Ik koop al sinds pak en beet aan jaar of 8 regelmatig T-Shirts op het net, ik ken deze shop en koop ook hier bij hun met regelmaat shirts. Als je een ding van de shirts kunt zeggen is het in ieder geval wel dat ze origineel zijn omdat je bij de meeste shops toch gewoon dezelfde van elkaar gestolen prints tegenkomt.
Of iemand nu in een shirt loopt als TS of in een shirt met twee vechtende panda's ik denk dat een ieder een verschillende smaak heeft en dus ook verschillende shirts zal kopen.
De een doet dit omdat zij of hij een boodschap uit wil dragen en de ander omdat zij of hij dit gewoon een tof en of leuk shirt vindt.
Het shirt waar het hier omgaat is inderdaad een uit de categorie van: "Tja...wat moet je hier als weldenkend mens van denken?" maar zo staan er wel meer shirts
op deze bewuste website.Neem bijvoorbeeld deze:
![]()
Maar zo staan er ook best geniale shirts tussen, en dan doel ik bijvoorbeeld op deze:
![]()
En zo staan er nog wel een paar erg goeie tussen maar inderdaad ook een paar erg slechte. Kortom in mijn ogen: "Ieder zijn ding..."
Daarnaast zijn de mensen achter deze webshop in mijn ogen gewoon slimme ondernemers die leuk inspelen op de markt van vraag en aanbod. Zolang er mensen zijn die het kopen, dan kun je bepaalde dingen gewoon te koop aanbieden toch?
Zo zijn er ook webshops waar je de meest lelijke en vreselijke anaalplugjes kan krijgen, zit vast ook niemand op te wachten. Zo kun je zelfs wapens online kopen en nog zo veel meer troep.
Als je het mij vraagt een beetje een kansloze manier van een discussie TS....
If You ever thought about goin nuts, well be my guest and go ahead...You Freak!