abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2008 @ 22:49:05 #1
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61918740

Wat is Twente
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twente
quote:
Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Wat vind men van het westen?
quote:
Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Wat zijn tukkers?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tukker
quote:
Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.

Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving kúnnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.

Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er ook een volkslied?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twents_volkslied
quote:
Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Is er een Twents woordenboek?
http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Twents
Met vertaalapparaat:
quote:
BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
quote:
breda
de polietsie van breda is op zeuk noar de eigenaar van bienoa 100.000 euro. 't bedrag zat in toet'n dee veurbieganger woensdagoamd vond langs weg in 't ulvenhoutsebos bieje breda. de eerlijke vinder hef 't gèèld ofgeleverd bieje de polietsie in breda. de polietsie stelt onderzeuk in, omdat zij 't nich onwaarschijnlijk acht dat 't gèèld te maak'n hef met criminele activiteit. zij hef de euro's veilig votdoan in kloes. aske de polietsie de eigenaar van 't gèèld binnen joar nich hef vonn, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Van_jonge_leu_en_oale_groond
quote:
Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.

In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?
Ja zeker, op dit moment spelen er 2 clubs uit Twente in de Eredivisie, te weten

Heracles Almelo

zie ook --> www.heracles.nl
quote:
Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland.

Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaald voetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen is momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.

Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion verhoogd van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras.

De huidige trainer is Gert Heerkes. Hij volgde interimtrainer Hendrie Krüzen op. Krüzen was tijdelijk trainer na het ontslag van Ruud Brood.
en

FC Twente

zie ook --> www.fctwente.nl
quote:
FC Twente is een Nederlandse voetbalvereniging uit Enschede die sinds de oprichting in 1965 betaald voetbal speelt. De club ontstond uit een fusie tussen Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Op het seizoen 1983/84 na speelde FC Twente altijd in de Eredivisie. Het eerste elftal wordt momenteel getraind door oud-speler Fred Rutten en zijn assistent Erik ten Hag.

Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. Een thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in.
De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het huidige stadion. De grootste overwinning ooit is 8-0, een uitslag die behaald werd tegen De Graafschap op 14 september 1975 en tegen FC Utrecht op 23 april 1977. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 104 nationale en 19 Europese doelpunten. In het seizoen 1971/72 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is een record voor de Nederlandse Eredivisie.

FC Twente speelt zijn thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Dit stadion werd op 10 mei 1998 geopend en bood aanvankelijk plaats aan 13.500 toeschouwers. Later is dit teruggebracht naar 13.250. Met ingang van het voetbalseizoen 2008/2009 is het stadion uitgebreid met een gedeeltelijke tweede ring waardoor de capaciteit wordt vergroot naar 24.353 bezoekers. De naam zal na de uitbreiding "Grolsch Veste" luiden, een verwijzing naar vestingstad Groenlo waar de fabriek van sponsor Grolsch zijn oorsprong heeft.[1] De eerste officiële wedstrijd die in het huidige stadion werd gespeeld was op 10 mei 1998 tegen PSV, een competitiewedstrijd die in 3-0 voor de Tukkers eindigde.
Tot 1998 werd gespeeld in het Diekmanstadion, wat voor 1965 de thuisbasis was van Sportclub Enschede.

De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente; in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente-fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 legde, de op dat moment nog niet officiële supportersvereniging, Vak-P de fundamenten voor de Ultras cultuur in Nederland.
Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio. Ook vlak over de grens in Duitsland is er een officieel erkende Twente-fanclub. In 2007 kwam daar ook een Australische supportersvereniging bij onder de naam "Tukkeroos". Enkele Twente supporters hebben sinds de jaren 90 een vriendschapsband met aanhangers van het Duitse Schalke 04.

Twente won twee maal de KNVB-beker, in 1977 na een finale tegen PEC Zwolle en in 2001 na winst tegen PSV. In 1975, 1979 en 2004 verloor Twente de bekerfinale. Het beste competitieresultaat is een tweede plaats in 1974, eenzelfde klassering als voorganger Sportclub Enschede in 1958 behaalde. Zeven keer legden de Tukkers beslag op de derde plek in de eindrangschikking van de Eredivisie. In seizoen 1983/84 haalde FC Twente een tweede plaats in de eerste divisie en promotie naar de Eredivisie, nadat het het jaar daarvoor was gedegradeerd. Als bekerwinnaar mocht Twente in 2001 spelen om de Johan Cruijff-schaal. De wedstrijd tegen PSV ging echter met 3-2 verloren.
FC Twente speelde éénmaal een Europese finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia M'gladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld. In 1973 werd de halve finale van de UEFA Cup gehaald en in 1978 de halve finale van de Europacup II.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cupwinnaars, na winst over twee wedstrijden tegen Kalmar FF uit Zweden. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint, waarmee het toegang verwierf tot de tweede kwalificatieronde voor de UEFA Cup van dat jaar. Hierin werd het echter uitgeschakeld door FC Levadia uit Estland.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?

Kom je ook uit Twente en sta je er niet in?
PM dan even je username een woonplaats naar dennistd, en hij zet je erbij

OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topic
  donderdag 25 september 2008 @ 22:52:00 #2
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61918861
Oh, ik vind dat ik het in dit topic goed moet maken met het meisje van de buren.
Sorry schatje !!!
  donderdag 25 september 2008 @ 22:54:19 #3
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_61918947
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 25 september 2008 @ 22:54:35 #4
148588 rulerofdeath
pi_61918954
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef Bob-B het volgende:
Oh, ik vind dat ik het in dit topic goed moet maken met het meisje van de buren.
Sorry schatje !!!
te laat.
die is naar bed
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_61919251
Wat is iedereen dan vroeg weer naar bed?
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_61919448
Ik ben dus nog niet naar bed.....
  donderdag 25 september 2008 @ 23:10:47 #7
148588 rulerofdeath
pi_61919466
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:04 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat is iedereen dan vroeg weer naar bed?
ik ben er nog wel
  donderdag 25 september 2008 @ 23:11:24 #8
148588 rulerofdeath
pi_61919488
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ben dus nog niet naar bed.....
joh
pi_61919555
Hahaha, net uit de kantine komen rollen.... Potjes bier en harde worsten.. en ....... Ajax.... HOPPAAAAA
  donderdag 25 september 2008 @ 23:23:38 #10
148588 rulerofdeath
pi_61919920
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Hahaha, net uit de kantine komen rollen.... Potjes bier en harde worsten.. en ....... Ajax.... HOPPAAAAA
ajax wat?
  donderdag 25 september 2008 @ 23:26:48 #11
148588 rulerofdeath
pi_61920046
ow, 2-0 gewonnen
  donderdag 25 september 2008 @ 23:58:29 #12
148588 rulerofdeath
pi_61921008
wat een rustige boel hier
pi_61921031
JAAAAAAAAA
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:00:46 #14
148588 rulerofdeath
pi_61921037
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:01:19 #15
148588 rulerofdeath
pi_61921050
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:59 schreef Oldenzaal het volgende:
JAAAAAAAAA
het leeft nog
pi_61921102
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61921161

Dit plaatje hebben we tot 3 keer toe gezien deze week in de lessen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:07:53 #18
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921194
Vodka tijd
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:08:21 #19
148588 rulerofdeath
pi_61921205
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:04 schreef Oldenzaal het volgende:
SPOILER
truste
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:08:27 #20
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921210
Rulerofdeath ouwe rukker
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:09:22 #21
148588 rulerofdeath
pi_61921228
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:06 schreef Oldenzaal het volgende:

Dit plaatje hebben we tot 3 keer toe gezien deze week in de lessen
SPOILER
goed dat ie achter een spoiler staat

goor plaatje
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:12:45 #22
148588 rulerofdeath
pi_61921304
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:08 schreef skippy22 het volgende:
Rulerofdeath ouwe rukker
skippy

2 shots al op?
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:13:31 #23
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921320
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

skippy
st
2 shots al op?
Ja net de 2de Hoe weet je dat En vanmiddag al de kroeg in geweest
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:14:39 #24
148588 rulerofdeath
pi_61921339
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:13 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Ja net de 2de Hoe weet je dat En vanmiddag al de kroeg in geweest
ouwe zoeplap
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:15:43 #25
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921352
:p Waar zijn de kippetjes
pi_61921375
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:15 schreef skippy22 het volgende:
Kippetjes zijn schoonheidsslaapje aan het doen...
pi_61921378
Hoi
Noot noot.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:17:47 #28
148588 rulerofdeath
pi_61921381
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:15 schreef skippy22 het volgende:
Jojoortje was volgens mij nog wakker net
pi_61921386
Als je het over de duvel hebt!!
pi_61921389
Lol
Noot noot.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:18:54 #31
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921402
pi_61921404
Maar uhm, HOI
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:19:06 #33
148588 rulerofdeath
pi_61921405
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:17 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi

goed ben ik he
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:19:42 #34
148588 rulerofdeath
pi_61921410
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:18 schreef Oldenzaal het volgende:
Als je het over de duvel hebt!!
en wat voorn duvel
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:19:59 #35
148588 rulerofdeath
pi_61921416
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:18 schreef skippy22 het volgende:
nu weer helemaal blij?
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:20:02 #36
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921417
Wat moet ik nou tegen jojoortje zeggen
pi_61921419
Dag schatjes
Noot noot.
pi_61921426
Jojoortje, wil je met me?
pi_61921427
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:20 schreef skippy22 het volgende:
Wat moet ik nou tegen jojoortje zeggen
Niks?
Noot noot.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:20:27 #40
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921428
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

nu weer helemaal blij?
Krijg er een stijve plasser van
pi_61921430
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Jojoortje, wil je met me?
Jaaaaa!
Noot noot.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:20:53 #42
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921435
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:20 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Niks?
Maar ik wil zo graag met je
pi_61921441
Oeh oeh Skippy!! Look at that!!
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:21:07 #44
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921443
WAT
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:21:52 #45
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921457
Godverderdegodver boertje ut oldenzaal RAUSSSSSSSSSSS
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:22:28 #46
148588 rulerofdeath
pi_61921463
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
Dag schatjes
hallo lieverd
pi_61921470
Ik en Oldenzaal gaan verkeren
Noot noot.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:22:59 #48
148588 rulerofdeath
pi_61921472
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:20 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Krijg er een stijve plasser van
beetje teveel info skip
pi_61921474
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:21 schreef skippy22 het volgende:
Godverderdegodver boertje ut Oldenzaal RAUSSSSSSSSSSS
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:23:29 #50
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921479
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:23:57 #51
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921481
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

beetje teveel info skip
Waarom
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 september 2008 @ 00:25:35 #52
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_61921508
?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_61921509
Als Paultjuhhh er maar geen lucht van krijgt
Noot noot.
pi_61921513
!
Noot noot.
pi_61921514
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
Als Paultjuhhh er maar geen lucht van krijgt
Wat doet hij hier!?!?!?!?
pi_61921530
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:25 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

Wat doet hij hier!?!?!?!?
Aangetrouwde tukker
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 september 2008 @ 00:27:31 #57
80791 crew  Paul
pi_61921531
pi_61921546
allemaal!!!

Welterusten!!
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:29:54 #59
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921563
Jojoortje ik hou van je
pi_61921578
Trusten O'zaal
Noot noot.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:31:59 #61
148588 rulerofdeath
pi_61921592
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik en Oldenzaal gaan verkeren
arme skippy
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:33:05 #62
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921614
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:33:35 #63
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921626
Wil je met me rulerofdeath
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:34:04 #64
148588 rulerofdeath
pi_61921635
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:28 schreef Oldenzaal het volgende:
allemaal!!!

Welterusten!!
truste
pi_61921637
!
Noot noot.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:34:25 #66
148588 rulerofdeath
pi_61921642
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:33 schreef skippy22 het volgende:
nee

ben al bezet
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 september 2008 @ 00:34:41 #67
80791 crew  Paul
pi_61921646
WAT DOEN AL DIE RARE MANNEN BIJ JE JOJOORTJE
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:35:03 #68
148588 rulerofdeath
pi_61921652
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
?
hoi paul

wat heeft utrecht gemaakt?
pi_61921656
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Niks

We proberen Skippy zo jaloers te maken dat hij zichzelf voor de trein gooit

Noot noot.
pi_61921659
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:35 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

hoi paul

JODENNNNNN
Noot noot.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:35:44 #71
148588 rulerofdeath
pi_61921660
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
telkens als jojoortje bukt....
onee, daar mocht ik niks van zeggen
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:36:14 #72
148588 rulerofdeath
pi_61921666
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:35 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

JODENNNNNN
nu niet enthousiast worden over ajax
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 september 2008 @ 00:36:15 #73
80791 crew  Paul
pi_61921667
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:35 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

hoi paul

De dom
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:36:50 #74
148588 rulerofdeath
pi_61921674
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

De dom
ik denk niet alleen lui uit utrecht
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:38:39 #75
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921693
Dat doe ik alleen voor SHE
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:39:09 #76
148588 rulerofdeath
pi_61921697
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:23 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Waarom
tjah, gewoon. Daar zat ik niet op te wachten
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:39:37 #77
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921701
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:34 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

nee

ben al bezet
Maakt niet uit
SPOILER
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:42:19 #78
148588 rulerofdeath
pi_61921733
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:39 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Maakt niet uit
SPOILER
jawel
SPOILER
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:43:57 #79
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921750
Je wil ook niks
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:46:02 #80
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61921767
Ik ga naar bed
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:47:00 #81
148588 rulerofdeath
pi_61921777
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:43 schreef skippy22 het volgende:
Je wil ook niks
jawel. maar met vrouwen
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:47:49 #82
148588 rulerofdeath
pi_61921787
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:46 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga naar bed
ok

slaap lekker
pi_61921873
Ik ben ook pleitos
Noot noot.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:59:31 #84
148588 rulerofdeath
pi_61921916
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben ook pleitos
slaap lekker
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:59:49 #85
148588 rulerofdeath
pi_61921922
ik ga zo ook slapen
  vrijdag 26 september 2008 @ 02:18:12 #86
148588 rulerofdeath
pi_61922465
truste

vrijdag 26 september 2008 @ 07:12:25 #87
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61922892
First!
  vrijdag 26 september 2008 @ 07:20:50 #88
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61922933
quote:
Sorry schatje !!!
En een kleine reminder
pi_61925019
Goedemorgen!
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:01:16 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61925069
Goedemorgen jongelieden
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_61925785
Over 10 mijn heerlijk korte schooldagje maar eens beginnen!
pi_61926699
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

arme skippy
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:33 schreef skippy22 het volgende:

Hier heb ik gewoon hardop om moeten lachen net
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:45:30 #93
148588 rulerofdeath
pi_61927619
goedemorgen mensen
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:45:47 #94
148588 rulerofdeath
pi_61927623
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:35 schreef Fems het volgende:
Over 10 mijn heerlijk korte schooldagje maar eens beginnen!
ik heb geen school vandaag
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:50:17 #95
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61927754
Met een beetje mats ben ik vandaag vroeg vrij
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:52:39 #96
148588 rulerofdeath
pi_61927823
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:50 schreef Bob-B het volgende:
Met een beetje mats ben ik vandaag vroeg vrij
ben de hele dag vrij
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:56:45 #97
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61927922
studenten/scholieren altijd
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:02:43 #98
148588 rulerofdeath
pi_61928091
goedemiddag
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:02:58 #99
148588 rulerofdeath
pi_61928098
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:56 schreef Bob-B het volgende:
studenten/scholieren altijd
leuk he
pi_61928292
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:02 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

leuk he
Weekeeeeend!!

Maandag ook nog vrij
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:11:37 #101
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61928307
Wat doe je

[ Bericht 33% gewijzigd door Bob-B op 26-09-2008 12:20:56 ]
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:12:14 #102
148588 rulerofdeath
pi_61928327
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

Weekeeeeend!!

Maandag ook nog vrij
ik moet even zien of ik maandag naar school ga. ik heb dan 1 uurtje
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:12:51 #103
148588 rulerofdeath
pi_61928353
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef Bob-B het volgende:
Wat doe je
jij doet de fipo pakken

het is de bedoeling dat je de fipo opfleurt met een leuk plaatje
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:18:12 #104
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61928491
is dat nieuw?
pi_61928513
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

jij doet de fipo pakken

het is de bedoeling dat je de fipo opfleurt met een leuk plaatje
Zoiets?

vrijdag 26 september 2008 @ 12:21:21 #106
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61928569
gedaan!
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:22:09 #107
148588 rulerofdeath
pi_61928594
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:18 schreef Bob-B het volgende:
is dat nieuw?
ik heb het de vorige topics geprobeerd
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:22:51 #108
148588 rulerofdeath
pi_61928613
toch vind ik die van Oldenzaal een stuk beter dan die van Bob

sorry bob
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:23:13 #109
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61928628
das best gay van je
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:32:01 #110
148588 rulerofdeath
pi_61928859
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:23 schreef Bob-B het volgende:
das best gay van je
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:15:14 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61929908
Ik vind het een beetje naar dat allle fipo's opgefleurd worden met plaatjes van halfnaakte vrouwen.
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:27:26 #112
148588 rulerofdeath
pi_61930210
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:15 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het een beetje naar dat allle fipo's opgefleurd worden met plaatjes van halfnaakte vrouwen.
hoezo naar?

en hoezo halfnaakt? er valt niets te zien
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:40:27 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61930500
Ja nou, ik hoef gewoon niet iedere keer als ik een pagina open een meid te zien, kunnen toch ook andere plaatjes zijn...
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:19:16 #114
148588 rulerofdeath
pi_61931347
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:40 schreef Samzz het volgende:
Ja nou, ik hoef gewoon niet iedere keer als ik een pagina open een meid te zien, kunnen toch ook andere plaatjes zijn...
noem eens leuke plaatjes dan?
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:34:45 #115
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61931684
zie fipo
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:33:02 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61934503
Of van die filmposters of zo

Wie heeft er nog meer nog steeds vakantie dan?
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:40:16 #117
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61934709
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:33 schreef Samzz het volgende:
Of van die filmposters of zo

Wie heeft er nog meer nog steeds vakantie dan?
Ik zei toch sommigen, niet velen
pi_61935166
Ik erg jammergenoeg niet!
Over 2 weken!
pi_61935190
hoi... bijna weekend
pi_61935251
Geheel!

Maar morgen wel vroeg eruit!
  vrijdag 26 september 2008 @ 17:11:41 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61935558
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ik zei toch sommigen, niet velen
Ja maar sommigen is meervoud... dus wie nog meer?
pi_61935777
Moggel.
pi_61936284
heey mede tukkers.

hier ff de groeten vanuit het gezellige Oldenzaal.

alvast een fijn weekend gewenst. ( bij ons wordt het gezellig op de kermis).
  vrijdag 26 september 2008 @ 17:49:01 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61936331
Amaai is dr weer kermis in Oldenzaal!!! Welke? De grote of de kleine?
pi_61937247
ik ben er nog ff kort vanavond

zo weg richting gratis drank+voedsel altijd handig, personeelsfeestjes waarbij aanhang ook uitgenodigd is maar goed, ik neem haar volgende week ook mee op het personeelsuitje van bedrijf waar ik werk

ik wens jullie een fijne avond
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 26 september 2008 @ 18:39:29 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61937269
Van t zelfde, Remco
  vrijdag 26 september 2008 @ 18:42:22 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61937317
Ik zit met een dilemma. Ik teken het paard van de Nazgul uit Lord of the Rings. Nu moet het een beetje een lugubere tekening worden. Wat doe ik met de achtergrond... Zwart (net als het paard e,d), Grijs/wit tinten of bloedrood?
pi_61937354
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 18:39 schreef Samzz het volgende:
Van t zelfde, Remco
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 18:42 schreef Samzz het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik teken het paard van de Nazgul uit Lord of the Rings. Nu moet het een beetje een lugubere tekening worden. Wat doe ik met de achtergrond... Zwart (net als het paard e,d), Grijs/wit tinten of bloedrood?
zwart...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 26 september 2008 @ 18:50:01 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61937470
Ja, zoiets had ik ook al besloten Eens kijken hoe het uitpakt.
pi_61938092
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 17:49 schreef Samzz het volgende:
Amaai is dr weer kermis in Oldenzaal!!! Welke? De grote of de kleine?
de najaars kermis ( grote ).
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:23:47 #131
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61938175
Weekenddddddddddddddddddddddddddddddd
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:25:46 #132
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61938219
M,n fiets is alleen gejat
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:26:13 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61938238
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:20 schreef kwarktaartje het volgende:

[..]

de najaars kermis ( grote ).
Oooooooh ik wil
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:29:38 #134
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61938326
Oh hoi samzzz
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:34:52 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61938416
Skippy

Mijn tekening is bijna af
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:35:18 #136
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61938429
Het topic wordt er niet beter op met die loopse kangeroe
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:35:54 #137
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61938444
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:34 schreef Samzz het volgende:
Skippy

Mijn tekening is bijna af
Wat voor tekening dan ?
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:42:54 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61938616
Paard van de Nazgul.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:10:20 #139
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61939292
Plaatje bovenaan is echt rete bruut
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:24:50 #140
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61939615
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:35 schreef Bob-B het volgende:
Het topic wordt er niet beter op met die loopse kangeroe
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:28:22 #141
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61939701
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:29:11 #142
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61939728
Was me vandaag toch slecht Rode kop rode ogen echt brak Na 3 uur ging het weer een beetje
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:30:02 #143
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61939742
Zuip nooit meer van die goedkope vodka
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:30:58 #144
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61939765
Wat een ruk week kat dood fiets gejat
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:31:54 #145
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61939792
Heeft je rukkende kat een dode fiets gejat?
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:32:56 #146
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61939820
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:31 schreef Bob-B het volgende:
Heeft je rukkende kat een dode fiets gejat?
Ik bats je zusje als je zo door gaat
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:45:44 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61940136
Mijn tekening is af. Nu ja, nu ik m zo bekijk, wil ik toch nog wat dingetjes aanpassen denk ik... Tips?

vrijdag 26 september 2008 @ 20:46:57 #148
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61940162
Oh ja... de werkelijke kleur ligt tussen foto 1 en foto 2
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:47:57 #149
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61940189
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:45 schreef Samzz het volgende:
Mijn tekening is af. Nu ja, nu ik m zo bekijk, wil ik toch nog wat dingetjes aanpassen denk ik... Tips?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vuur uit zijn neusgaten! (gemaakt van glittertjes )
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:48:10 #150
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61940198
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:45 schreef Samzz het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat is dat dan picasso ?
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:50:39 #151
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61940277
tis een peerd
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:50:49 #152
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61940283
woohoo, foto zoeken!
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:08:57 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61940733
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:47 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Vuur uit zijn neusgaten! (gemaakt van glittertjes )
Nee, dat past totaal niet bij de sfeer Het is een echt paard, een kwaadaardige, maar toch een echte en geen fabeldier. Ik denk dat ik nog iets met de mist ga doen, en wolkjes adem toevoeg.... maar dat weet ik nog niet zeker.
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:09:35 #154
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61940752
Kangeroecommandotroepen
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:11:28 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61940811
Jij hebt iets met legers en geweren of niet Bob?

Ik heb vooral wat met mannen in uniform
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:12:54 #156
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61940853
Ik heb een bontvelletje aan
pi_61941511
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 september 2008 @ 21:38:27 #158
80791 crew  Paul
pi_61941525
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:39:43 #159
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61941548
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:11 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt iets met legers en geweren of niet Bob?

Ik heb vooral wat met mannen in uniform
Ja ik heb er zeker iets mee! Behalve een contract een passie voor het prachtige werk
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:47:09 #160
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61941718
Ik wou bijna uit ellende het leger in gaan
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:48:37 #161
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61941743
Hoi!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:14:45 #162
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61942483
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi!
Hey! Heb je nou mijn tweede bericht gelezen in dit topic? Zo ja, zeg het maar!
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:21:31 #163
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61942672
PM me anders maar heur, ik ga zo dekken op m'n rek.
(in bed liggen )
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:26:08 #164
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61942806
quote:
Sorry schatje !!!

|| justdiggit.org ||
pi_61942837
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Zal ik je vannacht weer bellen?
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 september 2008 @ 22:28:54 #166
80791 crew  Paul
pi_61942892
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

smsen bedoel je
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:29:16 #167
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61942907
David komt morgen weer terug!!

Alleen weet ik niet of dat morgennacht is of overdag
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:35:52 #168
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61943092
En aangezien het hier vanavond dood is ga ik maar slapen.

Morgen kan ik de hele dag spammen, aangezien ik HE-LE-MAAL niks te doen heb!

Trusten iedereen!
|| justdiggit.org ||
pi_61943165
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:28 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

smsen bedoel je
Nee bellen
Noot noot.
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:48:24 #170
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61943415
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Bel me maar op
pi_61943433
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:48 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Bel me maar op
0909-SKIPPY ?
Noot noot.
  zaterdag 27 september 2008 @ 08:48:15 #172
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61947861
WHOEHOEHOE!!! 24 OKTOBER MOOI WARK IN OLDENZAAL

Ooooeeeeh ik ga er zooooo heen
  zaterdag 27 september 2008 @ 08:50:07 #173
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61947872
Goeiemorgen!
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 09:15:47 #174
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61947975
Bweh, luie donders, oniedan.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:13:41 #175
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61948233
of wel dan
dat jij nou heel de week uitslaapt
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:46:28 #176
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61948509
Uitslapen?
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:37:22 #177
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61949146
Zooo ik ga naar m'n paard. Dik aangekleed, dat wel
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:20:18 #178
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61949668
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Uitslapen?
Sta je voor 0700 op door de weeks?
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:43:36 #179
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61949985
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:20 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Sta je voor 0700 op door de weeks?
Ja, kwart voor 7 om precies te zijn.
En ik kom regelmatig door werk pas om half 2/2 uur in bed.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:45:55 #180
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61950017
David liet me trouwens weten dat ie terug is in Nederland
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:50:43 #181
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61950076
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ja, kwart voor 7 om precies te zijn.
En ik kom regelmatig door werk pas om half 2/2 uur in bed.
Ok dan heb je recht van spreken
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:56:26 #182
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61950164
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:58:33 #183
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61950190
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is die gitarist je vriendje?
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:01:00 #184
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61950222
Nee
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:11:18 #185
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61951137
Katerrrrrrrrrrrrrrrrrr
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:15:18 #186
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61951195
Haha
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:16:36 #187
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61951216
Ik ga vanavond pilsen, maar nu eerst ff m'n haar milimeteren
pi_61951239
Ik wilde vanavond uit gaan. Maar ik denk dat mijn plannetje in het water valt.
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:20:55 #189
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61951272
Wordt vanavond weer een zuip festijn
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:21:08 #190
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61951275
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:18 schreef Fems het volgende:
Ik wilde vanavond uit gaan. Maar ik denk dat mijn plannetje in het water valt.
Waarom
pi_61951285
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:21 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Waarom
Net wedstrijd gespeeld En mijn voetjes zijn een beetje heel erg dood (A)
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:22:59 #192
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61951291
Ik ga lekker een keer niks doen vandaag ^^
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:26:33 #193
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61951333
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:22 schreef Fems het volgende:

[..]

Net wedstrijd gespeeld En mijn voetjes zijn een beetje heel erg dood (A)
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:27:31 #194
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61951341
Ik ga even wat doen
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:28:22 #195
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61951352
Have fun!
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:45:12 #196
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61951558
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga lekker een keer niks doen vandaag ^^
Zonde van de zaterdag joh
pi_61951577
Wat een bult Oldenzaal in dit topic!

Nieuwe User, Kermis, Mooi Wark!!

OLDENZAAAAL
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:47:58 #198
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61951595
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:45 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Zonde van de zaterdag joh
Nee, juist lekker van de zaterdag. Alle andere dagen ben ik volgepland.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:48:12 #199
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61951600
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:46 schreef Oldenzaal het volgende:

OLDENZAAAAL
Ik loop er stage!
|| justdiggit.org ||
pi_61951695
Vakantie? Wat is dat?
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:03:39 #201
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61951775
|| justdiggit.org ||
pi_61951989
Ik ben wedergekeerd

Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:24:55 #203
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61952038
Ik ben moe lui.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:25:13 #204
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61952042
Boooooring.

[ Bericht 35% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 27-09-2008 15:38:09 ]
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:58:19 #205
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61952423
Vanavond terrasje pakken
|| justdiggit.org ||
pi_61952447
Verveel je je?;)
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:00:22 #207
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61952452
Ja
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:08:23 #208
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61952584
Ik ook al
pi_61952860
Kom we gaan ik zie ik zie wat jij niet ziet doen!
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:25:35 #210
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61952893
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is zwart.
|| justdiggit.org ||
pi_61952973
De letters waarmee jou naam is geschreven!
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:31:56 #212
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61953035
Nee
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:32:31 #213
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61953055
Wat dan
pi_61953119
De lijst om je scherm (of hoe dat dan ook heet, das bij mij zwart iig)
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:39:12 #215
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61953184
De B in het keuzegebeuren voor bold.
|| justdiggit.org ||
pi_61953219
Flauw!
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:43:27 #217
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61953281
Ja, die is wel zwart!
|| justdiggit.org ||
pi_61953475
Klopt!
pi_61953508
Ik zie iets geels!
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:54:25 #220
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61953515
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:55:27 #221
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61953533
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:54 schreef Fems het volgende:
Ik zie iets geels!
een smiley?
pi_61953585
Uhuh, en welke?:D
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:06:07 #223
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61953780
Een van die Posticons?
|| justdiggit.org ||
pi_61953803
Jij bent goed!
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:08:08 #225
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61953826
Das nie eerlijk, nu heeft ze nog niet genoemd welke
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:11:03 #226
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61953882
<- Die?
|| justdiggit.org ||
pi_61953936
Nee!

Denk goed na en lees terug (de tip)
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:15:24 #228
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61953960
Lekker weer vandaag
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:15:53 #229
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61953969
<- Die?!
|| justdiggit.org ||
pi_61953994
Hey! JIj bent echt goed!
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:19:58 #231
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61954030
Goh, zou het?

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is rood
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:22:24 #232
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61954079
Je kersje
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:22:45 #233
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61954085
de komma's van de quicknote
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:23:04 #234
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61954092
Nee en nee
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:23:20 #235
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61954103
Het rood in een smiley of PI?
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:23:57 #236
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61954115
Warmer. Maar ik geef je steeds de hint al
|| justdiggit.org ||
pi_61954141
Het tongetje!
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:26:56 #238
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61954183
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:24 schreef Fems het volgende:
Het tongetje!
dat is het rood in een smiley of een PI
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:28:03 #239
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61954198
Ja, klopt. Ik zeg toch ook "Warmer" Het rood in een smiley of PI is niet echt specifiek he?

Maar ja, het tongetje.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:29:25 #240
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61954230
ik kan nu natuurlijk Fems der bericht aanpassen
pi_61954256
Dat zou je kunnen doen!! Maar dan weten we allemaal wie de dader is !
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:32:00 #242
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61954271
Inderdaad!
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:32:39 #243
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61954280
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:34:49 #244
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61954323
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:40:41 #245
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61954442
nu maak je wel skippy boos/jaloers
pi_61954459
Je hebt ruzie straks!
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:42:54 #247
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61954473
wie met wie?!?!
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:43:08 #248
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61954476
Hoezo dan?
|| justdiggit.org ||
pi_61954551
Skippy natuurlijk! goh!
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:53:01 #250
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61954676
Lama komme
pi_61954753
Kan je em wel aan?
Anders spring ik wel tussen jullie in!
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:58:32 #252
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61954776
Nee dat zou zonde zijn als je er tussen springt en ik kan best wat aan
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:00:26 #253
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61954809
Why why why?
|| justdiggit.org ||
pi_61954888
Hm. Dan moet ik als toeschouwer toe kijken?
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:05:27 #255
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61954922
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:03 schreef Fems het volgende:
Hm. Dan moet ik als toeschouwer toe kijken?
En de dierenambulance bellen
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:08:57 #256
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61954988
Ik volg het niet
|| justdiggit.org ||
pi_61955007
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:05 schreef Bob-B het volgende:

[..]

En de dierenambulance bellen
Maar, wist je wel dat kangeroes erg lief zijn! Iniedergeval de echte en niet de dierentuinerds
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:18:44 #258
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61955167
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:46 schreef Oldenzaal het volgende:

OLDENZAAAAL

GA JE OOK NAAR MOOI WARK???

Ik ga serieus.... al breek ik m'n been en zit in een rolstoel, ik ga
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:19:53 #259
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61955183
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

GA JE OOK NAAR MOOI WARK???

Ik ga serieus.... al breek ik m'n been en zit in een rolstoel, ik ga
Hahah
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:22:38 #260
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61955242
Amaaai ik wil wat leuks doen... maar ik weet niet wat

Morgen om acht uur al buitenrijden, dus t moet niet te laat worden
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:28:45 #261
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61955322
Ik ga zo eten bij de BK met David en andere huisgenoot van m. En daarna pakken we een terrasje. Van mij mag je erbij komen
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:30:46 #262
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61955354
Wie is die andere huisgenoot dan? Die ene of die andere?

Nee ik denk dat ik gewoon thuis blijf en relax met een filmpje in de speler op bed ga liggen... ben kapot
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:32:54 #263
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61955391
Oh hoi samzz
pi_61955425
Hoi mensen!
Noot noot.
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:41:58 #265
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61955550
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:30 schreef Samzz het volgende:
Wie is die andere huisgenoot dan? Die ene of die andere?

Nee ik denk dat ik gewoon thuis blijf en relax met een filmpje in de speler op bed ga liggen... ben kapot
Die lelijke. Of vind je ze allebei lelijk?
De dunne dan

Die dikke is min of meer mijn vriend, maar dat wist je al.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:43:02 #266
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_61955575
Maar ik ga. Veel plezier vanaamd allemaal!
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:54:23 #267
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61955783
wtf waar slaat amaai nou weer op?
pi_61955975
Veel plezier TGND!
pi_61956029
hoooooooooooooooooooooooooi

was ik dan weer straks lekker FCT volgen via internet en daarna flink stappen en pilsjes drinken

gisteravond ook mooi eten en drinken, was zeer gezellig feestje
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:12:45 #270
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61956055
bah,zou ik vanavond pilsje gaan doen met maat van me, issie ziek, dag avond
pi_61956128
Ik zou ook vanavond gaan stappen! Maarja, de hele avond op een kruk zitten ver weg van vriendinnen is ook niet wat. Maar lekker 'vroeg' op bed!

En bob, dan gaan we wel ikzieikziewatjijnietziet doen!
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:17:24 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61956143
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Die lelijke. Of vind je ze allebei lelijk?
De dunne dan

Die dikke is min of meer mijn vriend, maar dat wist je al.
Ik weet wie Ik dacht dat het uit was?
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:18:13 #273
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61956160
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:54 schreef Bob-B het volgende:
wtf waar slaat amaai nou weer op?
Amai is mijn woordje... Ik kan er niks aan doen
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:19:03 #274
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61956182
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

We helpen je het wel afleren, want het klinkt belgisch, en je ziet er niet uit als samson
pi_61956184
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:19:34 #276
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61956193
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:16 schreef Fems het volgende:
Ik zou ook vanavond gaan stappen! Maarja, de hele avond op een kruk zitten ver weg van vriendinnen is ook niet wat. Maar lekker 'vroeg' op bed!

En bob, dan gaan we wel ikzieikziewatjijnietziet doen!
Het leven is niet eerlijk!
Maar we kunnen idd altijd elkaar vermaken
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:28:09 #277
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61956398
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:19 schreef Bob-B het volgende:

[..]

We helpen je het wel afleren, want het klinkt belgisch, en je ziet er niet uit als samson
Het is ook Belgisch... Mijn collegatje op stage is Belgisch en het is haar schuld
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:28:54 #278
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61956409
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Je lacht me uit he
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:32:42 #279
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61956493
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is ook Belgisch... Mijn collegatje op stage is Belgisch en het is haar schuld
Straf haar ervoor!
pi_61956542
Achjoh! Wat is er mis met belgisch! Het is een zeer plezant taalke!
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:36:14 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61956582
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:32 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Straf haar ervoor!
Neu Vind t wel tof... alleen de rest van de wereld niet. Behalve m'n vriendin, die gaat me nadoen
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:36:26 #282
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61956588
enneh femke, ja ik was dichtbij, had onderwatercamera bij die ik ook gebruik met duiken, dus kon als enige erg leuke foto's van dichtbij maken van de lollerfant
pi_61956653
Al jaren mijn 'lievelingsdier'. Poeh, wat vond ik het geweldig toen ik ze vorigjaarzomer in het wild zag! Die glimlach die ging toen de volgende uren niet meer van mijn gezicht af. prachtdieren!
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:41:23 #284
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61956726
Een lollerfant? Wat is dat?
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:41:57 #285
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61956746
olifant, ging over foto op m'n hyves
pi_61956758
pi_61956766
mijn foto doet het niet! volgende poging
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:42:53 #288
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61956770
Waarom staat er dan Lollerfant? Ik dacht aan WInnie the Pooh met z'n Lollifanten film
pi_61956788
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:44:26 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61956803
Kijk.... dat soort foto's houd ik dan weer niet van....
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:45:11 #291
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61956823
Haha, met je zus
pi_61956954
Hou ik ook absoluut niet van hoor!

Met mn middelste zus ja, niet dieene die hier ook op rondzwerft;)
pi_61956968
Maar ik ben even foetsie! Misschien tot later vanavodn en anders tot morgen of tot ziens!
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:51:52 #294
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61956978
bitterkoekjes
pi_61957063
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:05:00 #296
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61957289
Ik heb zin in Ben en Jerry's ijs. Die met melk van mamakoeien.
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:06:48 #297
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61957326
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in Ben en Jerry's ijs. Die met melk van mamakoeien.
je bedoelt cookie dough (die is echt de shizzle)
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:08:04 #298
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61957360
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:06 schreef Bob-B het volgende:

[..]

je bedoelt cookie dough (die is echt de shizzle)
Ow, jij hebt het persbericht over de PETA dus niet gelezen

Cookie Dough is het lekkerst ja
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:08:42 #299
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61957377
Melk komt toch altijd van mamakoeien, zo wat is er nieuw?
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:10:04 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_61957402
PETA wilde de melk in het ijs laten vervangen door moedermelk (mensen) zodat de kalfjes de koeienmelk kunnen drinken
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:15:17 #301
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61957525
ziek
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:15:33 #302
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61957532
en hij is dicht, maar ik kan nog doorposten ga wel ff nieuwe bouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo