Genomineerd voor de zin van de dag!quote:Ook was het een mailadres van een gerespecteerd caviaforum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
quote:
Wat moeten we ons daar precies bij voorstellen?quote:Passies: Ik fok met cavia's en bezoek daarmee ook regelmatig shows.
Dat ze dit jaar nog ff geld wil verdienenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:29 schreef PatsyStone het volgende:
[..]
[..]
Wat moeten we ons daar precies bij voorstellen?
Kom nou, die beestjes weten zelf toch ook wel dat het beter is als ze gewoon uitstervenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef Yuin het volgende:
Eerste fotos die ik zie als ik op link van het caviaforum klik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de Bergman Kliniek hier nog niet eens meer wat van kan maken![]()
Linkje
whatquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef Yuin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Wat is dat héquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef Yuin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Ik stel me echt voor dat zo een wijf die beesten eerst in een pot lijm heeft gedrukt met de neus en vervolgens maar tegen dat kutje aanwrijven... En zie daar het resultaatquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef Yuin het volgende:
[..]
Ze zouden het goed doen in een of andere horrorfilm
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef santax het volgende:
[..]
Ik stel me echt voor dat zo een wijf die beesten eerst in een pot lijm heeft gedrukt met de neus en vervolgens maar tegen dat kutje aanwrijven... En zie daar het resultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |