quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
hallo Kitty paultjuhhh wat ik nou weer heb meegemaakt
Offtopicquote:Op zaterdag 27 september 2008 02:43 schreef Megumi het volgende:
Als een vent zo voor me staat en hep zelf een wapen. Dan zou ikzelf snel handelen. En is de Britse geheime dienst een medewerker armer.
Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:43 schreef Megumi het volgende:
Als een vent zo voor me staat en hep zelf een wapen. Dan zou ikzelf snel handelen. En is de Britse geheime dienst een medewerker armer.
Het antwoord is: gedeeltelijk. Ik ga MM9 spelen, tussen de levels door zal ik hier blijven reageren.quote:
Hmm als als lid van het Britse gemenebest zou ik waarschijnlijk naast James Bond staan idd.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:47 schreef Olep het volgende:
Oh die. Trouwens, is dit het bagger topic?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:50 schreef Olep het volgende:
[..]
ROT OP JOH! BLIJF ONTOPIC OF GA EEN BAN ZOEKEN
Tering, jij hebt écht humor, ik moet vaker met jou baggeren.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:50 schreef Olep het volgende:
[..]
Zeg hou je mond eens vlegel, dat je misbruikt bent door je vader hoef je niet hier op FOK! af te reageren.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:50 schreef Olep het volgende:
[..]
Sorry schat. Zie je zo in bedquote:Op zaterdag 27 september 2008 02:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg hou je mond eens vlegel, dat je misbruikt bent door je vader hoef je niet hier op FOK! af te reageren.
Jeweet toch.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering, jij hebt écht humor, ik moet vaker met jou baggeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |