Mja een vol uitvak stimuleert de Ajacieden vaak meer om te zingen dan een leeg uitvakquote:Op donderdag 25 september 2008 23:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kom je helemaal niet, dan is het niet goed, kom je nu met 800 man is het weer niet goed
Alle joden zongen zij, maar dat was ook maar 5 secondequote:Op donderdag 25 september 2008 23:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zongen jullie nou zelf "En wie niet springt" & "Alle joden zijn homo!" ????
want dat was toch wel behoorlijk hard en massaal in het begin.
Utreg met een t erachter zullen ze 100% zeker niet gezongen hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alle joden zongen zij, maar dat was ook maar 5 seconde![]()
Ze hebben amper een steunend nummer gezongen, paar keer:
Come on Utregt
Beide "nummers" hoorde ik in het begin inderdaad even en dusdanig hard dat ik dacht dat het Ajax publiek het ironisch/sarcastisch zelf zong.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alle joden zongen zij, maar dat was ook maar 5 seconde![]()
Ze hebben amper een steunend nummer gezongen, paar keer:
Come on Utregt
Nogal negatief. Na afloop vd wedstrijd zei ie: "Ajax heeft nog genoeg om over na te praten.".quote:Op donderdag 25 september 2008 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die Leo Driessen overdreven negatief vond met zijn 'Ajax speelt matig' in de eerste en een deel van de tweede helft. Wat verwacht hij, dat Ajax iedereen met 5-0 oprolt ofzo?
En Vorm was inderdaad goed. De derde keeper van Oranje ook denk ik.
Dat kwam meer omdat Vorm zo goed was en dat Ajax een beetje pech had in de afronding. Het wordt wel tijd dat Huntelaar de penaltys eens wat beter gaat nemen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat er best nog wel nagepraat kan worden over het missen van kansen...
Het maakt niet uit hoe goed je bent, schoppen mag niet.. Nou heb ik zelf de overtreding niet gezienquote:Op donderdag 25 september 2008 23:19 schreef Roquefort het volgende:
Genoten van een heerlijke wedstrijd, vooral van Suarez en eigenlijk nog meer van Enoh!![]()
Trouwens uitstekende wedstrijd van Vorm ook, en wat heb ik me de pleuris geërgerd hoe die fucking Driessen tot in de 93ste minuut bleef miepen over dat ene incidentje met Suarez. Zou echt schandelijk zijn als zo'n smaakmaker voor de tuchtcommissie moet komen omdat zo'n verslaggevertje er maar 90 minuten lang over blijft zuigen. Suarez is een parel voor de eredivisie en hij kreeg zelf echt veel meer te verduren dan dat enkele schopje wat ie uitdeelde. Die commentator moet zich de pleuris schamen dat ie niks interessanters had te vertellen bij zo'n heerlijke wedstrijd.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef Chadi het volgende:
Vorm was vandaag goed maar is dat niet altijd.
Mwah, die schoot KJH gewoon slecht in, een goeie pingel hangt altijd....quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:34 schreef Vodkadruppel het volgende:
Jammer van Utrecht.
Wel mooi dat Vorm de penalty tegenhield.
Ik heb ze wel eens slechter gezien. Vorm is gewoon een prima keeper.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, die schoot KJH gewoon slecht in, een goeie pingel hangt altijd....
Driessen is pro 020 toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die Leo Driessen overdreven negatief vond met zijn 'Ajax speelt matig' in de eerste en een deel van de tweede helft. Wat verwacht hij, dat Ajax iedereen met 5-0 oprolt ofzo?
En Vorm was inderdaad goed. De derde keeper van Oranje ook denk ik.
Dat is wat mensen beweren, ik snap sowieso dat gezeik op alles wat pro of anti iemand zijn club isquote:
Zou kunnen, maar daar gaat het niet om.quote:
Amen, blij dat ik niet de enige was die een stuk meer genoot van Ajax dan Driessen het deed voorkomen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat hij blijkbaar het verwachtingspatroon zo hoog legt dat Ajax bij elke wedstrijd in de rust al met 3-0 voor moet staan anders spelen ze een 'matige wedstrijd in een te laag tempo'. Donderdag speelde Ajax gewoon goed alleen Driessen leek het met zijn depressieve gezwam allemaal maar 'matig' te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |