Oké .. lol, klonk klaagt ook maar een keertje.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:27 schreef Klonk het volgende:
Het was weer eens tijd voor schone dekbedovertrekken, dus ik doe wat elke man doet, fijn nieuwe er om heen en klaar is Klonk. En terwijl ik tevreden naar beneden loop hoor ik geluiden die bij een kotsende kat horen, dus ik draai me om en ga eens kijken waar de kattenkots te vinden is, en ja hoor, heeft een van die harige mongolen op bed gekotst...
Ze mogen overal kotsen, overal laminaat, maar uitgerekend op een schoon dekbed kotst het schijnbaar het lekkerste![]()
Verder zijn ze lief, maar soms
omdat die van ons niet buiten komenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oké .. lol, klonk klaagt ook maar een keertje.
Maarja, je vraagt er dan ook wel om hae? Waarom zouden katten anders op je bed mogen? Dat lijkt me ook niet heul schoon ofzo
Ah, dat verklaart de boel, mensen die hun katten in het gevang houden 24 uur per dagquote:Op donderdag 25 september 2008 21:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat die van ons niet buiten komen
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:27 schreef Klonk het volgende:
Het was weer eens tijd voor schone dekbedovertrekken, dus ik doe wat elke man doet, fijn nieuwe er om heen en klaar is Klonk. En terwijl ik tevreden naar beneden loop hoor ik geluiden die bij een kotsende kat horen, dus ik draai me om en ga eens kijken waar de kattenkots te vinden is, en ja hoor, heeft een van die harige mongolen op bed gekotst...
Ze mogen overal kotsen, overal laminaat, maar uitgerekend op een schoon dekbed kotst het schijnbaar het lekkerste![]()
Verder zijn ze lief, maar soms
Right, je hoeft niet zo opgefokt te reagerenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:36 schreef Klonk het volgende:
flikker toch een eind op, de discussie wel of geen binnenkatten is al ontiegelijk vaak gehouden, jij weet dus precies hoe ons huis is ingericht, speciaal voor onze katten, jij weet ook onze redenen om ze binnen te houden ?
niet dus, bek houden dus
daar blijkt maar weer uit hoe kortzichtig je bentquote:Op donderdag 25 september 2008 21:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Right, je hoeft niet zo opgefokt te reageren![]()
Maar ik geef toe, de enige 3 redenen die ik kan verzinnen om katten binnen te houden zijn dat
1. Ze duur zijn .. en misschien gegapt worden.
2. Je woont aan een drukke straat met autoo's enzo.
3. Je 10 hoog woont.
Anders lijkt het me gewoon dat je tegen het wil van het beestje in gaat, dieren moeten buiten komen. Onze kat geeft vaak aan als er iets is dattie naar buiten moet ipv haarbal of ff schijten bij de overburen
nou ben ik toch zeer nieuwsgierig wat voor reden jij dan wel niet hebt om de katten binnen te houden ?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar blijkt maar weer uit hoe kortzichtig je bent
Wel heel simpelquote:Op donderdag 25 september 2008 22:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
nou ben ik toch zeer nieuwsgierig wat voor reden jij dan wel niet hebt om de katten binnen te houden ?
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
nou ben ik toch zeer nieuwsgierig wat voor reden jij dan wel niet hebt om de katten binnen te houden ?
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:36 schreef Klonk het volgende:
flikker toch een eind op, de discussie wel of geen binnenkatten is al ontiegelijk vaak gehouden, jij weet dus precies hoe ons huis is ingericht, speciaal voor onze katten, jij weet ook onze redenen om ze binnen te houden ?
niet dus, bek houden dus
Dat zei ik toch in 1 van mijn 3 redenen om katten binnen te houden ? .. het feit dat ze een paar centen kosten.. je 10 hoog woont, of bij een drukke weg woont. Anders zie ik écht geen reden om die beesten binnen te houden?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Wel heel simpel
Als je ras katten heb als ik woorden ze gewoon gestolen .
Ooit daar aangedacht?
Tegen woordige worden die ook meer gepest en geziekt. (maat van me heeft zijn kat weer gevonden met gebroken rug)
Er zijn veel reden waarom je huisdieren binnen wilt houden .
En als we niet oppassen gaan we ook met kinderen doen wegens de zelfde redens.
whehequote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fok ze voor het bont, en dan wil ik zeker weten dat er geen gaatjes in de huid komen, doordat ze zomaar overal komen
flaaaaaauwquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat die van ons niet buiten komen
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fok ze voor het bont, en dan wil ik zeker weten dat er geen gaatjes in de huid komen, doordat ze zomaar overal komen
Netjes van hem.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn kat heeft een keer net nadat ik gedoucht had in m'n nek gekotst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |