je komt echt over als een kleine fangirlquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
écht hé....... hij is een fucking Jomanda gewoon......... ik sweeeeeeeeer 't je
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:49 schreef BonJovi het volgende:
[..]
je komt echt over als een kleine fangirleen groupie.
Als je zo doorgaat ben ik straks voor jou ipv voor Ribasquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar eigenlijk ben ik een grote neger met haar op mijn kont......
maar dat weet niemand.......
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:56 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ben ik straks voor jou ipv voor Ribas
En jij vindt mij gekquote:Op zondag 9 november 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
SMS 0900 - 5858 voor Fan
hallo met Fan....bedankt dat je op mij hebt gestemd....blijf even aan de lijn en de computer kijkt of u een
prijs heeft gewonnen........
JAAAAAAAA!
u heeft gewonnen een geheelverzorgde 3weekse vakantie naar een Islamitisch land van uw keuze,
u kunt uw bikini dus thuis laten ........
quote:
Is die reis met jou of met Ribas?quote:Op zondag 9 november 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
JAAAAAAAA!
u heeft gewonnen een geheelverzorgde 3weekse vakantie naar een Islamitisch land van uw keuze,
quote:Op zondag 9 november 2008 16:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
we gaan gewoon samen![]()
![]()
gezellie
ja maar die heeft Yasmin en we mogen niet stoken in een goed huwelijk tochquote:
*zucht* ... jammerquote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja maar die heeft Yasmin en we mogen niet stoken in een goed huwelijk toch![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar eigenlijk ben ik een grote neger met haar op mijn kont......
maar dat weet niemand.......
Hey, die prijs wil ik!!!quote:Op zondag 9 november 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
SMS 0900 - 5858 voor Fan
hallo met Fan....bedankt dat je op mij hebt gestemd....blijf even aan de lijn en de computer kijkt of u een
prijs heeft gewonnen........
JAAAAAAAA!
quote:Op zondag 9 november 2008 17:21 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Te laat, hij is al vergeven! Fan en ik gaan samen
je kan ook te ver gaan hoorquote:Op maandag 10 november 2008 18:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
vanaf heden De Heilige Sint Ribas![]()
whaaaa Fan, heb je hem heilig verklaard (ava)quote:Op maandag 10 november 2008 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
voor Ribas gaat niets me te ver........
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:00 schreef Desii het volgende:
[..]
whaaaa Fan, heb je hem heilig verklaard (ava)
Sint Rabies
Is ie verlost van Yasmin.. Fan kan je ook zo'n roze pimpernel pakje kopen met bijpassende roze sloffenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar hij ligt er volgende week dus uit, Marco is terug.........
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ie verlost van Yasmin.. Fan kan je ook zo'n roze pimpernel pakje kopen met bijpassende roze sloffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |