abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61932251
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:44 schreef DOCG het volgende:
Wat mij opvalt in al die winkels is dat de beschrijvingen van de producten vrijwel overal hetzelfde is. Gewoon overgenomen van de leverancier. Ik denk dat als dat uniek is op een site, dat me wel zou aanspreken. Informatie waar je echt wat aan hebt, zoals hoeveel geluid maakt het, hoe lang voordat de accu leeg is, wat voor glijmiddel kun je erbij gebruiken, dat soort dingen. Informatie die je vanuit ervaring met gebruik geeft en niet standaard teksten.

Daarnaast gebruiksvriendelijkheid, prijs en een logische verdeling in categorieen, soms moet je lang zoeken voordat je vindt wat je zoekt.
daar ben ik het ook helemaal mee eens, er word bij een product een standaart text neer geplakt, dat is wel jammer.
Maar goed in de winkel heb je er geen text bij.
Maar het zou in ieder gevaal een plus punt zijn!
pi_61945685
Ik koop toys echt toch liever in een gewone shop.
Ik koop alleen online als heel veel goedkoper is.
Of als het niet meer in de shop te krijgen is en ik vind wel hetzelfde toy online.

Erotisch kleding daar en tegen koop ik wel meer online.
Dit omdat grote maten online nou eenmaal beter te vinden zijn en ook meer.
pi_62026289
Bij een online seksshop draait het bij mij om de volgende dingen:

- Uitgebreid aanbod
- Goede prijs
- Verschillende foto's van het object plus een goede omschrijving (wat je ermee kan, waar het van gemaakt is, hoe schoon te houden, welk glijmiddel mag je wel en niet erbij gebruiken)
- Overzichtelijke, heldere site. Geen enorme felle kleuren.
- Gebruikerservaringen (die mensen echt zelf kunnen posten)
- Discrete verpakking
- Veel verschillende betaalmogelijkheden (zo spreek je een grotere doelgroep aan)
- Snelle verzending

Verder vind ik kortingen nou niet heel bijzonder. Daar kijk ik niet voor. Wat misschien wel een leuk idee is om bij bepaalde speeltjes gratis een klein flaconnetje glijmiddel mee te leveren wat wordt aangeraden voor die toy.

Ik vind de site van christineleduc qua layout mooi en helder gedaan. De foto's zijn oke, mogen er wat meer zijn. De beschrijving is een standaard beschrijving die je bij meerdere sites precies hetzelfde tegen komt. Dat zou wel wat meer mogen zijn.
Daarnaast vind ik wel dat christineleduc redelijk mainstream items levert. Een uitgebreider aanbod zou ik wel fijn vinden.
pi_62133554
Spelfouten.
Dat meen ik serieus, op een site met veel spelfouten zal ik niets kopen. Of het nou om telefoons, waterkokers of condooms gaat.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_62134832
Mmm
- prijs
- gebruiksvriendelijkheid en design website
- ervaringen van anderen met die winkel (ik ga sowieso niks kopen bij een winkel die ik niet ken en waarvan ik nog nooit gehoord heb, en dan heb ik 't niet over ervaringen op de site zelf maar dingen die ik echt van vrienden of zo hoor).

privacybestendigheid van wat er op de afrekening staat en hoe het wordt bezorgd, boeit me niet. Al komt 't in een truck met levensgroot "SEX SHOP" erop, dan boeit me dat nog niet. Waarschijnlijk geil ik daar dan nog op of zo haha.

Verder is de mogelijkheid iets kleins te bestellen (denk tepelringetjes of een dvd of zo) zonder gelijk 6,50 aan verzendkosten kwijt te zijn op zich ook interessant.
pi_62135261
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 20:49 schreef Sessy het volgende:
Verder is de mogelijkheid iets kleins te bestellen (denk tepelringetjes of een dvd of zo) zonder gelijk 6,50 aan verzendkosten kwijt te zijn op zich ook interessant.
Verzendkosten zijn sowieso erg storend. Sites die geen verzendkosten rekenen (dealextreme FTW!) vind ik een stuk leuker dan sites waarop je inderdaad 6,50 aan kosten betaalt voor een bestelling van 10 euro
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')