Dat had ik moeten doen ja.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan blijf je toch gewoon in Rotterdam?
Mjah in Schiedam hebben we ook bruggetjes. Je hoeft daar echter niet op te wachten, er zijn meer bruggetjes waar je overheen kan als er eentje open staat (Net als in Rotterdamquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:42 schreef heiden6 het volgende:
Het was gistermiddag al chaos daar, en een of ander kutbruggetje van 3 meter lang ging niet eens fatsoenlijk open, waardoor ik 10 minuten langer in Schiedam moest blijven dan eigenlijk nodig was.
Ik vrees dat Rotterdam het niet wilde hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:50 schreef Koewam het volgende:
Waarom heet schiedam eigenlijk nog geen rotterdam? zeker weer om iets sentimenteels
Kun je er eens een paar noemen? Ik heb Delphus een keer geprobeerd, maar dat was een grote vergissing..quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:57 schreef TeChNo2 het volgende:
ehm er zijn wel lekkere/leuke restaurantjes in Schiedam, dat dan weer wel.
Nee. Je merkt de verschillen echter wel o.a. wanneer je naar het "centrum" van Schiedam gaat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er is nou eigenlijk een echt duidelijk waarneembare grens tussen Schiedam en Rotterdam?
Tja, dara moetje nou net niet zijn idd (daar krijg je letterlijk buikpijn van)quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je er eens een paar noemen? Ik heb Delphus een keer geprobeerd, maar dat was een grote vergissing..
Beter doe jij niet zo gers, met bert en ernie in je avatar.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:52 schreef fathank het volgende:
Beter laten ze heel die omgeving onder water lopen.
Het was meer de rest van de zaak. Klimaat, herrie, slechte bediening. Hoewel het hoofdgerecht wel naar puur tafelzout smaakte.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:39 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Tja, dara moetje nou net niet zijn idd (daar krijg je letterlijk buikpijn van)
De kaart van de Noordmolen, Le Pecheur en Sjiek vind ik niet echt bijzonder er uitzien eerlijk gezegd.quote:De Noordmolen
Pecheur (en daarnaast: "de keine visser")
De Mouterij kan ik wel vinden, maar ook niets over hun kaart..quote:Da's wat me zo te binnen schiet maar zijn allemaal aan te bevelen, vroeger ook nog "de mouterij", maar die schijnt niet meer te bestaan helaas.
Zo niet nog veel ergerquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:47 schreef Paardenmeisje het volgende:
Vlaardingen is toch ook nog behoorlijkhoor
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:47 schreef Paardenmeisje het volgende:
Vlaardingen is toch ook nog behoorlijkhoor
Nee, West is gezellig hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vlaardingen heeft veel meer uitstraling, veel meer gezelligheid dan Schiedam, er zijn geen achterbuurten zoals Nieuwland of de Gorzen en ga zo maar door
De brandersfeesten natuurlijk!! Nu ben ik het met je eensover schiedam en schiedammers, maar de brandersfeesten zijn toch binnen de stad wel redelijk een begrip zeg maar.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:55 schreef Alicey het volgende:
Ook wijkt Schiedam af omdat het volslagen onduidelijk is ter welke gelegenheid het centrum zo is "opgeleukt".
Klacht : Schiedam
Subklacht : Schiedammers
Omdat jij er nog geen een geopend hebt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
![]()
Waarom is er in STA eigenlijk wel een Schiedam-topic en geen Vlaardingen-topic
Dat weet ik (Dat het een begrip is, ik heb moeten spieken om te zien dat dat gedoe om de brandersfeesten is). Kan dat dan echter niet op een manier gedaan worden dat je geen bijzondere hinder ondervindt?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:04 schreef Joepie het volgende:
[..]
De brandersfeesten natuurlijk!! Nu ben ik het met je eensover schiedam en schiedammers, maar de brandersfeesten zijn toch binnen de stad wel redelijk een begrip zeg maar.
Er is wel veel over gesproken, maar ik weet niet of er ooit echte plannen in die richting zijn genomen..quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft R'dam eigenlijk nooit geprobeerd Schiedam te annexeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |