Mweh ik vind t wel gezelligquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan krijg je het "wat doen al die mods hier" gezever weer.
Jouw posts zijn over het algemeen beter ja.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:40 schreef GGMM het volgende:
Wel grappig dat jordeeeh opeens de intellectueel uithangt, normaal kun je hem en paultjuhhhh niet uit elkaar halen.
Dat komt omdat hij werkloos is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mweh ik vind t wel gezellig
Tenzij ze weer gaan lopen janken over van allesZoals Juup in t begin was was t wel gezellig, postte hij ook gezellig mee. Daarna begon ie over van alles te janken, toen werd het minder leuk als ie meepostte
Euh... Ja.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw posts zijn over het algemeen beter ja.
Ja, en jij natuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen. Jullie zijn gewoon 2 kankerusers.
Met kanker schelden!quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen. Jullie zijn gewoon 2 kankerusers.
Kanker mag, mits in de juiste context.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met kanker schelden!+1 note!
En je was juist zo op niveau bezig, voor jou doen.
Nee, maar je bevestigt het ook nergens. Dat mag je wel eens doen, dat is wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zie je mij dat ergens ontkennen?
Dat is af en toe nu eenmaal nodig om de SC gangbaar voor iedereen te houden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mweh ik vind t wel gezellig
Tenzij ze weer gaan lopen janken over van allesZoals Juup in t begin was was t wel gezellig, postte hij ook gezellig mee. Daarna begon ie over van alles te janken, toen werd het minder leuk als ie meepostte
Dat heb ik al vaak zat gedaan. Echter ben ik een kut user op een andere manier.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar je bevestigt het ook nergens. Dat mag je wel eens doen, dat is wel zo eerlijk.
Lijkt me nu ook wel eens wat, zo'n eigen wereld waarin het lijkt alsof je geweldig bent.quote:
True. Maar het is een Bagger SC, en als er om elk wissewasje al gezeik komt over "We gooien hem anders dicht hoor" slaat nergens opquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is af en toe nu eenmaal nodig om de SC gangbaar voor iedereen te houden.
Kweek zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me nu ook wel eens wat, zo'n eigen wereld waarin het lijkt alsof je geweldig bent.
Beter iets minder zelfvertrouwen hebben dan denken dat je heel wat bent en van alle kanten uitgelachen te wordenquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, Olep. Ga je ook nog volzinnen proberen te vormen vannacht, of ga je verder als equalivant van markvanrinsum?
GGMM doet al het werk al. Ik ben ff mental coach vandaag.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, Olep. Ga je ook nog volzinnen proberen te vormen vannacht, of ga je verder als equalivant van markvanrinsum?
Op een forum nog wel, m'n leven heeft geen zin meerquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Beter iets minder zelfvertrouwen hebben dan denken dat je heel wat bent en van alle kanten uitgelachen te worden![]()
Wat bij jou dus t geval is.
Ik had het eigenlijk over rl.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een forum nog wel, m'n leven heeft geen zin meer
Kijk, kanker vind ik zelf ook een lekker woord, het rolt lekker. Alleen denkt tegenwoordig iedereen het te pas en te onpas het woord kanker te moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
True. Maar het is een Bagger SC, en als er om elk wissewasje al gezeik komt over "We gooien hem anders dicht hoor" slaat nergens op
M'n vorige ban was omdat ik 'kankernotes he [ afbeelding ]' zei
Ik zeg niet dat ik je irl ken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je kent me irl.Je posts gaan weer acheruit.
Anytimequote:Op zaterdag 27 september 2008 03:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahahaha![]()
Thnx, dat had ik even nodig.
Same, maar t was reactie op markvanrinsum, hij posttequote:Op zaterdag 27 september 2008 03:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk, kanker vind ik zelf ook een lekker woord, het rolt lekker. Alleen denkt tegenwoordig iedereen het te pas en te onpas het woord kanker te moeten gebruiken.
Zo'n iemand?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik je irl ken.
Oh wacht, jij bent dus zo'n iemand die op internet de held uit hang maar irl fucking onzeker is.
Nou props hoor.
Ik hoef geen medelijden van een analfabeet, snorry.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:54 schreef GGMM het volgende:
Aaawwwhhhh, nu krijg ik meedelijden met hem, sorry Jordeeeh
Schijnbaar wel als k naar je posts kijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n iemand?
Nee 'zo'n iemand' ben ik niet.
Waarom kan hij jouw kanker posts lezen dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik hoef geen medelijden van een analfabeet, snorry.
Ja treffend, nu heb je me.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:49 schreef Olep het volgende:
Beter een eigen wereld waarin het lijkt alsof je geweldig bent dan in een wereld waar je een GTST naam op FOK! hebt.
Er stond idd een typo in, chapeau. Je hebt gewonnen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik hoef geen medelijden van een analfabeet, snorry.
Vraag het hem?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef Olep het volgende:
[..]
Waarom kan hij jouw kanker posts lezen dan?
Mooi zo. Ga dan maar nu lekker naar bedje toe.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond idd een typo in, chapeau. Je hebt gewonnen.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/134/quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Schijnbaar wel als k naar je posts kijk.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja treffend, nu heb je me.
Lees je post nog eens terug en kijk hoe belachelijk die vergelijking is.
Misschien is het ook wel alleen bij schijn het geval.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/134/
Wakker blijven.
Wat lift ik mee dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Meelliften op zijn succes? Jij komt er wel.
Je lult jezelf er goed onder uit, je moet advocaat worden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel alleen bij schijn het geval.
Misschien ben ik dat al.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je lult jezelf er goed onder uit, je moet advocaat worden.
Nee, bedenk eerst zelf maar eens zo'n opmerking. Dan praten we verder.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat lift ik mee dan?
Oh omdat ik zijn opmerking goed vind. Nou sorry hoor
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef Olep het volgende:
[..]
GGMM doet al het werk al. Ik ben ff mental coach vandaag.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Meelliften op zijn succes? Jij komt er wel.
Zegt degene die zelf nog geen enkele goede opmerking heeft geplaatst.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:01 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, bedenk eerst zelf maar eens zo'n opmerking. Dan praten we verder.
Is dit serieus dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zegt degene die zelf nog geen enkele goede opmerking heeft geplaatst.
Oh is geen twijfeltaal. Zo blijft het een beetje mysterieusquote:Op zaterdag 27 september 2008 04:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is twijfeltaal. Iets zelfverzekerder mag wel.
Mental Coach is iets heel anders dan constant in iemand z'n reet zitten. Koop een woordenboek.quote:
Ja want ik zit zo vaak bij mods in hun reet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mental Coach is iets heel anders dan constant in iemand z'n reet zitten. Koop een woordenboek.
Dat doe je goed, geef vooral niet teveel informatie over jezelf.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh is geen twijfeltaal. Zo blijft het een beetje mysterieus
quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:01 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, bedenk eerst zelf maar eens zo'n opmerking. Dan praten we verder.
Alles wat gezegd wordt kan tegen je gebruikt worden eh.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je goed, geef vooral niet teveel informatie over jezelf.
Je hebt hem nu al 4 keer gecomplimenteerd.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want ik zit zo vaak bij mods in hun reet.
Lees je in voordat je rare dingen gaat zeggen
Hey, Olep! Jou heb ik lang niet gequote!quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:03 schreef Olep het volgende:
Natuurlijk. Ik wijs je even op de TT, daar staat bagger. Dat je het even weet, aangezien jij dit blijkbaar persoonlijk neemt
Aaaaawwwwhhhhhquote:Op zaterdag 27 september 2008 04:05 schreef jordeeeh het volgende:
Voorstel:
Olep, als jij nou een tering eind op rot, naar bed gaat oid. Dan laat je GGMM hier mooi alleen posten, volgens mij kan er uit die user tenminste wel wat normaals komen.
DE OVERWINNING IS AAN GGMMquote:Op zaterdag 27 september 2008 04:05 schreef jordeeeh het volgende:
Voorstel:
Olep, als jij nou een tering eind op rot, naar bed gaat oid. Dan laat je GGMM hier mooi alleen posten, volgens mij kan er uit die user tenminste wel wat normaals komen.
Tja, ik kan er niks aan doen dat Ludo leuke opmerkingen maakt en normaal mee post i.t.s. tot andere mods hier op t forum.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt hem nu al 4 keer gecomplimenteerd.
Het is maar welke naam je het beestje geeft. Wat hij eigenlijk bedoelt te zeggen is dat hij bij iedere post van je instemmend knikt en denkt: "had ik maar eens zo'n 'gevatte' reactie gegeven"quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mental Coach is iets heel anders dan constant in iemand z'n reet zitten. Koop een woordenboek.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, Olep! Jou heb ik lang niet gequote!
Zo ben ik. Ik accepteer dat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is maar welke naam je het beestje geeft. Wat hij eigenlijk bedoelt te zeggen is dat hij bij iedere post van je instemmend knikt en denkt: "had ik maar eens zo'n 'gevatte' reactie gegeven"
Je vindt m'n reacties gevat, dank je!quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is maar welke naam je het beestje geeft. Wat hij eigenlijk bedoelt te zeggen is dat hij bij iedere post van je instemmend knikt en denkt: "had ik maar eens zo'n 'gevatte' reactie gegeven"
Mooi, dan ben jij de 1e user waar ik de Friends / Foes functie op uit ga testen.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:08 schreef GGMM het volgende:
Zo. En nu ga ik even roken, niet teveel posten, dan moet ik straks zoveel nalezen.
K zal er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:08 schreef GGMM het volgende:
Zo. En nu ga ik even roken, niet teveel posten, dan moet ik straks zoveel nalezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |