jquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal Amanda nu ook aangifte doen tegen Erik wegens dierenmishandeling? En tegen Huub, wegens aanranding en het vermoorden van zijn Amerikaanse vrienden?
dat denk ik ook...quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:57 schreef Manu82 het volgende:
Het enige wat ik niet snap is waarom Amanda tijdens haar verblijf op Ibiza, terwijl het al uit was, nog steeds zo over Brain schreef op haar hyves en daarna pas een dikke ruzie is gaan maken, dus er zit wel degelijk ook een kern van waarheid in het verhaal van Brain volgens mij, alleen is het slechts dat Amanda pas heeft besloten de vuile was buiten te hangen toen hij met Tamara lag te knallen
ik zie nergens staan dat haar belasteringen goed gepraat worden. Het gaat er in dit geval om dat een vent zijn handen thuis moet houden bij een vrouw.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon opmerkelijk hoe snel Brian nu veroordeeld wordt terwijl Amanda in DGK meer dan eens anderen zwaar belasterd heeft.
Die grove en ongefundeerde aantijgingen van haar maken haar voor mij niet erg geloofwaardig. In ieder geval niet geloofwaardig genoeg om Brian nu zo maar te veroordelen ook al heeft hij de schijn tegen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:18 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
ik zie nergens staan dat haar belasteringen goed gepraat worden.
wat een mediageilehoer is het ookquote:
O, het gaat om wat er in de kooi gebeurd is? Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:26 schreef hondjes het volgende:
precies sunny, en iedereen die een vrouw slaat , moet zijn straf krijgen.
we hebben de beelden gezien, wat er daarna buiten is gebeurd weet ik niet, maar dat wat er gebeurde in dgk was al erg genoeg
.
Achja, eigenlijk begrijp ik zijn frustraties ook wel, Amanda wilde/kon natuurlijk niet koken en toen ging hij bij Tamara een hapje eten en wist hij weer wat hij al 2 jaar gemist hadquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die grove en ongefundeerde aantijgingen van haar maken haar voor mij niet erg geloofwaardig. In ieder geval niet geloofwaardig genoeg om Brian nu zo maar te veroordelen ook al heeft hij de schijn tegen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:29 schreef hondjes het volgende:
[quote]Op vrijdag 26 september 2008 18:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat een mediageilehoer is het ook![]()
[/quote)
en wat vindt je van brian?
Mooi, kun je ook foto's uploaden?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even vanaf mijn mobieltje vanuit Scheveningen, Jaap bij shownieuws vanavond over de breuk tussen A&B
Ik van plan om te gaan?????quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Op het strand van Scheveningen begint zo het etentje.
Juud79, TheaSunny, Dementor gaan.
Fanvanheteersteuur was van plan om te gaan?
Dat van morgen is weer wat anders.
Knokken zal het denk ik niet worden, wanneer de DGK-mensen
samen zijn met al die mensen zal het wel los lopen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik van plan om te gaan?????
Wie heeft je dat ingefluisterd? Nee hoor never nooit niet ga ik ooit naar een fandag van wie dan ook,
nee......... zelf niet van Ribas, ben geen puber......
Sjagerijning?! Ik was heul niet sjagerijnig en ben het nu ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je ava![]()
ben je nog sjagerijnig.....
te laat, was al in boulevardquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sjagerijning?! Ik was heul niet sjagerijnig en ben het nu ook niet![]()
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk![]()
Komt Mannie in RTL-Boulevard?
wat is het toch een eikelquote:
Is het al geweest?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:44 schreef lies1958 het volgende:
zo die brian kwam er niet zo positief uit in boulevard zeg. Allemaal agressieve beelden van hem. Laat hij dat nog maar eens rechtpraten nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |