Dat had ik moeten doen ja.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan blijf je toch gewoon in Rotterdam?
Mjah in Schiedam hebben we ook bruggetjes. Je hoeft daar echter niet op te wachten, er zijn meer bruggetjes waar je overheen kan als er eentje open staat (Net als in Rotterdamquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:42 schreef heiden6 het volgende:
Het was gistermiddag al chaos daar, en een of ander kutbruggetje van 3 meter lang ging niet eens fatsoenlijk open, waardoor ik 10 minuten langer in Schiedam moest blijven dan eigenlijk nodig was.
Ik vrees dat Rotterdam het niet wilde hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:50 schreef Koewam het volgende:
Waarom heet schiedam eigenlijk nog geen rotterdam? zeker weer om iets sentimenteels
Kun je er eens een paar noemen? Ik heb Delphus een keer geprobeerd, maar dat was een grote vergissing..quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:57 schreef TeChNo2 het volgende:
ehm er zijn wel lekkere/leuke restaurantjes in Schiedam, dat dan weer wel.
Nee. Je merkt de verschillen echter wel o.a. wanneer je naar het "centrum" van Schiedam gaat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er is nou eigenlijk een echt duidelijk waarneembare grens tussen Schiedam en Rotterdam?
Tja, dara moetje nou net niet zijn idd (daar krijg je letterlijk buikpijn van)quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je er eens een paar noemen? Ik heb Delphus een keer geprobeerd, maar dat was een grote vergissing..
Beter doe jij niet zo gers, met bert en ernie in je avatar.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:52 schreef fathank het volgende:
Beter laten ze heel die omgeving onder water lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |