goed idee :p maar hoe doe ik dat zonder bankpas en zonder vrienden (ik woon hier net 2 weken :x)quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:52 schreef RacerDKB het volgende:
Heb je geen vrienden ofzo?![]()
Schrijf je even 100 euro over naar een rekening van een vriend en vraag je of hij het pint en aan jou geeft.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:54 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
goed idee :p maar hoe doe ik dat zonder bankpas en zonder vrienden (ik woon hier net 2 weken :x)
Internetbankieren en een FOK!ker?quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:54 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
goed idee :p maar hoe doe ik dat zonder bankpas en zonder vrienden (ik woon hier net 2 weken :x)
hmhmquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de zwerver op de hoek heeft vast wel n pinpas
edit: oh jah je heb rabo...heb je je pas nodig om geld over te maken![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Internetbankieren en een FOK!ker?
ik heb een echte vent van em gemaaktquote:
nee heb al 10 jaar 3 creditcardsquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je vandaag je creditcard van je papa gekregen?
Stoerquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee heb al 10 jaar 3 creditcards
openingstijden zoeken van rabobankquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:49 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
rabobank... mss in t dorp verderop dan heb ik meteen een bestemming om naar toe te fietsen!![]()
en dank voor de tip!!! weet je ook waar ik paarse wortels kan vinden?
Dus dan betaal je al 10 jaar 3 keer meer dan een reguliere betaalpas?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
Wow! Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
tuurlijk bestaan ze :p ik doe fooddesign en ik meot een wortelsalade maken die voor 80% uit wortel bestaat... niet lekker dus :p en nog saai ook (qua kleur) dus nu ga ik zoetzuur maken van oranje en paarse wortelquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
openingstijden zoeken van rabobank
Paarse wortel?Na wat googelen blijken ze nog te bestaan ook! Ik denk dat je de ook daarvoor het best naar een biologische winkel kan oid, daar hebben ze namelijk de meest "gekke" groenten
en wat voor opleiding doe je als je dat soort dingen nodig hebt?
Klinkt als een toffe opleiding! Wat kun je er precies mee worden? Er bestaan ook rode wortels en nog andere kleuren zag ik, misschien ook leuk om iets mee te doenquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:25 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
tuurlijk bestaan ze :p ik doe fooddesign en ik meot een wortelsalade maken die voor 80% uit wortel bestaat... niet lekker dus :p en nog saai ook (qua kleur) dus nu ga ik zoetzuur maken van oranje en paarse worteldat is iig al minder saai en de steranijs doe ik dan in de zoetzuur dan is het zelfs nog lekker (hoop ik)
ga je lekker bij pa en ma eten....quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:28 schreef Dreamzilla het volgende:
en mijn geld is op :| de bank is dicht en ik heb geen eten voor vanavond en geen bier meer![]()
![]()
ik wist het al langer maar het duurt 2 weken voor mijn nieuwe pas binnen is ik ben sociaal en financieel geamputeerd op dit moment en het suxt...
ik denk dat ik maar ga fietsen ofzo vanmiddag, dat is gratis...
klacht: de toko heeft niet eens steranijs, die gast wist niet eens wat het is
t is heel leukquote:Op zondag 28 september 2008 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt als een toffe opleiding! Wat kun je er precies mee worden? Er bestaan ook rode wortels en nog andere kleuren zag ik, misschien ook leuk om iets mee te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |