10.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:31 schreef Aoristus het volgende:
Yep, het was best leuk.
Vooralsnog sta ik voor 9 diensten ingepland, jij ook?
Jij mag best de baas zijn hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
10.
Je hebt altijd baas boven baas.
Die zijn er vast, maar ik heb het programma nog niet tot in detail bestudeerd. Zag alleen wel dat America Unchained niet op de IDFA draait en dat vind ik best jammer.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:57 schreef Challa020 het volgende:
Ik wil dit jaar naar de IDFA, voor het eerst. Zijn er aanraders?
Marsterretje wordt eenquote:Op woensdag 12 november 2008 00:02 schreef marsterretje het volgende:
Ah, dit topic zocht ik!
Natuurlijk ben ik present, en dit jaar ook weer als vrijwilliger.
Dit jaar als secretariaat (vandaag gedaan) en kassa.
Vrijwilligerscoordinatoren die op de dag van de vrijwilligersbijeenkomst bellen of je langs kunt komen zijn natuurlijk niet slim bezig![]()
.
Mee eens. En Kassim The Dream. Net als Man on Wire al overal genomineerd/bekroond, bijvoorbeeld bij de IDA Documentary Awardsquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:55 schreef California het volgende:
Man on Wire. Toegegeven, ik heb 'm nog niet gezien maar volgens mij kan dat niet foutgaan.
Waarvoor?quote:
Ben je nu al aan het slijmen om voor aan de reservering vrijwilligersrij te komenquote:Op woensdag 12 november 2008 08:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Marsterretje wordt eenkassameisje
!
Jammer dat je niet bij de eerste vrijwilligersbijeenkomst was.
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:35 schreef marsterretje het volgende:
Ben je nu al aan het slijmen om voor aan de reservering vrijwilligersrij te komen.
Anyhoe, kassatraining gehad, was nog wat chaotisch en binnenkort dan maar een dagje voorverkoop draaien. Kom je snel eens buurten?!
Ik word verrastquote:
Glen Helder is in een docu te bekijken, misschien leuk voor je als VBL ertquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:01 schreef Breach het volgende:
Ga dit jaar waarschijnlijk voor het eerst. Deze week eens goed het programma bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |