Ah oke. Ik zag je af en toe raar zigzaggen dus ik dacht dattie nog aan stondquote:Op donderdag 18 december 2008 20:27 schreef robbolo het volgende:
[..]
Nope, die heb ik meteen uitgezet, ben gewoon nog redelijk lomp

Nope, that's mequote:Op donderdag 18 december 2008 20:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ah oke. Ik zag je af en toe raar zigzaggen dus ik dacht dattie nog aan stond

Geloof me, je zult nog eens verlangend terugdenken aan venom als je dalijk elite doet op phantomquote:Op zondag 21 december 2008 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Zojuist die zilveren skin unlocked, ben nu bezig met de races/tournaments op elite te doen (had al het andere al op elite). Als je van phantom naar venom switched is het wel even balen![]()
Wat is je PSN?quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef -Techno- het volgende:
Van de week gedownloadWat een heerlijk spel zeg

quote:Op zondag 21 december 2008 14:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Geloof me, je zult nog eens verlangend terugdenken aan venom als je dalijk elite doet op phantom

Goekoper JWTZquote:Op zondag 21 december 2008 15:51 schreef -Techno- het volgende:
Snap niet dat ze dit niet op schijfje brengen....

Damn, netjes manquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:06 schreef Agiath het volgende:
Ik sta nu trouwens bij time trial metropia venom eerste van de wereld

Wat gebeurt er dan precies? Je remt minder hard af?quote:Op maandag 22 december 2008 17:44 schreef robbolo het volgende:
Heb vandaag de gevoeligheid van de airbrakes is naar benden gesteld, en wat maakt dat een verschil zegOp Phantom was t anders echt niet te doen.

whehequote:Op maandag 22 december 2008 17:51 schreef Renzokuken het volgende:
Ik kwam er vanochtend achter dat je pickups ook kan absorben met rondje...
Dat maakt het allemaal een stuk simpeler

Het lijkt alsof de bochten die ik dan maak minder scherp zijn, dus dat ie minder afremt inderdaad. Ik kan het nog niet goed genoeg doseren om m zo hoog te laten als het sneller gaat. Het schijnt handig te zijn voor bijvoorbeeld de zone levels.quote:Op maandag 22 december 2008 17:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan precies? Je remt minder hard af?
Want van mij kan je niet hard genoeg afremmen, ik wou dat ze zelfs nog wat gevoeliger konden

Daar kwam ik ook echt laat achter. Ik had vaak al moeite met races uit..vliegen, laat staan winnen!quote:Op maandag 22 december 2008 17:51 schreef Renzokuken het volgende:
Ik kwam er vanochtend achter dat je pickups ook kan absorben met rondje...
Dat maakt het allemaal een stuk simpeler

Ja het wisselt nogal. De ene keer wordt je met een tijd van bijvoorbeeld 2:10 dik laatste, en daarna win je de race met een tijd van 2:13 ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 09:33 schreef Renzokuken het volgende:
Moet nu nog alleen de races van de laatste 3 events op goud halen, ben eergisteren begonnen aan elite.
Het valt me allemaal nog best mee alhoewel het bij sommige races echt afhangt wat voor pickups je pakt.
Ook klopt de AI soms niet helemaal heb ik het gevoel, dan race je bijvoorbeeld feilloos, haal je nummer twee in blijkt er een verschil tussen nummer 1 en twee te zitten van 6 seconden.

DNFquote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef Agiath het volgende:
Ik moet trouwens nog 1 goude elite medaille nu. Het tournooi van de 8 tracks in melddown
Net al wel brons gehaald, al had ik 4 van de races niet eens uitgereden

Doe eens op L1 drukkenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:55 schreef Renzokuken het volgende:
Wie bedenkt het nou weer om GEEN voicechat in een online game te bouwen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |