abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61929250
Romario overweegt een rechtszaak aan te spannen tegen zijn oude club Vasco da Gama en sportmerk Reebok. Zij hebben zonder toestemming shirts op de markt gebracht ter ere van zijn duizendste doelpunt vorig jaar. Volgens de advocaat van de inmiddels 42-jarige oud-PSV'er valt een dergelijke actie niet onder de contractafspraken die zijn gemaakt over portretrecht. (Diverse Braziliaanse media)

Wat een egoïstische pauper, alsof ie nog niet genoeg geld heeft en bovendien wou hij toch zo graag die 1000 doelpunten maken omdat ie aandacht tekort heeft, nou die shirtjes zijn weer wat extra aandacht bejaarde kneus.
Crazy wolken buiten, regen, wat een kut weer, ik bel je op telefoon ik wil je kut weer. Dan zeg je kutweer? Ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer.
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:50:44 #2
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61929348
mooie voetballer was dat
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_61929581
hij moet nu wel kunnen rentenieren van de centen die hij verdient heeft dus is elke extra euro meegenomen. Verder is het natuurlijk een aantasting van je rechten als mensen over jouw rug om geld verdienen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_61930469
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:50 schreef TeenWolf het volgende:
mooie voetballer was dat
Inderdaad, wat kon die man voetballen zeg. Vergeet nooit meer dat ik in Brazilie was vlak voor WK 94 en hij zei doodleuk op tv ik maak Brazilie wereldkampioen. Iedereen zei vergeet het maar, 6 weken later en hij flikte het gewoon. Zo arrogant maar het wel waarmaken, geweldig.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_61930523
---

Oooooh Fritsje Philips, Lucie Nilis
Romarioooooooooooooooo

Coen Dillen, Willy, Cocu, van Nistelrooij
van Raaij en Guusje Hiddink
PSV wat ben je mooi

---

OT: Wat een geldwolf zeg

Edit voor onderstaande user.

[ Bericht 12% gewijzigd door de_boswachter op 26-09-2008 13:53:54 ]
U MAD?
pi_61930746
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
---

Romarioooooooooooooooo

Coen Dillen, Willy, Cocu, van Nistelrooij
van Raaij en Guusje Hiddink
PSV wat ben je mooi

---

OT: Wat een geldwolf zeg
Waar is onze favo belg? Lucky Luc Nilis ontbreekt. Dat was ook zo'n mooie voetballer om te zien zeg.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')