abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62637448
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:00 schreef Thijsssss het volgende:
Maar 22 minuten helaas
Vlak daaronder staat: "de rest van de show op 3FM, woensdag 29 okt tussen 23:00 en 0:00 in 3VOOR12RADIO".

Jammer trouwens dat het ook niet op Fabchannel komt te staan.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:26:59 #227
170626 Yevgeni
Suddenly Appears..
pi_62638452
Ga er wel vanuit dat iemand dat opneemt en knipt en plakt, zodat het geheel goed te downloaden is als bootleg.
Heavenly Awaiting
pi_62642451
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:26 schreef Yevgeni het volgende:
Ga er wel vanuit dat iemand dat opneemt en knipt en plakt, zodat het geheel goed te downloaden is als bootleg.
en ik ga er ook vanuit dat iemand dat hier ff plaatst?!
pi_62642662
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:48 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Vlak daaronder staat: "de rest van de show op 3FM, woensdag 29 okt tussen 23:00 en 0:00 in 3VOOR12RADIO".

Jammer trouwens dat het ook niet op Fabchannel komt te staan.
Hopelijk zenden ze in die 55 minuten nét de nummers uit die niet al op 3VOOR12 staan . Maar het zullen helaas wel de covers zijn die sneuvelen.
pi_62642914
Ik hoop idd dat er een leuke bootleg van verschijnt, want ik kan het 3voor12 ding zelf niet eens luisteren ivm Mac gezeik
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:51:26 #231
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62643034
Hier de zes nummer die nu op 3voor12 staan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62643229
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef febster het volgende:
Ik hoop idd dat er een leuke bootleg van verschijnt, want ik kan het 3voor12 ding zelf niet eens luisteren ivm Mac gezeik
Ik heb de directe link op een Windows-bak via een Firefox plug-in weten te achterhalen, en heb die link in Windows Media Player voor de Mac geplakt. Pas toen heb ik het kunnen beluisteren/rippen op m'n Mac .

Ik hoop dat iemand de publieksopname van afgelopen maandag wil delen, dan kunnen we het concert compleet maken met de aankomende radiouitzending.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:06:47 #233
192683 AMDB
Visionair.
pi_62649857
quote:
Alex Turner en Miles Kane zijn dé exponenten van de huidige generatie jonge Britse songschrijvers. De eerste heeft met de Arctic Monkeys al twee fantastische platen op zijn actief, de laatste heeft eerder dit jaar een prima debuut afgeleverd met The Rascals. Wanneer net dat duo de handen in elkaar slaat en samen The Last Shadow Puppets vormt, mag je vuurwerk verwachten.

Een prachtplaat in de achterzak? Check! Kostuums in sixtiessnit? Check! Een zestienkoppig orkest? Check! Torenhoge verwachtingen ingelost? Check! Vooraan op het podium had een stevige liveband postgevat, met in hun rug een dozijn strijkers, drie blazers en een percussionist om de nummers van de nodige glans te voorzien. De openers In My Room en The Age Of The Understatement werden overgoten door een overweldigende sound die het Koninklijk Circus tot in de nok vulde en waarvan je nekharen meteen overeind gingen staan. The Last Shadow Puppets klonken nu eens melancholisch, en dan weer als leveranciers van gejaagde filmscores (Kan iemand ons na vanavond uitleggen waarom Alicia Keys en Jack White voor de titeltrack van de nieuw Bondfilm mochten tekenen en niet Turner en Kane?) Maar ze konden evengoed uithalen met grimmige rocksongs zoals Hang The Cyst en I Don’t Like You Any More.

Kane was stukken beter bij stem dan op Pukkelpop, en Turner – met Beatleskapsel! – hield zich duidelijk meer in de luwte op dan bij de Arctic Monkeys. My Mistakes Were Made For You en Only The Truth klonken nog warmer en voller dan op plaat, maar jammer genoeg ook als een iets te letterlijke interpretatie van de plaat. Het waren dus vooral de b-kantjes Hang The Cyst en In The Heat Of The Morning die ons het meeste konden bekoren.

Omdat de twaalf songs van het album niet volstonden om een hele show te vullen, trakteerden de Puppets ons op drie magistrale covers: het van Lee Hazlewood en Nancy Sinatra geleende Paris Summer (met Rosalie Cunnigham, de zangeres van het voorprogramma Ipso Facto), de Beatles-cover I Want You (‘het is tenslotte zondag’, aldus Turner) en Memories, origineel van Leonard Cohen. We betwijfelen of ze weet hadden van het concert van Cohen dezelfde avond in Vorst Nationaal, maar zo waren wij even verlost van onze verschrikkelijke ambarras du choix. The Last Shadow Puppets, eindelijk uit de schaduw getreden, en hoe!
Bron: http://www.proximusgoformusic.be/nl/item.php?text_id=255984

Die zijn wel positief over Miles z'n rol En eindelijk (bijna) geen Rascal/AM geneuzel.
pi_62651133
Ik hoorde van mijn Franse vrienden (verslagje komt er aan, hehe), dat de 'thuiswedstrijd' in Sheffield gisterenavond geweldig was, maar dat er een aantal mensen in het publiek schreeuwden om een Arctic Monkeys-nummer. Alex schijnt te hebben geantwoord met: "The next song is called... "Separate And Ever SHUT THE FUCK UP!" En als ik het goed begrepen heb speelde de vader van Alex mee op "Meeting Place".

Vanavond spelen ze in The Roundhouse, Londen, voor het altijd spectaculaire BBC Electric Proms-festival. Een gedeelte wordt vanavond uitgezonden op BBC2, iets na 00:30 .
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:32:21 #235
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_62651805
Maandag ook nog 5 nummers van Electric Proms op Radio 1 (20h)!
pi_62652201
Nog even voor de statistieken : In de radio edit van "Mistakes" is enkel 20 seconden (redelijk ruw) uit het uitro geknipt.
pi_62652998
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:57 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik heb de directe link op een Windows-bak via een Firefox plug-in weten te achterhalen, en heb die link in Windows Media Player voor de Mac geplakt. Pas toen heb ik het kunnen beluisteren/rippen op m'n Mac .

Ik hoop dat iemand de publieksopname van afgelopen maandag wil delen, dan kunnen we het concert compleet maken met de aankomende radiouitzending.
Ik heb Flip4Mac en wat plug-ins en normaal kan ik 3VOOR12 (zoals Lowlands live) beluisteren op m'n Mac, maar nu niet . Kan jij die link alsjeblieft nog achterhalen? Of de naam van die Firefox plug-in geven?
Stay on my arm, you little charmer
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:24:53 #238
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62653097
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:21 schreef tim. het volgende:

[..]

Ik heb Flip4Mac en wat plug-ins en normaal kan ik 3VOOR12 (zoals Lowlands live) beluisteren op m'n Mac, maar nu niet . Kan jij die link alsjeblieft nog achterhalen? Of de naam van die Firefox plug-in geven?
Pssst...
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef TC03 het volgende:
Hier de zes nummer die nu op 3voor12 staan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62653328
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Pssst...
[..]

Bedankt voor de moeite, maar:
quote:
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
About us | Terms of use | Imprint
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:09:24 #240
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_62654438
Rechts klikken > Properties.. werkt niet op mac?

Anyway: directe link
pi_62655730
Voor de Mac userts, hier ook de rar met de mp3's: http://www.megaupload.com/nl/?d=F6DN861O

En ik heb de audio van mijn filmpje van TAOTU vervangen voor de 3voor12 versie, jammergenoeg was ik iets te laat begonnen met filmen, dus heb maar even een titel ervoor gezet.

edit: ga een nieuwe, iets meer synchrone versie uploaden.... stay tuned

[ Bericht 55% gewijzigd door Tourniquet op 25-10-2008 00:08:18 ]
pi_62658037
Nu op bbc 2 electric proms
pi_62658120
Thanks! Echt goede kwaliteit. Ik hoor het orkest nu ook veel beter dan live .

De akoestische nummers op die Amerikaanse My Mistakes Were Made For You EP zijn opgenomen bij dat eerste concert in de Avatar Studios, New York. Wel bijzonder, omdat dat de allereerste keer is dat ze hebben opgetreden.

Voor de geïnteresseerden: De foto's van dat model die gebruikt zijn voor de album en Standing Next To Me hoezen zijn afkomstig uit het fotoboek Five Girls van Sam Haskins uit 1962. De foto's waren trouwens niet op Deze is er bijvoorbeeld ook nog:

Bron Originele bron
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:45:22 #244
192683 AMDB
Visionair.
pi_62658186
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 00:41 schreef tim. het volgende:
Thanks! Echt goede kwaliteit. Ik hoor het orkest nu ook veel beter dan live .

De akoestische nummers op die Amerikaanse My Mistakes Were Made For You EP zijn opgenomen bij dat eerste concert in de Avatar Studios, New York. Wel bijzonder, omdat dat de allereerste keer is dat ze hebben opgetreden.

Voor de geïnteresseerden: De foto's van dat model die gebruikt zijn voor de album en Standing Next To Me hoezen zijn afkomstig uit het fotoboek Five Girls van Sam Haskins uit 1962. De foto's waren trouwens niet op Deze is er bijvoorbeeld ook nog:
[ afbeelding ]
Bron Originele bron
Tetten

Oh, ga ik off-topic?
pi_62658406
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 00:45 schreef AMDB het volgende:

[..]

Tetten

Oh, ga ik off-topic?
Nee hoor. Bedenk wel even dat ze nu eind zestig is . Dat boek is nu een paar honderd euro waard . Dus dat zal Alex misschien ook wel hebben gekocht van z'n geld. Maar dat was in het AM-topic.
pi_62658569
Het begint
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_62658578
Een zit concert
pi_62658641
Wat een mooie setting zeg , de zaal die constant van kleur verandert, lekker ruim podium, en de heren natuurlijk.

Ik mag het wellicht niet zeggen, maar je zou bijna homo worden alleen vanwege Alex
pi_62658753
Een Beatles nummer in Liverpool, dat moest natuurlijk gewoon
pi_62658845
M'n geaudioswapte versie staat erop:

High Quality versie

BBC is gaaf ja, wat een verschil met het podium van Paradiso!
Al vond ik dat ook wel zo hebben, lekker knus bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')