abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2008 @ 21:41:01 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61915906
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:39 schreef IHVK het volgende:
Ik heb geld bij ABN Amro opnemen?
Ja... en een schuilkelder bouwen. In 2015 breekt de hel los na jaren van burgeroorlog in de US.
pi_61917561
enig sinds niet vreemd met de op handen zijnde crisis echter zal er wel iets anders achter zitten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_61918498
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
enig sinds niet vreemd met de op handen zijnde crisis echter zal er wel iets anders achter zitten
Eigenlijk omgekeerd:
Iedere keer als er ergens een crisis is, of een burgeroorlog komen er "conspiracy denkers" met de meest fantastische verhalen over op hande zijnde wereld-oorlogen, staatsgrepen of andere rampen.

Omdat de crisis bestaat, denk je dan "goh, het zou toch zomaar kunnen".

Als mijn pinpas niet werkt en iemand rondroddelt dat ik op zwart zaad zit en binnenkort ergens op straat woon, betekent niet dat die persoon gelijk heeft.
Het betekent gewoon dat mijn werkgever mijn loon een dag te laat heeft overgemaakt en mijn rekening van de garage wel afgeschreven was.
pi_61920669
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Eigenlijk omgekeerd:
Iedere keer als er ergens een crisis is, of een burgeroorlog komen er "conspiracy denkers" met de meest fantastische verhalen over op hande zijnde wereld-oorlogen, staatsgrepen of andere rampen.

Omdat de crisis bestaat, denk je dan "goh, het zou toch zomaar kunnen".
Klopt. Ze zullen haarfijn uitleggen waarom het "deze keer anders is". Ze weten precies waarom de doemdenkers die hen voorgingen fout zaten. Ze zijn meestal in war waarom zij het wél snappen en de rest van de mensen niet. Ze voelen zich misschien bevoordeeld of gewoon beter dan anderen, en bereiden zich ook goed voor op hetgeen dat er aan zit te komen. Ze wantrouwen per definitie iedereen met enige macht aangezien die mensen altijd een geheime agenda hebben. En als laatste zitten ze er altijd naast.

Ik hoor gelukkig niet bij dat volk. Ik heb geen idee wat er in de VS gaat gebeuren, maar dat de fundamenten voor martial law er liggen, is niet meer te ontkennen. Het ís een mogelijkheid. Op nationale schaal is de kans heel klein, op lokale schaal al een stuk groter.

Als over 5 jaar alles weer koek en ei blijkt te zijn zal ik er niks om geven dat ik waarde hechtte aan verhalen over martial law in de VS. Als echter blijkt dat het wel gebeurt zal ik echter niet verrast zijn. Win-win.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_61920869
Ik weet niet wat ik ervan mot geloven. Het enige logische wat ik me kan bedenken is dat de overheid voorzorgsmaatregelen neemt in het geval een Volkert van der Graaf Obama neer schiet. Of als Obama de verkiezingen niet wint. Dit heeft IMHO niets met de kredietcrisis te maken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 26 september 2008 @ 07:22:02 #26
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61922942
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:44 schreef waht het volgende:

[..]

Klopt. Ze zullen haarfijn uitleggen waarom het "deze keer anders is". Ze weten precies waarom de doemdenkers die hen voorgingen fout zaten. Ze zijn meestal in war waarom zij het wél snappen en de rest van de mensen niet. Ze voelen zich misschien bevoordeeld of gewoon beter dan anderen, en bereiden zich ook goed voor op hetgeen dat er aan zit te komen. Ze wantrouwen per definitie iedereen met enige macht aangezien die mensen altijd een geheime agenda hebben. En als laatste zitten ze er altijd naast.

Ik hoor gelukkig niet bij dat volk. Ik heb geen idee wat er in de VS gaat gebeuren, maar dat de fundamenten voor martial law er liggen, is niet meer te ontkennen. Het ís een mogelijkheid. Op nationale schaal is de kans heel klein, op lokale schaal al een stuk groter.

Als over 5 jaar alles weer koek en ei blijkt te zijn zal ik er niks om geven dat ik waarde hechtte aan verhalen over martial law in de VS. Als echter blijkt dat het wel gebeurt zal ik echter niet verrast zijn. Win-win.
De mens IS dom. Als dus de gros denkt dat het wel los zal lopen, ben ik bang het tegenovergestelde waar is. Er zijn niet voor niets honderden concentratiekampen gebouwd in USA.En er worden niet voor niets troepen uit Irak gehaald om 20 maanden lang de straten onveilig te maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 26-09-2008 08:50:20 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61923813
Volgende week woensdag komt de huisschilder. Zal ik die maar afzeggen?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61924318
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
Volgende week woensdag komt de huisschilder. Zal ik die maar afzeggen?
Zal je het niet zelf gaan schilderen?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61939236
Nou, dan weten we ook meteen waar die Fema-camps voor zijn...toch?
Make my day!
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:14:05 #30
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_61943978
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Eigenlijk omgekeerd:
Zo heel ver is het nu ook weet niet hoor, we hebben het hier over de VS (Irak anyone?)
Bush jr. kan niet herkozen worden, als hij aan wil blijven heeft hij iets heel ergs nodig. Oorlog met Iran/Noord-Korea lag heel erg voor de hand, maar dat kan de VS absoluut niet aan (Irak/Afghanistan is al te veel), deze crisis zou misschien wel aangegrepen kunnen worden. Het is allemaal heel erg onwaarschijnlijk (en het zal ook wel niet gebeuren), maar goed, het land van de ongekende mogelijkheden...
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_61945331
John Titor [14.gif]
quote:
64. The year 2008 was a general date by which time everyone will realize the world they thought they were living in was over.
- 01-31-2001 03:41 PM

[ Bericht 26% gewijzigd door DrWolffenstein op 27-09-2008 00:47:57 ]
pi_61945415
Zodra het leger politietaken doet zit je in een tiranniek systeem . Moet je mijden.
pi_61945436
Ik weet nou nooit hoe serieus ik dit moet nemen.
Meestal denk ik 'ach, er gebeurt toch niets'. Maar soms denk ik 'het zal toch niet..'.
Make my day!
pi_61945577
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:31 schreef agter het volgende:
Ik weet nou nooit hoe serieus ik dit moet nemen.
Meestal denk ik 'ach, er gebeurt toch niets'. Maar soms denk ik 'het zal toch niet..'.
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:09:38 #35
52357 Lambiekje
pi_61945938
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die meid ziet er ook echt heel gevaarlijk uit. Dan is toch echt de enige oplossing inhumaan haartrekken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61945963
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
John Titor [14.gif]
[..]

- 01-31-2001 03:41 PM

John titor
Mijn topic in tru was fok's eerste aanraking met titor
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:19:37 #37
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61946026
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:29 schreef Salvad0R het volgende:
Zodra het leger politietaken doet zit je in een tiranniek systeem . Moet je mijden.
Is overigens ook tegen de grondwet in bijna alle gevallen, maarja dat is helaas geen garantie.
pi_61946341
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 07:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Er zijn niet voor niets honderden concentratiekampen gebouwd in USA.

Veeg me op.
  zaterdag 27 september 2008 @ 04:54:16 #39
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_61947413
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 01:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

John titor
Mijn topic in tru was fok's eerste aanraking met titor
toch wel leuk om te zien he Eerst het CERN met hun LHC waarmee ze ook kunstmatig zwarte gaatjes kunnen creeeren =) En dan dit.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:24:09 #40
52357 Lambiekje
pi_61948316
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 02:06 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Veeg me op.
http://www.apfn.org/apfn/camps.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')