abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61927137
Vogeltjesdans zou een matige systeembeheerder zijn.
pi_61927161
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:42 schreef BroesWillems het volgende:
backfire topic... whahaha

[ afbeelding ]
“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
pi_61927212
TS is een mongool, dat is duidelijk.
pi_61927346
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:29 schreef Heathen. het volgende:
TS is een mongool, dat is duidelijk.
Ach, een foutje kan iedereen maken. Het zou alleen de TS sieren als ie gewoon zou toegeven dat ie het verkeerd had gelezen ipv krampachtig proberen vol te houden...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61928064
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:25 schreef Scorpie het volgende:
Vogeltjesdans zou een matige systeembeheerder zijn.
Klopt, 10 jaar geleden ongeveer. Daarna was ik een hell of an engineer zoals dat heet en tegenwoordig ben io manager operations.

Consistente en eenduidige informatievoorziening zegt jullie niet veel he?

Ach ja, het is fok
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61928168
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, een foutje kan iedereen maken. Het zou alleen de TS sieren als ie gewoon zou toegeven dat ie het verkeerd had gelezen ipv krampachtig proberen vol te houden...
Nee, want ik ben het er niet mee eens dat ik ongelijk heb. Dan kan je van mening verschillen, en het zou de reaguurder sieren als hij dat gegeven mee zou nemen in zijn reactie vooraleer terug te grijpen op de makkelijke weg van mongool roepen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61928380
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Klopt, 10 jaar geleden ongeveer. Daarna was ik een hell of an engineer zoals dat heet en tegenwoordig ben io manager operations.

Consistente en eenduidige informatievoorziening zegt jullie niet veel he?

Ach ja, het is fok

Wat verwacht je als je zo de fout ingaat
pi_61928471
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, want ik ben het er niet mee eens dat ik ongelijk heb. Dan kan je van mening verschillen, en het zou de reaguurder sieren als hij dat gegeven mee zou nemen in zijn reactie vooraleer terug te grijpen op de makkelijke weg van mongool roepen.
Sja, je kan het wel mee oneens zijn, de zin in het artikel klopt gewoon 100%, waterdicht.

Er wordt gerept over het SIMULEREN van Windows dialoogvensters. En in het screenshot zie je precies dat, een simulatie van een windows dialoogvenster. Dat dat nu op een Mac gesimuleerd is maakt gewoon 0,0 uit voor het artikel.

Dus je hebt echt geen poot om op te staan. En krampachtig volhouden maakt het echt niet anders... Sorry .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61929588
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan plaats je toch een plaatje van windows, zodat het op zijn minst geloofwaardig lijkt?
[..]
Nog een keer:
Malafide websites simuleren vaak dialoogvensters VAN besturingssysteem Windows om gebruikers te verleiden kwaadaardige software te installeren

Dus in het Nederlands:
Websites DOEN ALSOF er een VENSTERTJE van WINDOWS verschijnt.

Of je dat nou op windows of een mac of op ubuntu of het achterwerk van je oma ziet in het plaatje, is niet van belang.
al is die laatste niet zo'n goede optie om op nu.nl te zetten.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:10:20 #35
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61929792
Vogeltjesdans kan er niet mee omgaan.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_61930040
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:10 schreef MrDice het volgende:
Vogeltjesdans kan er niet mee omgaan.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:32:01 #37
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61930319
quote:

[..]

Als ze het op Windows hadden laten zien, had je niet kunnen zien dat de popup een venster van windows simuleert.

Door het op een mac te laten zien valt het op dat er op een Mac opeens een windows dialoog verschijnt, waardoor het duidelijk een fake dialoog is.

TS, je faalt zo hard dat je moeder nu een voorstander is van postnatale abortus.
zzz
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:33:30 #38
31101 _Led_
pi_61930351
TS :

zzz
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:59:28 #39
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_61930914
scherp hoor...
hema deed laatst ook zo iets.
Een windows toolbar met mac vansters...
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:02:15 #40
31101 _Led_
pi_61930976
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef PiRANiA het volgende:
scherp hoor...
hema deed laatst ook zo iets.
Een windows toolbar met mac vansters...
En nog zo'n pannekoek die niet snapt dat de TS ongelijk heeft en NU een prima screenshot heeft laten zien
Kennen jullie het woord 'simuleren' niet ofzo ?
zzz
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:09:58 #41
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61931129
Nu.nl
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61931378
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:02 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En nog zo'n pannekoek die niet snapt dat de TS ongelijk heeft en NU een prima screenshot heeft laten zien
Kennen jullie het woord 'simuleren' niet ofzo ?
Volgens mij lezen al die windows fanboys enkel het woord 'windows' en zien een mac plaatje en raken dan in paniek. Daarna openen ze er een topic over en tot slot lezen ze het gehele artikel.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_61931426
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:32 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Als ze het op Windows hadden laten zien, had je niet kunnen zien dat de popup een venster van windows simuleert.

Door het op een mac te laten zien valt het op dat er op een Mac opeens een windows dialoog verschijnt, waardoor het duidelijk een fake dialoog is.

TS, je faalt zo hard dat je moeder nu een voorstander is van postnatale abortus.
O, dus je bedoelt dat als ze het op Windows hadden laten zien, had je niet kunnen zien dat de popup een venster van windows simuleert.

Dat bedoel je dus?

pi_61931454
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

O, dus je bedoelt dat als ze het op Windows hadden laten zien, had je niet kunnen zien dat de popup een venster van windows simuleert.

Dat bedoel je dus?

Heeeel langzaam, maar je komt er wel....
pi_61931542
quote:

[..]

Gewoon volhouden
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_61931636
TS volhouden jonge...

Je klacht was dat Nu.nl niets van computers snapt. Die klacht is ongegrond.
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:35:57 #47
31101 _Led_
pi_61931716
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat bedoel je dus?

...En nu meneer er achter komt hoe erg ie zichzelf voor lul heeft gezet gaat ie een beetje bijdehand doen...

zzz
pi_61931761
een leuke uitspraak vind ik "no one cares enough to make a virus for the Mac"

enneuh.. TS is eigenwijs?
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_61931798
"nobody likes a wiseguy..."
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:00:41 #50
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61932318
Waar is de heer vogelaar nu heen dan.
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')