quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:42 schreef BroesWillems het volgende:
backfire topic... whahaha
[ afbeelding ]
Ach, een foutje kan iedereen maken. Het zou alleen de TS sieren als ie gewoon zou toegeven dat ie het verkeerd had gelezen ipv krampachtig proberen vol te houden...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:29 schreef Heathen. het volgende:
TS is een mongool, dat is duidelijk.
Klopt, 10 jaar geleden ongeveer. Daarna was ik een hell of an engineer zoals dat heet en tegenwoordig ben io manager operations.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:25 schreef Scorpie het volgende:
Vogeltjesdans zou een matige systeembeheerder zijn.
Nee, want ik ben het er niet mee eens dat ik ongelijk heb. Dan kan je van mening verschillen, en het zou de reaguurder sieren als hij dat gegeven mee zou nemen in zijn reactie vooraleer terug te grijpen op de makkelijke weg van mongool roepen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, een foutje kan iedereen maken. Het zou alleen de TS sieren als ie gewoon zou toegeven dat ie het verkeerd had gelezen ipv krampachtig proberen vol te houden...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, 10 jaar geleden ongeveer. Daarna was ik een hell of an engineer zoals dat heet en tegenwoordig ben io manager operations.
Consistente en eenduidige informatievoorziening zegt jullie niet veel he?
Ach ja, het is fok
Sja, je kan het wel mee oneens zijn, de zin in het artikel klopt gewoon 100%, waterdicht.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, want ik ben het er niet mee eens dat ik ongelijk heb. Dan kan je van mening verschillen, en het zou de reaguurder sieren als hij dat gegeven mee zou nemen in zijn reactie vooraleer terug te grijpen op de makkelijke weg van mongool roepen.
Nog een keer:quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan plaats je toch een plaatje van windows, zodat het op zijn minst geloofwaardig lijkt?
[..]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:10 schreef MrDice het volgende:
Vogeltjesdans kan er niet mee omgaan.![]()
Als ze het op Windows hadden laten zien, had je niet kunnen zien dat de popup een venster van windows simuleert.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, want ik ben het er niet mee eens dat ik ongelijk heb. Dan kan je van mening verschillen, en het zou de reaguurder sieren als hij dat gegeven mee zou nemen in zijn reactie vooraleer terug te grijpen op de makkelijke weg van mongool roepen.
En nog zo'n pannekoek die niet snapt dat de TS ongelijk heeft en NU een prima screenshot heeft laten zienquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef PiRANiA het volgende:
scherp hoor...
hema deed laatst ook zo iets.
Een windows toolbar met mac vansters...
Volgens mij lezen al die windows fanboys enkel het woord 'windows' en zien een mac plaatje en raken dan in paniek. Daarna openen ze er een topic over en tot slot lezen ze het gehele artikel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En nog zo'n pannekoek die niet snapt dat de TS ongelijk heeft en NU een prima screenshot heeft laten zien
Kennen jullie het woord 'simuleren' niet ofzo ?
O, dus je bedoelt dat als ze het op Windows hadden laten zien, had je niet kunnen zien dat de popup een venster van windows simuleert.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:32 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Als ze het op Windows hadden laten zien, had je niet kunnen zien dat de popup een venster van windows simuleert.
Door het op een mac te laten zien valt het op dat er op een Mac opeens een windows dialoog verschijnt, waardoor het duidelijk een fake dialoog is.
TS, je faalt zo hard dat je moeder nu een voorstander is van postnatale abortus.
Heeeel langzaam, maar je komt er wel....quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O, dus je bedoelt dat als ze het op Windows hadden laten zien, had je niet kunnen zien dat de popup een venster van windows simuleert.
Door het op een mac te laten zien valt het op dat er op een Mac opeens een windows dialoog verschijnt, waardoor het duidelijk een fake dialoog is.
Dat bedoel je dus?
Gewoon volhoudenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
...En nu meneer er achter komt hoe erg ie zichzelf voor lul heeft gezet gaat ie een beetje bijdehand doen...quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O, dus je bedoelt dat als ze het op Windows hadden laten zien, had je niet kunnen zien dat de popup een venster van windows simuleert.
Dat bedoel je dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |