Hoezo? Anti-trust law is toch goed?quote:heb je wel een punt. Heb het wel raar gevonden dat dat zou moeten dan. Maar ja, mijn econ/filos visie is niet die van Kroes
heb ik een eigen mening over.quote:Op zondag 28 september 2008 13:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoezo? Anti-trust law is toch goed?
Jij bent dus voor een bedrijvendictatuur. Fijn om te weten. Verruil de overheidsdictatuur in voor een Pinochetdictatuur. Leuk, mooi, goed.quote:heb ik een eigen mening over.
- vind niet dat we alles in het leven van de vraag goed/slecht moeten laten afhangen.
- betwijfel verder of het goed is
Ik ben niet blij voor je als je aandelen Fortis hebtquote:Op zondag 28 september 2008 13:37 schreef Cheiron het volgende:
Stel je hebt aandelen Fortis, wat gebeurt er dan met jouw aandelen wanneer Fortis genationaliseerd zou worden?
Ligt er aan op welk moment je ingestapt bent natuurlijk.. Maar inderdaad.. de mensen die op 30 hebben ingekocht.. doh!quote:Op zondag 28 september 2008 13:46 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik ben niet blij voor je als je aandelen Fortis hebtIn een jaar tijd 72% gedaald!
ABP heeft vorige week nog voor 500 miljoen tegen 10 euro gekochtquote:Op zondag 28 september 2008 13:46 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik ben niet blij voor je als je aandelen Fortis hebtIn een jaar tijd 72% gedaald!
Als ze genationaliseert worden moet de staat gewoon de openstaande aandelen opkopen lijkt me.quote:Op zondag 28 september 2008 13:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ligt er aan op welk moment je ingestapt bent natuurlijk.. Maar inderdaad.. de mensen die op 30 hebben ingekocht.. doh!
Maar mijn vraag staat nog open
Mijn ouders willen graag emigreren, maar wachten nog zes jaar totdat mijn vader met pensioen kan. Ik zie het niet gebeuren dat hij nog pensioen zal krijgen. Ook al is dit het geval, dan is de inflatie waarschijnlijk zo hoog dat je er nog geen fvck aan hebt.quote:Op zondag 28 september 2008 13:50 schreef henkway het volgende:
[..]
ABP heeft vorige week nog voor 500 miljoen tegen 10 euro gekocht
En? Is dat erg? Als je naar de geschiedenis van de mensheid kijkt rollen we van crisis naar crisis en we zijn er nog altijd.quote:Op zondag 28 september 2008 14:06 schreef Dvm86 het volgende:
Een ding is zeker. Wij zijn getuigen van een crisis die de geschiedenisboekjes in zal gaan.
Erg niet, indrukwekkend wel. Niet iedereen maakt een crisis zoals deze mee.quote:Op zondag 28 september 2008 14:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En? Is dat erg? Als je naar de geschiedenis van de mensheid kijkt rollen we van crisis naar crisis en we zijn er nog altijd.
Ja, de Stichting continuiteit Fortis.quote:Op zondag 28 september 2008 14:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die stichting ter behoud van Fortis? Was het niet zo dat zij ineens een pakket preferente aandelen konden verkijgen om daarmee 45 % van het stemrecht te bemachigen?
Nee anderen maken wereldoorlogen, pest epidemieën, etc mee. Het is maar wat je liever hebt. Doe mij dan maar een financiële crisisquote:Op zondag 28 september 2008 14:18 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Erg niet, indrukwekkend wel. Niet iedereen maakt een crisis zoals deze mee.
dan ben je zwaar de pineutquote:Op zondag 28 september 2008 13:37 schreef Cheiron het volgende:
Stel je hebt aandelen Fortis, wat gebeurt er dan met jouw aandelen wanneer Fortis genationaliseerd zou worden?
Prima idee, mits Frankrijk, Wallonië er verplicht bij neemt en wij Vlaanderen.quote:Op zondag 28 september 2008 17:14 schreef hoipim het volgende:
kunnen we niet fortis opsplitsen in fortis Nederland en fortis belgie, en dan fortis belgie verkopen aan BNP Paribas en fortis Nederland aan ing.
Omgekeerd lijkt me juist beter! Dat wordt ING in België heel groot en heb je nog fatsoenlijke concurrentie.quote:Op zondag 28 september 2008 @ 17:14 schreef hoipim het volgende:
kunnen we niet fortis opsplitsen in fortis Nederland en fortis belgie, en dan fortis belgie verkopen aan BNP Paribas en fortis Nederland aan ing.
dan nemen die tyfus fransen ing nederland over, mooi ik wil mijn geld niet bij een franse bank hebben.quote:Op zondag 28 september 2008 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Omgekeerd lijkt me juist beter! Dat wordt ING in België heel groot en heb je nog fatsoenlijke concurrentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |