die móét ik even quotenquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:42 schreef Biogarde het volgende:
Roze verwelken, ze groeien op met stront.
Pik in je kont.
Ebola, cholera.
Whoppermenu met cola.
Ik houd van je onderlipquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:46 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben verliefd, zelfs wat loom.
Ik ben verliefd op je.
Je bent down met het syndroom.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:42 schreef Biogarde het volgende:
Pik in je kont.
Ebola, cholera.
Whoppermenu met cola.
Ebola rijmt beter op cola dan cholera.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:42 schreef Biogarde het volgende:
Pik in je kont.
Ebola, cholera.
Whoppermenu met cola.
Verkracht m'n topic eens niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:54 schreef NED het volgende:
[..]
Ebola rijmt beter op cola dan cholera.
Ik had ze andersom gezet zegmaar
Ja, ik ook achteraf. Zat toevallig net m'n pareltje na te lezenquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:54 schreef NED het volgende:
[..]
Ebola rijmt beter op cola dan cholera.
Ik had ze andersom gezet zegmaar
Had je liever dat ik je vriendin verkracht of wat?quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:55 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Verkracht m'n topic eens niet.
quote:
Serieus reageren in dit topic is out den bozequote:Op zaterdag 27 september 2008 15:38 schreef Euner het volgende:
[..]dat is inderdaad super romantisch ja,
ik zou idd nix geks doen,
blij dat ik je vnv weer zie, je bent de liefste ofzo![]()
niet moeilijk doen, anders doet zij vnv weer moeilijk
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Stervende,
Hoere,
Kanker,
Kachel...
:$ sorry sorry sorry...quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:53 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Serieus reageren in dit topic is out den boze
Deze is toch wel leuk!quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik houd van je onderlip
Iedere dag blij, nooit sip
En die kwijldraad uit je bek
Maakt mij stapelgek
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:40 schreef Jimbo het volgende:
Op mn beeldscherm kreeg ik net een error
de ongeziene kânkâh voor Cerror
zucht iets zegt me dat dat weer 24uur word
quote:Op zondag 28 september 2008 18:55 schreef Chocolate het volgende:
ik kan niet wachten om vanavond je strot dicht te knijpen tot je niet meer tegenstribbelt. Blauw staat je goed. tot vanavond.
laat me zo hard komen dat ik een halfuur nodig heb om te bedenken wie ik ben en waar ik me bevindquote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
![]()
pijp me vnaaf
niet links, niet rechts maar recht door zee!
dat was die ander al, maar het kan natuurlijk altijd beterquote:Op zondag 28 september 2008 19:54 schreef Chocolate het volgende:
[..]
laat me zo hard komen dat ik een halfuur nodig heb om te bedenken wie ik ben en waar ik me bevind
recht door zee genoeg?
Woon jij op het kamp?quote:Op maandag 29 september 2008 00:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Gewoon "Moppie moppie moppie, je bent helemaal toppieee " zingen. Gegarandeerd succes 14.gif
Dit is niet weggelegd voor de mindere smoothboys onder ons nee.quote:
Ooooooh!!! Ik dacht echt op zo'n Frans Bauer manier!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |