Vlak daaronder staat: "de rest van de show op 3FM, woensdag 29 okt tussen 23:00 en 0:00 in 3VOOR12RADIO".quote:
en ik ga er ook vanuit dat iemand dat hier ff plaatst?!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:26 schreef Yevgeni het volgende:
Ga er wel vanuit dat iemand dat opneemt en knipt en plakt, zodat het geheel goed te downloaden is als bootleg.
Hopelijk zenden ze in die 55 minuten nét de nummers uit die niet al op 3VOOR12 staanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vlak daaronder staat: "de rest van de show op 3FM, woensdag 29 okt tussen 23:00 en 0:00 in 3VOOR12RADIO".
Jammer trouwens dat het ook niet op Fabchannel komt te staan.
Ik heb de directe link op een Windows-bak via een Firefox plug-in weten te achterhalen, en heb die link in Windows Media Player voor de Mac geplakt. Pas toen heb ik het kunnen beluisteren/rippen op m'n Macquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef febster het volgende:
Ik hoop idd dat er een leuke bootleg van verschijnt, want ik kan het 3voor12 ding zelf niet eens luisteren ivm Mac gezeik
Bron: http://www.proximusgoformusic.be/nl/item.php?text_id=255984quote:Alex Turner en Miles Kane zijn dé exponenten van de huidige generatie jonge Britse songschrijvers. De eerste heeft met de Arctic Monkeys al twee fantastische platen op zijn actief, de laatste heeft eerder dit jaar een prima debuut afgeleverd met The Rascals. Wanneer net dat duo de handen in elkaar slaat en samen The Last Shadow Puppets vormt, mag je vuurwerk verwachten.
Een prachtplaat in de achterzak? Check! Kostuums in sixtiessnit? Check! Een zestienkoppig orkest? Check! Torenhoge verwachtingen ingelost? Check! Vooraan op het podium had een stevige liveband postgevat, met in hun rug een dozijn strijkers, drie blazers en een percussionist om de nummers van de nodige glans te voorzien. De openers In My Room en The Age Of The Understatement werden overgoten door een overweldigende sound die het Koninklijk Circus tot in de nok vulde en waarvan je nekharen meteen overeind gingen staan. The Last Shadow Puppets klonken nu eens melancholisch, en dan weer als leveranciers van gejaagde filmscores (Kan iemand ons na vanavond uitleggen waarom Alicia Keys en Jack White voor de titeltrack van de nieuw Bondfilm mochten tekenen en niet Turner en Kane?) Maar ze konden evengoed uithalen met grimmige rocksongs zoals Hang The Cyst en I Don’t Like You Any More.
Kane was stukken beter bij stem dan op Pukkelpop, en Turner – met Beatleskapsel! – hield zich duidelijk meer in de luwte op dan bij de Arctic Monkeys. My Mistakes Were Made For You en Only The Truth klonken nog warmer en voller dan op plaat, maar jammer genoeg ook als een iets te letterlijke interpretatie van de plaat. Het waren dus vooral de b-kantjes Hang The Cyst en In The Heat Of The Morning die ons het meeste konden bekoren.
Omdat de twaalf songs van het album niet volstonden om een hele show te vullen, trakteerden de Puppets ons op drie magistrale covers: het van Lee Hazlewood en Nancy Sinatra geleende Paris Summer (met Rosalie Cunnigham, de zangeres van het voorprogramma Ipso Facto), de Beatles-cover I Want You (‘het is tenslotte zondag’, aldus Turner) en Memories, origineel van Leonard Cohen. We betwijfelen of ze weet hadden van het concert van Cohen dezelfde avond in Vorst Nationaal, maar zo waren wij even verlost van onze verschrikkelijke ambarras du choix. The Last Shadow Puppets, eindelijk uit de schaduw getreden, en hoe!
Ik heb Flip4Mac en wat plug-ins en normaal kan ik 3VOOR12 (zoals Lowlands live) beluisteren op m'n Mac, maar nu nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:57 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik heb de directe link op een Windows-bak via een Firefox plug-in weten te achterhalen, en heb die link in Windows Media Player voor de Mac geplakt. Pas toen heb ik het kunnen beluisteren/rippen op m'n Mac.
Ik hoop dat iemand de publieksopname van afgelopen maandag wil delen, dan kunnen we het concert compleet maken met de aankomende radiouitzending.
Pssst...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:21 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik heb Flip4Mac en wat plug-ins en normaal kan ik 3VOOR12 (zoals Lowlands live) beluisteren op m'n Mac, maar nu niet. Kan jij die link alsjeblieft nog achterhalen? Of de naam van die Firefox plug-in geven?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef TC03 het volgende:
Hier de zes nummer die nu op 3voor12 staan.
Bedankt voor de moeite, maar:quote:
quote:This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.
This limit is reached.
To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
About us | Terms of use | Imprint
Tettenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:41 schreef tim. het volgende:
Thanks! Echt goede kwaliteit. Ik hoor het orkest nu ook veel beter dan live.
De akoestische nummers op die Amerikaanse My Mistakes Were Made For You EP zijn opgenomen bij dat eerste concert in de Avatar Studios, New York. Wel bijzonder, omdat dat de allereerste keer is dat ze hebben opgetreden.
Voor de geïnteresseerden: De foto's van dat model die gebruikt zijn voor de album en Standing Next To Me hoezen zijn afkomstig uit het fotoboek Five Girls van Sam Haskins uit 1962. De foto's waren trouwens niet opDeze is er bijvoorbeeld ook nog:
[ afbeelding ]
Bron Originele bron
Nee hoor. Bedenk wel even dat ze nu eind zestig isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |