Okee, dan even 1 op 1 : denk jij dat deze mensen werkelijk allemaal met een eigen alien communiceren ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:15 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Of iets wat zich in de geest van 'n ander afspeelt wel waar of niet waar is lijkt me lastig te bewijzen.
Soms zijn er woorden die iets beter beschrijven dan andere.quote:Ja, kan dit moelijk "doorsnee" noemen.
Dat iemand bot - als in lomp - is wil niet zeggen dat ie ongelijk heeft - de waarheid is niet altijd even vriendelijkquote:Bot kan meerdere betekenissen hebben.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:01 schreef Miri87 het volgende:
Hoi allemaal,
Helaas is die Peter Mooring mijn buurman,
Hij denkt dat wij van de CIA zijn en hem stalken tot hij zelfmoord pleegt
We hebben ook heel dewijk er bij betrokken,
Valt iedereen lastig, spuugt naarje als je staat te tanken een straat verder op.
Speelt gitaar zet hem nu om 10 uur savonds uit maar eerst speelde hij tot half 2 snachts.
Heeft heel dedag boven in zijn slaapkamer een dvd van zijnzoontje op staan zo hard dat we die benede kunnen horen.
Zet hem savonds om10 uur wel uit sinds kort en gaat dan slaan met de deuren zo hard dat ons 5 maanden ouden zoontje er wakker van word.
Maakt foto''s door je voor raam heen naar binnen alle kentekens schrijft hij op enneemt hij een foto van.
Roept voor het raam dat we moordenaars zijn. en sluit rustig heel de dag zijn zoontje van5 op die af en toe komt.
Wie wil er ruilen????
DE POLITIE KEN NIKS DOEN DAN ALLEEN WAARSCHUWEN,
groetjs miranda
helamaal mee eens....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:14 schreef L.Denninger het volgende:
Voortdurend voor z'n raam langslopen en in je kraag praten,
doosjes maken met printplaatjes en knipperende lampjes en die in z'n tuin verstoppen,
voor 100 euro op marktplaats een busje kopen, de ramen blinderen en die voor z'n huis parkeren.
Ik bedoel, als je er toch al van beschuldigd wordt kun je er maar net zo goed wat lol aan overhouden, toch ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |