Fusion heb ik ook en gaat ook veel te snel, 5-6 keer max. En dan 16 euro voor 4 mesjes moeten dokken... Heb laatst dus maar voor 12 euro een houder met 16 3-bladmesjes gehaald bij de Lidl, kan ik tenminste even vooruit. 't Werkt nog redelijk ook en slijt minder snel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef marcel-o het volgende:
dat heb ik ook, maar dan met Gillete Fusion
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:49 schreef rompompom het volgende:
Ik gebruik zelf Gilette Mach3 en die bevalt prima.
Echt wel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Florian_ het volgende:
Ik gebruik Mach3, en 't wordt zelfs bij een nieuw mesje niet goed glad
Of de TS heeft een stalen gezicht.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:34 schreef Yggie het volgende:
Erm ja. Of je baardgroei is toegenomen?
Als je alleen maar met de groei meegaat niet nee. Ik maak meestal twee rondjes, eerst overal met de groei mee, dan nog een keer er tegenin voor het echt gladde effect.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Florian_ het volgende:
Ik gebruik Mach3, en 't wordt zelfs bij een nieuw mesje niet goed glad
Namens de firma Gillete danken wij U vriendelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:01 schreef chalrune het volgende:
aan de fusion (die heb ik) en andere mesjes waarschijnlijk ook, zit een blauw randje die na een tijdje gebruikt te zijn, wit wordt. Daarna doe ik het altijd weg, maar ik ben het met je eens dat het al veel te vroeg stomp wordt. Na een week is het mesje eigenlijk al te stomp om nog blij te zijn na gebruik.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Namens de firma Gillete danken wij U vriendelijk.
Wat denk je, zou dat blauwe streepje eerder weg zijn dan nodig is, of later....
Waar kun je zo'n ding zoal kopen? Gewoon de grotere drogisterij binnen lopen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:12 schreef Iblis het volgende:
Koop zo’n ding:
[ afbeelding ]
Gaat je leven lang mee en je kunt zelf het mes wetten om het scherp te houden.
Juist!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:39 schreef DroogDok het volgende:
Gilette Mach3 hier, mesje gaat mee tot de blauwe strip bijna helemaal wit is geworden. Zijn gemiddeld 25 scheerbeurten denk ik.
ja dat vond ik dus een beetje raar, want het duurt heel lang voordat het wit is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Namens de firma Gillete danken wij U vriendelijk.
Wat denk je, zou dat blauwe streepje eerder weg zijn dan nodig is, of later....
Goh, ik had meer verwacht van titanium, het keiharde en corrosie-/oxidatiebestendige materiaal dat voor duurzame protheses/implantaten en de ruimtevaart gebruikt wordt. Is dat niet gewoon een marketing praatje? Heeft iemand weleens gekeken van wat voor snijkoek die mesjes nou werkelijk gemaakt zijn dat ze na vijf keer door je gezicht vegen al bot zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:46 schreef Bob-B het volgende:
Wilkinson quatro titanium. Zijn wel iets duurder, maar doe er weken mee.
Dan scheer ik me dagelijks en ik heb een redelijk mannelijke baardgroei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |