+ cornersquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef kevin6188 het volgende:
Enige negatieve van gisteren vond ik dat er vaak, na een goede actie op de vleugels, zo weinig mensen in de zestien klaarstonden om de voorzet af te maken...
Dat was ook niet nodig, want die voorzetten gingen gewoon aan de andere kant uitquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef kevin6188 het volgende:
Enige negatieve van gisteren vond ik dat er vaak, na een goede actie op de vleugels, zo weinig mensen in de zestien klaarstonden om de voorzet af te maken...
Oh ja, die waren echt om te janken weer.quote:
jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat ik me nou afvraag, als een feyenoorder zo'n overtreding maakt, zijn er dan ook meteen allemaal Ajacieden die komen huilen dat die gozer geschorst moet worden?
Uefa cup al vergeten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Inkoppertje.
Voorlopig doen wij het niet slechter.
Had je dan niet gemakkelijk ook van Heracles, Kalmar of TOP Oss moeten winnen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
[..]
Jij vind dat jullie meer klasse hebben. Dan is het niet gelijk ook zo. Klasse is geen meetbaar begrip. Afgelopen zondag stegen wij niet boven onszelf uit. Dan hadden we wel gewonnen. Feyenoord speelde niet best maar had wel heel veel meer inzet en strijd dan jullie.
Als voetbal zo simpel was...quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Had je dan niet gemakkelijk ook van Heracles, Kalmar of TOP Oss moeten winnen?
Mooi.quote:
Prachtigquote:
Ze moeten Urby de corners echt niet meer laten nemen, hoe moeilijk is het om de bal op een redelijke hoogte in de buurt van de penaltytip te krijgen?quote:
Niet te vroeg juichen. Vind hem er niet echt bijster goed uitzien nog.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Prachtig
Ook goed om te zien dat Bobby gelukkig niet in een ziekenbed ligt en het dus al iets beter gaat![]()
Hij ziet er anders wel behoorlijk slecht uit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Prachtig
Ook goed om te zien dat Bobby gelukkig niet in een ziekenbed ligt en het dus al iets beter gaat![]()
Juichen doe ik nog zeker niet, maar ik zie hem liever zo in een stoel zitten dan dat je hem ziek in een bed zag liggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Vind hem er niet echt bijster goed uitzien nog.
Dit zegt ook niet alles, hoe ziek mensen vaak ook zijn, niet iedereen blijft de hele dag in bedquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Juichen doe ik nog zeker niet, maar ik zie hem liever zo in een stoel zitten dan dat je hem ziek in een bed zag liggen
Ik wil wel even overvliegen om de corners te nemen. Zo veel slechter kan ik ze echt niet nemen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:37 schreef Riches het volgende:
[..]
Ze moeten Urby de corners echt niet meer laten nemen, hoe moeilijk is het om de bal op een redelijke hoogte in de buurt van de penaltytip te krijgen?
Maar wat als Gabri terugkomt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:07 schreef Silaz het volgende:
Idd goed gevoel over Enoh. zeker een aanwinst, stukken beter (van wat ik nu heb gezien) dan Sno![]()
1 2 3 4 5 6 7 | -------------------------------------------------------- Silva------Van der Wiel-------Vermaelen-------Emanuelson -------------------------------------------------------- -------------Enoh----Vertonghen----Gabri---------------- -------------------------------------------------------- Suárez----------------Huntelaar------------------Sarpong |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |