Ik denk dat we de power, balvastheid en slimmigheid van Van Dijk op het middenveld nodig hadden. Ik had Wormgoor samen met Dickoh in het centrum gezet en Van Dijk samen met Cziommer en Silberbauer op het middenveld gezet.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:25 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Maar wat vond je dat v. Dijk achterin moest spelen?
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat we de power, balvastheid en slimmigheid van Van Dijk op het middenveld nodig hadden. Ik had Wormgoor samen met Dickoh in het centrum gezet en Van Dijk samen met Cziommer en Silberbauer op het middenveld gezet.
Dan had Utrecht, denk ik, wat verzorgder gespeeld en de bal meer in de ploeg gehouden. Doordat de middenvelders en aanvallers continue de bal verspeelden, kwam Utrecht slecht sporadisch onder de druk uit.
Eensquote:
Als Suarez die actie niet maakt, dan hoeft de commentator het er ook niet over te hebben, maar goed, dat wordt een discussie zonder einde. Ik vind het gewoon jammer dat die dat irritante gedrag blijft tonen, heeft 'ie helemaal niet nodigquote:Op donderdag 25 september 2008 23:28 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Dat kan die commentator een keer vertellen, en een keer herhalen, maar om dat elke keer dat Suarez aan de bal was (twee keer per minuut) te herhalen, negentig minuten lang, vergalde mijn luisterplezier, en had niks met voetbalcommentaar te maken. Dat was een verslaggever die rechtertje wou spelen, laat ie bij de rijdende rechter gaan commentarieren.
Kom je helemaal niet, dan is het niet goed, kom je nu met 800 man is het weer niet goedquote:Op donderdag 25 september 2008 23:48 schreef Jasza het volgende:
Suarezzz oho, verder Utrecht kan net zo goed met 50 fans komen, veel verschil merk je niet.
Wie nu nog zegt dat de sfeer in de ArenA slecht is had vandaag in het stadion moeten zitten.
Zongen jullie nou zelf "En wie niet springt" & "Alle joden zijn homo!" ????quote:Op donderdag 25 september 2008 23:48 schreef Jasza het volgende:
Suarezzz oho, verder Utrecht kan net zo goed met 50 fans komen, veel verschil merk je niet.
Wie nu nog zegt dat de sfeer in de ArenA slecht is had vandaag in het stadion moeten zitten.
Ze hebben ook een keertje iets wat op sfeer lijkt...quote:Op donderdag 25 september 2008 23:48 schreef Jasza het volgende:
Ja maar dat mag omdat het 'sfeer'isquote:Op donderdag 25 september 2008 23:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zongen jullie nou zelf "En wie niet springt" & "Alle joden zijn homo!" ????
want dat was toch wel behoorlijk hard en massaal in het begin.
Mja een vol uitvak stimuleert de Ajacieden vaak meer om te zingen dan een leeg uitvakquote:Op donderdag 25 september 2008 23:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kom je helemaal niet, dan is het niet goed, kom je nu met 800 man is het weer niet goed
Alle joden zongen zij, maar dat was ook maar 5 secondequote:Op donderdag 25 september 2008 23:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zongen jullie nou zelf "En wie niet springt" & "Alle joden zijn homo!" ????
want dat was toch wel behoorlijk hard en massaal in het begin.
Utreg met een t erachter zullen ze 100% zeker niet gezongen hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alle joden zongen zij, maar dat was ook maar 5 seconde![]()
Ze hebben amper een steunend nummer gezongen, paar keer:
Come on Utregt
Beide "nummers" hoorde ik in het begin inderdaad even en dusdanig hard dat ik dacht dat het Ajax publiek het ironisch/sarcastisch zelf zong.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alle joden zongen zij, maar dat was ook maar 5 seconde![]()
Ze hebben amper een steunend nummer gezongen, paar keer:
Come on Utregt
Nogal negatief. Na afloop vd wedstrijd zei ie: "Ajax heeft nog genoeg om over na te praten.".quote:Op donderdag 25 september 2008 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die Leo Driessen overdreven negatief vond met zijn 'Ajax speelt matig' in de eerste en een deel van de tweede helft. Wat verwacht hij, dat Ajax iedereen met 5-0 oprolt ofzo?
En Vorm was inderdaad goed. De derde keeper van Oranje ook denk ik.
Dat kwam meer omdat Vorm zo goed was en dat Ajax een beetje pech had in de afronding. Het wordt wel tijd dat Huntelaar de penaltys eens wat beter gaat nemen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat er best nog wel nagepraat kan worden over het missen van kansen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |