Testen gaat beetje lastig via the interwebs.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik wil het graag eens testen.![]()
Ik gedraag me hoe ik wil.
Hoezo? Zal vast wel ergens een test online staan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Testen gaat beetje lastig via the interwebs.
Vooral doen.
Ja, moet er wel vroeg uit morgen, maar ja, Ludos posts bekijken is toch veul leukerquote:
Ben jij zo'n persoon dat zelf niks durft en daarom andere mensen probeert over te halen? Ik walg van jou.quote:
Vroeg op? Hoezo? Daar doen we niet aan in het weekend.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, moet er wel vroeg uit morgen, maar ja, Ludos posts bekijken is toch veul leuker
Ja want zelf kan ik gelukkig een ban-aanvrag doenquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij zo'n persoon dat zelf niks durft en daarom andere mensen probeert over te halen? Ik walg van jou.
Durf, niet kan. Let voortaan op als je een post leest. Je hoeft niet per se binnen 2 seconden te reageren hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want zelf kan ik gelukkig een ban-aanvrag doen
Ik durf het wel, ik kan het alleen niet. Moeilijk he, denken?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Durf, niet kan. Let voortaan op als je een post leest. Je hoeft niet per se binnen 2 seconden te reageren hoor.
Ah, je kan het niet, dat is het. Het is namelijk moeiljk voor je.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik durf het wel, ik kan het alleen niet. Moeilijk he, denken?
Ik weet niet waar jij een dis ziet maar goed, daar zal je wel een geweldige ontwikkelingsachterstand voor moeten hebben.quote:
Lees even dan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij een dis ziet maar goed, daar zal je wel een geweldige ontwikkelingsachterstand voor moeten hebben.
Klopt, als je die niet ziet heb je een geweldige ontwikkelingsachterstand.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij een dis ziet maar goed, daar zal je wel een geweldige ontwikkelingsachterstand voor moeten hebben.
Verzin zelf anders wat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, als je die niet ziet heb je een geweldige ontwikkelingsachterstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |