame oplossing te vinden
Echter de islamfundi's zijn niet gelukkig tot de laatste jood van de aardbodem verdwenen is .
De pallestijnen hebben net als de koerden ooit een eigen land gehad
Het domme volk had het te druk onder elkaar te bakkelijen om de handen in een te slaan en te presteren.
Ja als de de israelische propaganda gelooft wel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:03 schreef desiredbard het volgende:
Dus wat gebeurde er ...die man komt voor de krijgsraad.
Echter vanuit woonwijken in lebanon worden dagelijks raketten afgevuurd...zich verschuilen achter je eigen kinderen.......
De Israelis zijn nauwkeuriger in hun liquidaties dan de yanks .... echter als je jdus als Dappere Moslim bij scholen bejaardentehuizen en creches verstopt.....
En als die creches vol zitten met bovenstaand gepeupel.........
Je bent een radicale haatzaaier met je eenzijdige propaganda. Olmert zegt nu ook dat Israel zich moet terugtrekken:quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:55 schreef Reraise het volgende:
[..]
Ik denk dat die man en andere toekomstige `NSBers` aardig gedemoraliseerd zijn en wij hadden ook totaal geen moeite toen we honderdduizenden japanse kinderen en burgers vermoorden in Hirshima en Nagasaki.
De oplossing is eral.
Dat Israel zich terug trekt achter zijn eigen grenzen.
Maar we weten dat Israel Oost-Jeruzalem en grote Nederzettingen op de west-oever wil behouden.
Dus gaat de bezetting door en het verzet ertegen ook.
En dan vind ik elke vorm van verzet tegen de bezetter en de gene die met hen mee heulen gerechtvaardigd.
Ook een Atoombom bijvoorbeeld.
Ik zaai geen haat ik toon u feiten en dat u daarna op de persoon moet spelen om u gelijk te halen zegt genoegquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:03 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je bent een radicale haatzaaier met je eenzijdige propaganda. Olmert zegt nu ook dat Israel zich moet terugtrekken:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/7642090.stm
Ook Rabin en Barak hebben gezegd dat ze de Westbank (incl Oost Jerusalem) en Gaza moeten opgeven.
Heb je nou weer een andere schuilnaam?quote:Op maandag 29 september 2008 17:40 schreef Reraise het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben gehad als kinderen van NSBers door het verzet in de oorlog werden vermoord.
Je accepteert alleen feiten die je uitkomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:42 schreef Reraise het volgende:
[..]
Ik zaai geen haat ik toon u feiten en dat u daarna op de persoon moet spelen om u gelijk te halen zegt genoeg
Met compensatie voor het gebied dat bij Israel komt. Compromis heet dat.quote:Olmert is ex-premier en gaat zo de bak in en in Politiek Israel en ook bij Olmert gaat het hier om een gedeeltelijke terugtrekking ze willen de grote nederzettingen op de West-oever behouden. Dat heeft de nieuwe premier (Lidvi die vrouw) al duidelijk gemaakt.
Die wapenstilstanden hebben in het verleden alleen geleid tot herbewapening. Waarom niet gewoon israel erkennen? Israel erkent al sinds 1994 de Palestijnse Autoriteit. Dat ze Hamas niet erkennen heeft andere redenen, ze erkennen Abbas wel.quote:Toekomstige garanties afgeven gaat niet, maar zowel PLO en HAMAS bieden Israel een langdurige wapenstilstand aan als Israel zich volledig terug trekt.
En dan kan men over langdurige vrede en wederzijdse erkenning praten.
Je negeert heel makkelijk dat ook Rabin en Barak dit al hebben aangeboden terwijl ze premier waren. Deze opmerking ga je ook weer negeren of ontkennen, waarna je weer dat stuk over apartheid in Israel gaat copy/pasten. je bent zo voorspelbaar.quote:Maar ja in Israel is er geen regering die volledig wil terug trekken uit de bezettegebieden.
Dus hebben de palestijnen geen gesprekspartner voor vrede.
Ja, Dit is overduidelijk IFU/LeroyBig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb je nou weer een andere schuilnaam?
Yep lang leve de yanks maar niet heus.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:55 schreef Reraise het volgende:
[..]
Ik denk dat die man en andere toekomstige `NSBers` aardig gedemoraliseerd zijn en wij hadden ook totaal geen moeite toen we honderdduizenden japanse kinderen en burgers vermoorden in Hirshima en Nagasaki.
Is dat de oplossingquote:De oplossing is eral.
vanuit twee redenen.quote:Gaan die leeglopers van palestijnen zich aan die grenzen houden.
[quote]
Maar we weten dat Israel Oost-Jeruzalem en grote Nederzettingen op de west-oever wil behouden.
Dus gaat de bezetting door en het verzet ertegen ook.
Israel is geen bezetter.quote:En dan vind ik elke vorm van verzet tegen de bezetter en de gene die met hen mee heulen gerechtvaardigd.
Ook een Atoombom bijvoorbeeld.
Nee.quote:Op maandag 29 september 2008 17:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg, je hebt toch wel erger gezien op het internet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |