abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2008 @ 01:15:30 #51
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62067431
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:15 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Of iets wat zich in de geest van 'n ander afspeelt wel waar of niet waar is lijkt me lastig te bewijzen.
Okee, dan even 1 op 1 : denk jij dat deze mensen werkelijk allemaal met een eigen alien communiceren ?
quote:
Ja, kan dit moelijk "doorsnee" noemen.
Soms zijn er woorden die iets beter beschrijven dan andere.
Je kunt iemand die zegt dat zijn tandenborstel een hond is apart noemen, of gewoon knettergek.
Ik vind het laatste een betere beschrijving
quote:
Bot kan meerdere betekenissen hebben.
Dat iemand bot - als in lomp - is wil niet zeggen dat ie ongelijk heeft - de waarheid is niet altijd even vriendelijk
zzz
pi_62101334
Hoi allemaal,

Helaas is die Peter Mooring mijn buurman,

Hij denkt dat wij van de CIA zijn en hem stalken tot hij zelfmoord pleegt
We hebben ook heel dewijk er bij betrokken,
Valt iedereen lastig, spuugt naarje als je staat te tanken een straat verder op.
Speelt gitaar zet hem nu om 10 uur savonds uit maar eerst speelde hij tot half 2 snachts.
Heeft heel dedag boven in zijn slaapkamer een dvd van zijnzoontje op staan zo hard dat we die benede kunnen horen.
Zet hem savonds om10 uur wel uit sinds kort en gaat dan slaan met de deuren zo hard dat ons 5 maanden ouden zoontje er wakker van word.
Maakt foto''s door je voor raam heen naar binnen alle kentekens schrijft hij op enneemt hij een foto van.
Roept voor het raam dat we moordenaars zijn. en sluit rustig heel de dag zijn zoontje van5 op die af en toe komt.

Wie wil er ruilen????

DE POLITIE KEN NIKS DOEN DAN ALLEEN WAARSCHUWEN,

groetjs miranda
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:14:41 #53
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62101615
Voortdurend voor z'n raam langslopen en in je kraag praten,
doosjes maken met printplaatjes en knipperende lampjes en die in z'n tuin verstoppen,
voor 100 euro op marktplaats een busje kopen, de ramen blinderen en die voor z'n huis parkeren.

Ik bedoel, als je er toch al van beschuldigd wordt kun je er maar net zo goed wat lol aan overhouden, toch ?
zzz
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:16:38 #54
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62101653
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:01 schreef Miri87 het volgende:
Hoi allemaal,

Helaas is die Peter Mooring mijn buurman,

Hij denkt dat wij van de CIA zijn en hem stalken tot hij zelfmoord pleegt
We hebben ook heel dewijk er bij betrokken,
Valt iedereen lastig, spuugt naarje als je staat te tanken een straat verder op.
Speelt gitaar zet hem nu om 10 uur savonds uit maar eerst speelde hij tot half 2 snachts.
Heeft heel dedag boven in zijn slaapkamer een dvd van zijnzoontje op staan zo hard dat we die benede kunnen horen.
Zet hem savonds om10 uur wel uit sinds kort en gaat dan slaan met de deuren zo hard dat ons 5 maanden ouden zoontje er wakker van word.
Maakt foto''s door je voor raam heen naar binnen alle kentekens schrijft hij op enneemt hij een foto van.
Roept voor het raam dat we moordenaars zijn. en sluit rustig heel de dag zijn zoontje van5 op die af en toe komt.

Wie wil er ruilen????

DE POLITIE KEN NIKS DOEN DAN ALLEEN WAARSCHUWEN,

groetjs miranda
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:18:56 #55
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62101696
ik ga heel even doen alsof ik niet denk dat dit een (bijzonder matige) kloon is 14.gif

Hoe ben je in vredesnaam in dit topic terechtgekomen?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:30:01 #56
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62101922
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:14 schreef L.Denninger het volgende:
Voortdurend voor z'n raam langslopen en in je kraag praten,
doosjes maken met printplaatjes en knipperende lampjes en die in z'n tuin verstoppen,
voor 100 euro op marktplaats een busje kopen, de ramen blinderen en die voor z'n huis parkeren.

Ik bedoel, als je er toch al van beschuldigd wordt kun je er maar net zo goed wat lol aan overhouden, toch ?
helamaal mee eens....

gewoon wat ouderwetse scheermesjes in zijn brievenbus gooien
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62102552
ik ben op dit topic gekomen omdat hem wel eens google.
Hij heeft namelijk al een iets op zijn site gezet over ons en de buurt en hij heeft zoveel sites dat ik daar absoluut geen moeite voor ga doen om die te onthouden.

Toen kwam ik dit forum tegen. en wou even mijn verhaal kwijt omdat ik in dit topic iets over hem zag staan.
Misschien was mijn verhaaltje een beetje out of date daar bedoel ik mee dat ht allang niet mer over hem gaat misschien heb namelijk niet alles gelezen maar vandaar dar ik hier terecht ben gekomen.

groetjes miranda
pi_62105344
Lastig, zo'n buurman. Je kunt er idd weinig aan doen, behalve het de politie melden als je buurman last veroorzaakt.

Pas op het moment dat deze persoon aantoonbaar gevaarlijk wordt voor de omgeving en het duidelijk is dat het gedrag wordt veroorzaakt door een psychische stoornis, kan men overgaan tot een gedwongen opname (of IBS, inbewaringstelling).

Anders kun je er weinig aan doen.
pi_62122441
ja inderdaad dat had ik ook al gehoord van de politie, Maar goed als die mensen er niet waren zou ik me niet zo normaal voelen. Ik hoop dat we snel kunnen verhuizen maar dat is nogal lastig hier in de buurt duurt lang voor dat je een ander huisje krijgt toegewezen ( huurhuisjes) maar ja we zien het wel.
Ik hoop in iedergeval dat ik niet meer naast hem woon als mijn zoontje buiten gaat spelen want ik zou niet weten wat hij er mee doet. dat vind hij vast een goede kans om hem dingen te zeggen of weet ik veel wat.

Groetjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')