In Duitsland wordt het de hype van 2017.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:08 schreef Biogarde het volgende:
Hier in Nederland is het (godzijdank) overgewaaid (bleef even hangen en ging dood) geloof ik.
Ergo: In bijvoorbeeld Frankrijk is het nog groots
Ik werd er altijd een beetje hyper van...quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:13 schreef Biogarde het volgende:
Heb die hele groep Scooter nooit zo begrepen btw
Ik vond ze leuk in 1994 alquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:13 schreef Biogarde het volgende:
Heb die hele groep Scooter nooit zo begrepen btw
quote:Ik dacht dat dit ging over een scooter die over een verkeersdrempel ging en dan een stukje door de lucht vloog. En dat die dat nog steeds deed, na al die tijd.
quote:Francis Rossi: Hmmm... We need money and quick. What should we do Rick?
Rick Parfitt: I know! Let's team up with a crappy German techno band and ruin one of our classics!
Francis Rossi: Wow! That's a great idea!
Scooter: Jawohl!
Dat wist ik helemaal niet dat Ratty ook van hun isquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:18 schreef babba het volgende:
Scooter heeft ook veel betere muziek gemaakt onder een andere naam: Ratty
Onder de naam Scooter hebben ze ook heel wat leuks gemaakt hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:18 schreef babba het volgende:
Scooter heeft ook veel betere muziek gemaakt onder een andere naam: Ratty
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:17 schreef Florian_ het volgende:
Ik verbaas me al zolang ik die gasten ken over het enge uiterlijk van die "zanger"
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:31 schreef Juup© het volgende:
Scoetaahh in tha Houseeee
[ afbeelding ]
Wat dan weer een verwijzing is naar The KLFquote:RESPECT ZE MAN IN ZE ICECREAMVAN !!1111
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:03 schreef sinadO het volgende:
Ik dacht dat dit ging over een scooter die over een verkeersdrempel ging en dan een stukje door de lucht vloog. En dat die dat nog steeds deed, na al die tijd.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:03 schreef sinadO het volgende:
Ik dacht dat dit ging over een scooter die over een verkeersdrempel ging en dan een stukje door de lucht vloog. En dat die dat nog steeds deed, na al die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |